بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک از نگاه سایت فیگار

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

4

1402/5/6

21:29


برخی از بازی‌ها هستند که دلیل اصلی محبوبیت آن‌ها، شیمی است که میان شخصیت‌ها رخ می‌دهد و در ادامه، بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک را خواهیم دید.

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک از نگاه سایت فیگار

برخی از بازی‌ها هستند که دلیل اصلی محبوبیت آن‌ها، شیمی است که میان شخصیت‌ها رخ می‌دهد و در ادامه، بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک را خواهیم دید.

بازی‌های ویدئویی ترسناک، می‌توانند تیره و تار باشند، اما این دوستی‌ها است که باعث می‌شود تا بازی‌هایی مانند Resident Evil و Left 4 Dead، سبکی بسیار مورد نیاز را ایجاد کنند. سال 2023 برای طرفداران بازی‌های ویدیویی ترسناک آمده است تا یک سال هیجان انگیز باشد چه بسا جالب ترین رفاقت ها در بازی ترسناک را رقم بزند. از دنباله‌های مورد انتظار، مانند Alan Wake 2 تا بازسازی‌های غیرمنتظره مانند Resident Evil 4 و Dead Space، طرفداران گزینه‌های زیادی در زمینه ترسناک دارند تا جذاب ترین دوستی ها در ترسناک ترین بازی ها را نشان بدهند.

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک از نگاه سایت فیگار

ترسناک ترین بازی هایی که بهترین دوستی ها را دارند

شما می‌توانید فهرست بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

اگرچه بسیاری از بازیکنان به دنبال فضایی ترسناک با ترس‌های جامپ‌اسکیر فراوان هستند، اما هر بازی ترسناکی نیست. با داشتن دوستی که در کنارش است، شجاعت در برابر وحشت راحت‌تر است. این دوستی های برتر در بازی های ترسناک در برابر حمله وحشت‌های غیرانسانی مقاومت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینمای جهان

بهترین فیلم های ترسناک 2023 بر اساس امتیاز IMDB

هترین فیلم های ترسناک نتفلیکس تاریخ

Fran Bow & Mr. Midnight – Fran Bow

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

جالب ترین رفاقت ها در بازی ترسناک

Fran Bow یک بازی روانشناختی در سبک ترسناک و ماجراجویی است که با وجود موضوعات بیمارگونه‌اش، دارای حس طنز عجیبی است. فران یک دختر جوان بسیار می‌باشد، اما کسی که همیشه می‌تواند روی او برای هر کاری حساب کند بهترین دوستش، آقای نیمه شب است. فقط یک مشکل دارد و آن هم این است، آقای Midnight، یک گربه سیاه می‌باشد.

گفته می‌شود که حداقل، ماهیت واقعی آقای Midnight بسیار مرموز است. علیرغم اینکه آقای میدنایت از نظر جسمی یک گربه معمولی است، به طور مرتب با فرن صحبت می‌کند و هنگامی که او عصبانی است به او توصیه های منطقی می‌کند. فرقی نمی‌کند که او یک گربه واقعی باشد، یک توهم، یا یک روحیه خیرخواه، در هر صورت، او دوستی جذابی را با فران، راه انداخته است.

The WW2 Survivors – Call of Duty: Zombies

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

جذاب ترین دوستی ها در ترسناک ترین بازی ها

اگرچه خط داستانی Call of Duty: Zombies از دور عصر خود گذشته است، اما شخصیت‌های اصلی بخشی جدایی ناپذیر از همه آن هستند. چه خدمه اصلی Ultimis باشند و چه قهرمانان پریمیس که به خوبی تنظیم شده‌اند، Dempsey، Nikolai، Takeo و Richtofen قاتلان شگفت انگیز زامبی هستند.

بدیهی است که آنها نه تنها از کشورهای مختلف هستند، بلکه در طرف‌های مختلف جنگ نیز حضور دارند. گفته می‌شود، وقتی مرده در حال پنجه زدن به در است، زمان زیادی برای درگیری درونی وجود ندارد. آنها ممکن است هرگز آن را در چهره یکدیگر اعتراف نکنند، اما در پایان به دوستانی آتشین تبدیل شدند، حتی اگر این یک دوستی پیچیده و اتفاقی باشد.

Sebastian & Juli – The Evil Within

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

دوستی های برتر در بازی های ترسناک

برخلاف حسن نیت حرفه‌ای کریس و جیل، پویایی بین تیم پلیس شهر کریمسون در The Evil Within بسیار ناپایدارتر است. برخی از آنها همه چیزهایی را که می‌دانند فاش نمی‌کنند و تنش روانی آن باعث درگیری می‌شود. با این حال، هر یک از آنها ثابت کردند که می‌توانند به یکدیگر اعتماد کنند.

جوزف به قدری به حفظ امنیت دوستانش متعهد است که برای جلوگیری از تبدیل شدن به یک فرد جن زده، چندین بار سعی می‌کند خود را بکشد. در زمانی که The Evil Within 2 به اطراف می‌چرخد، کیدمن نقش چشم و گوش سباستین را در کابوس روانشناختی STEM ایفا می‌کند. در نهایت، آنها حتی در مواجهه با هیولاهای ترسناک بازی‌های ویدئویی، بیشتر شروع به شوخی می‌کنند. در پایان، آنها با هم کار می‌کنند تا گذشته سباستین را کشف کرده و موبیوس را از بین ببرند.

Chris & Jill – Resident Evil

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

ترسناک ترین بازی هایی که بهترین دوستی ها را دارند

Resident Evil را بدون شک باید پدر ژانر ترسناک بقا مدرن می‌دانند. هر بازی بعد از آن از سالن‌های تاریک عمارت اسپنسر یادداشت برداری می‌کرد. در حالی که این یک بازی کلاسیک ترسناک باورنکردنی است، باید توجه داشت که یک بازی در مورد دوستی نیز هست. کریس و جیل طولانی‌ترین دوستی را در سری Resident Evil در میان شخصیت‌های اصلی دارند.

اگرچه کریس و جیل بسیار موثر و حرفه‌ای هستند، اما در سطحی از یکدیگر را درک می‌کنند که هیچ شریک دیگری از کریس نتوانسته است آن را تکرار کند. در حالی که زیرمتن عاشقانه‌ای نیز وجود دارد، آنها قبل از هر چیز شریک هستند. Resident Evil 5 نشان می‌دهد که کریس چقدر احساس گناه می‌کند که به بهترین دوستش اجازه داد تا بمیرد.

Leon & Claire – Resident Evil 2

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

Resident Evil 2، که اخیراً ریمیک نیز شد، مورد علاقه بسیاری از طرفداران قدیمی RE به لطف محیط شهری مرتبط و احتمالاً شخصیت‌های مرتبط‌تر است. Resident Evil 2 به جای سربازان سرسخت مانند STARS Unit،دو فرد نسبتا عادی را نشان می‌دهد.

لئون اسکات کندی، مرد جوانی که اولین روز حضورش در نیروی پلیس تبدیل به یک کابوس می‌شود، و کلر ردفیلد، یک دختر معمولی و راحت شهری که با فاجعه شهر راکون روبرو است. شرایط، آنها را مجبور می‌کند تا با هم کار کنند تا از آخرالزمان زامبی جان سالم به در ببرند.

با توجه به شرایط، لئون و کلر به خوبی موفق شدند. هر دوی آنها، تحت فشار، و آرام هستند و با ترس مناسب با آخرالزمان زامبی برخورد می‌کنند. با این حال، دیدن اینکه حتی در بازی‌های آینده نیز به جایگاه یکدیگر در نجات جان دیگران اذعان می‌کنند، بسیار خوب است.

The Pennsylvania Survivors – Left 4 Dead

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

Left 4 Dead، یک FPS زامبی فراموش نشدنی که چهار بازمانده یک آخرالزمان زامبی را دنبال می‌کند. علی‌رغم تفاوت‌هایشان، دختر دانشگاهی زویی، دوچرخه‌سوار بدجنس فرانسیس، حقوق‌بگیر معمولی لوئیس و کهنه سرباز جنگ، بیل باید به هم بپیوندند تا از انبوهی از مبتلایان به این بیماری جان سالم به در ببرند.

بخش بزرگی از جذابیت Left 4 Dead تعاملات کوچک آنهاست. بیل و فرانسیس به دلیل سن و حرفه خود با هم درگیر می‌شوند، اما برای همدیگر، احترام قائل هستند. زوئی و لوئیس در چیزهای ناخوشایند تصادفی نقاط مشترکی پیدا می‌کنند، زیرا روزمره از همراهان آماده رزم خود هستند. این باعث می‌شود که رویدادهای The Sacrifice بسیار سخت‌تر شود.

Lee & Clementine – The Walking Dead

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

لازم به ذکر است که لی و کلمنتاین از The Walking Dead ممکن است رابطه پدر و دختری داشته باشند، اما این بدان معنا نیست که آنها دوستان خوبی نیستند. فرض بازی فقط حول محور کمک لی به کلمنتین است که پدر و مادرش را پیدا کند. این پویایی آنهاست که هردوی آنها را به سمت دوستانه‌تر شدن سوق می‌دهد.

بازیکن این انتخاب را دارد که با کلمنتاین معمولی‌تر رفتار کند، حتی اگر کسی سخت‌گیر نباشد، همیشه مهربانی آشکاری در تعامل او با کلم وجود دارد. این باعث می‌شود پایان فصل اول The Walking Dead خیلی سخت‌تر شود.

The Savannah Survivors – Left 4 Dead 2

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

Left 4 Dead 2 دارای شخصیت‌های کاملاً متفاوتی از شخصیت‌های اول است و پویایی آن نیز تا حدودی تغییر می‌کند. با فقدان یک فرد جوان؛ واضح مانند زویی، گروه بیشتر شبیه دوستانی است که درگیر هستند احساس می‌کنند خانواده‌ای، توسط اولی تشکیل شده است.

با این حال، این موضوع، اثرات جانبی دارد که آنها را بسیار خنده دارتر می‌کند. چیزهای ظریفی مانند اینکه بقیه آنها در ابتدا از داستان‌های الیس اذیت می‌شوند، سپس در نهایت با پاک شدن مراحل بیشتر آنها را دوست داشتنی می‌یابند. آنها همچنین خصلت‌های بسیار بیشتری نسبت به گروه اول دارند. با وجود داستان‌های الیس، وسواس‌های مختلف کوچ، گذشته مشکوک نیک و ارجاعات انکرمن راشل نیز وجود دارد.

Simon & Catherine – SOMA

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

SOMA یکی از منزوی‌ترین و افسرده‌کننده‌ترین بازی‌های ترسناک دهه گذشته است. وقتی دوستی در اعماق تاریکی زمین در حال مرگ شکوفا می‌شود، داستان شگفت‌انگیزتر می‌شود. سایمون، جهشی از زندگی معمولی مدرن به ترسناک ارگانیک را به خوبی تحمل نمی‌کند. خوشبختانه، کاترین در اطراف است تا به او کمک کند تا با آن کنار بیاید.

در حالی که او ممکن است گاهی اوقات کمی سرسخت نباشد و بیش از حد منطقی باشد، اما می‌داند چه زمانی باید متوقف شود و فقط به نگرانی‌های سایمون گوش دهد. او بهترین دوستی است که هر دو در موقعیت خود می‌توانند به آن امیدوار باشند. این چیزی است که پایان را بسیار دلخراش‌تر می‌کند. این یک راه فوق‌العاده برای به نمایش گذاشتن دردهای یافتن همراهی پس از پایان است.

John & Father Garcia – FAITH

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک

FAITH یک بازی ترسناک بسیار منحصر به فرد به سبک 8 بیتی است که به بررسی بدی‌هایی می‌پردازد که انسان‌ها قادر به انجام آن هستند. همه چیز در این بازی از چشم یک کشیش که برای حفظ ایمان تلاش می‌کند است. داستان بازی، بهتر است به عنوان نوعی جانشین معنوی The Exorcist دیده شود. نه فقط از نظر شیاطین و دارایی‌ها، بلکه با این واقعیت تلخ که این چیزها با مردم عادی چه می‌کنند.

پدر گارسیا، یک کشیش قدیمی بدجنس، جان در حال مبارزه را همراهی می‌کند که سهم نسبتاً وحشتناک خود را در زندگی خود دیده است. بر خلاف جان، پدر گارسیا مدت‌هاست که قلب خود را در برابر ظلم و ظلم دنیا محکم کرده است. پدر گارسیا به عنوان لنگر برای روح متزلزل جان عمل می‌کند، و رابطه آنها حتی در سبک ساده بازی، بسیار عالی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دوستی ها در بازی های ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

بازی رزیدنت ایول، شامل چه دوستی‌هایی است که تاکنون توانسته‌اند پایدار بمانند؟

جیل ولنتاین و کریس ردفیلد و لیان اس. کندی و کلیر ردفیلد، از مهم‌ترین دوستی‌ها در رزیدنت ایول هستند که دوستی زیادی با همدیگر داشتند.

دوست فران در بازی Fran Bow، چه جانوری بود؟

او یک گربه مشکوک مشکی بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو