چرا داشتن یک ماشین ظرفشویی در آشپزخانه ضروری است؟

منبع: فوت و فن

4

1402/5/7

13:22


برای این‌که شستن آن همه ظرف بعد از امتحان دستور پخت یک غذای جدید که آشپزخانه را نامرتب می‌کند، فکرتان را مشغول نکند، باید آشپزخانه­ خود را به بهترین ماشین ظرفشویی مجهز کنید.

چرا داشتن یک ماشین ظرفشویی در آشپزخانه ضروری است؟

داشتن یک آشپزخانه­ عالی و راحت برای هر خانه‌ای واجب است، زیرا اعضای خانواده برای صرف شام یا یک خوراک فوری در آشپزخانه دور هم جمع می­شوند، با هم گفت‌و‌گو می­کنند و از حال یکدیگر با خبر می‌شوند. برای این‌که دیگر نگران تعداد بالای مهمان‌هایی که دعوت می‌کنید نباشید، و برای این‌که شستن آن همه ظرف بعد از امتحان دستور پخت یک غذای جدید که آشپزخانه را نامرتب می‌کند، فکرتان را مشغول نکند، باید آشپزخانه­ خود را به بهترین ماشین ظرفشویی مجهز کنید.

ماشین‌های ظرفشویی LG آشپزی را برای شما به تجربه‌ای سرگرم‌کننده تبدیل می‌کنند و کارهای نظافت را سرعت می‌بخشند. همه­ این‌ها به خاطر ویژگی‌هایی است که برای راحتی شما طراحی شده است.

می‌پرسید این ویژگی‌ها کدامند؟ و چرا باید در آشپزخانه­ خود ماشین ظرفشویی LG داشته باشید؟

فن‌آوری ™TrueSteam

این یکی از ویژگی‌های پرشمار ظرفشویی‌های LG است که آن‌ها را به بهترین در نوع خود تبدیل کرده‌است. در این ویژگی، بخار آب جوش به تمام سطوح می‌رسد و باعث می‌شود ظرف‌ها، فنجان‌ها و لیوان‌هایی درخشان و تمیز داشته باشید.

ناگفته نماند که ویژگی TrueSteam تعداد قطرات آب را تا ۳۰٪ کاهش می‌دهد. در این حالت، دیگر لازم نیست نگران کیفیت شستشوی ظروف خود باشید، ظرفشویی‌های ال‌جی این مشکل را برای شما حل می‌کنند.

ویژگی ™QuadWash

تا به حال پیش آمده که ظرف‌های خود را چند بار بشویید تا کاملاً تمیز شوند؟ اگر مهمان داشته باشید و مجبور باشید کارها را زود تمام کنید این کار حسابی خسته‌کننده و اضطراب‌آور می‌شود. اما با ال‌جی نیازی به شستن چند باره­ ظروف نخواهید داشت.

بالاترین انعطاف

شاید حس کنید چیدن ظرف‌ها در ماشین ظرفشویی کاری سخت و گیج‌کننده است و به همین دلیل چندان به کار شما نمی‌آید، اما با ماشین‌های ظرفشویی­ ال‌جی هیچ وقت این حس را نخواهید داشت.

ظرفشویی‌های ال‌جی تیغه‌های جداساز تاشویی دارد که انعطاف بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد و حتی وقتی به نظر می‌رسد ماشین کاملاً پر است، می‌توانید‌ باز هم داخل آن ظرف بچینید. ارتفاع قفسه‌های بالایی این ماشین‌های ظرفشویی در سه سطح قابل تنظیم هستند و از این گذشته می‌توانید در ماشین ظرفشویی خود یک قفسه­ قابل تنظیم سوم هم داشته باشید که در آن ظروفی که جاسازی آن‌ها مشکل است را جا بدهید، ظروفی مثل فنجان‌های اسپرسو.

راحتی و کارایی فوق­‌العاده:

ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی نه تنها ظرف‌های شما را به بهترین شکل تمیز می‌کنند، بلکه برایتان تجربه‌ای رضایت‌بخش رقم می‌زنند. در پایان هر شستشو، درب ظرفشویی به طور خودکار باز می‌شود تا هوای گرم از آن خارج شده و هوای تازه جای آن‌را بگیرد.

و اگر قصد دارید بیشتر در وقت خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید از محفظه­ دوگانه­ (dual – zone) ظرفشویی‌های ال‌جی استفاده کرده و قابلمه‌های سنگین و ماهیتابه‌های خود را در فضایی جدا از ظرف‌های ظریف دیگر بشویید. به این ترتیب، بدون این‌که به ظروف آشپزخانه­ خود آسیب بزنید، آن‌ها را با سرعت بالاتری می‌شویید.

آیا در آشپزخانه خود ظروف سنگین سفالی دارید؟ توربو سایکل آن‌ها را در کمتر از یک ساعت تمیز می‌کند.

™ThinQ

خانه­ هوشمندتر یعنی خانه­ مجهز به اپلیکیشن ThinQ و ماشین‌های ظرفشویی­ ال‌جی. وقت آن رسیده که با ThinQ خانه‌ای هوشمندتر، راحت‌تر و با اتصال بیشتر به فن‌آوری داشته باشید. اپلیکیشن LG ThinQ که برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده به شما اجازه می‌دهد تا جدیدترین برنامه‌های شستشو را متناسب با نیاز خود دانلود نمایید.

با این اپلیکیشن همچنین می‌توانید برنامه‌های شستشوی خود را شخصی‌سازی نمایید و این اپلیکیشن بعد از هر ۳۰ بار شستشو به شما یادآوری می‌کند که ماشین ظرفشویی خود را نظافت و سرویس کنید.

شلوغی و شتاب زندگی روزمره، داشتن ماشین ظرفشویی را به یک ضرورت تبدیل کرده‌است و دقیقاً به همین دلیل شما نیز باید یک ماشین ظرفشویی ال‌جی داشته‌باشید، چرا که رضایت،‌ آسودگی و درخشان‌ترین ظروف آشپزخانه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

زندگی خوب است!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو