لابیاپلاستی بدون درد با دکتر دادگر در تهران

منبع: فوت و فن

3

1402/5/7

17:54


حتی از اینکه جراحی لابیاپلاستی به پرده بکارتم آسیبی بزند و دردی بزرگ به همراه داشته باشد نیز استرس داشتم.

لابیاپلاستی بدون درد با دکتر دادگر در تهران

تقریبا نزدیک به 18 سالم شده بود که از لباس زیر و شلوارهای تنگی که می پوشیدم احساس ناراحتی می کردم و از همه بدتر اینکه باید خیلی زود تعویض می شد. با مشاهده شکل ظاهری واژن در سایت های گوناگون و مقایسه آن با ظاهر اندام خودم ، به تفاوتی از زمین تا آسمان مواجه می شدم. مادرم فوت شده بود و درد بی مادری و خجالت از بازگو کردن این مشکل به عمه ام باعث می شد که هر بار بخواهم مشکل لابیاهای بزرگ واژنم را بازگو کنم ، باز از گفتن آن خجل شوم. حتی از اینکه جراحی لابیاپلاستی به پرده بکارتم آسیبی بزند و دردی بزرگ به همراه داشته باشد نیز استرس داشتم. همیشه تصورم از لابیاپلاستی این بود که مادران و زنانی که تجربه زندگی زناشویی و مادر شدن را داشته اند می توانند این فرایند زیبایی را انجام دهند. این دغدغه را تا 20 سالگی با خود به همراه داشتم تا اینکه با سایت دکتر مژگان دادگر آشنا شدم و با مراجعه حضوری و معاینه توسط خانم دکتر عزیز ، و آشنایی با ایشان و گرفتن آرامش از گفته های متخصص زنان در این خصوص که عمل لابیاپلاستی نه تنها آسیبی به بکارت نمی زند بلکه دردی هم به همراه ندارد از انجام آن اطمینانی در وجودم ایجاد شد. به گفته متخصص زنان ، عمل زیبایی لابیا با دو روش جراحی و لیزر صورت می گیرد و هر فردی به دنبال این است که در کمترین زمان و بدون درد به بهترین نتیجه دست پیدا کند و بی شک لیزر تراپی گزینه مناسبی برای انجام لابیاپلاستی می باشد. با کسب اطلاعات کافی ، در نهایت با بازگو کردن این مشکل و گرفتن رضایت از عمه جان ، جراحی لابیاپلاستی را انجام دادم که بسیار راضی هستم. بعد از انجام این پروسه نه تنها هیچ ناراحتی را تجربه نکردم بلکه اعتماد به نفسم افزایش پیدا کرده است و حتی دیگر نگران ازدواج خود نیستم. این نظر یکی از مراجعه کنندگان دکتر دادگر بود از آنجایی که این پروسه طرفداران بسیار زیادی دارد و نگرانی های بیشماری در این خصوص وجود دارد تصمیم گرفتیم از دکتر دادگر چند سوال در خصوص نحوه انجام لابیاپلاستی ، اینکه بدون درد است یا خیر و چه مزایایی دارد بپرسیم. پاسخ ایشان را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

لابیاپلاستی بدون درد با دکتر دادگر در تهران

لابیاپلاستی بدون درد

یکی از روش های محبوب میان بانوان که تاثیر بسزایی در بالا رفتن اعتماد به نفس و کیفیت روابط زناشویی در میان زنان دارد ، جراحی لابیاپلاستی است. همان طور که می دانید این عمل مناسب افرادی است لابیاهای نا متقارن و بلندی دارند و از این عارضه رنج می برند. این دغدغه همچنین می تواند در زمان ورزش و فعالیت های بدنی دیگر موجب اذیت اشخاص شود. لابیاپلاستی با لیزر ، با ابداعات و امکانات نوین عصر حاضر و بدون درد می تواند اتفاقات مهمی را رقم بزند.

نکات مهم در خصوص لابیاپلاستی با لیزر

  • پیش از انجام لابیاپلاستی ، می بایست از متخصصی باتجربه و دارای مهارت کافی مشاوره بگیرید و از اضطراب و استرس خود را با ایشان در میان بگذارید.
  • متخصص زنان و زایمان نیز می بایست دانش کافی از این عمل زیبایی نوین داشته باشد تا ضمن رفع عیوب ناحیه تناسلی ، سلامت مراجعه کننده را تضمین کند و از عوارض احتمالی آن جلوگیری کند. پس باید در انتخاب پزشک خود دقت لازم و تحقیقات میدانی را انجام دهد.
  • پس از پایان لابیاپلاستی با لیزر ، به راحتی به منزل باز می گردید و با رسیدگی به کارهای روزمره خود ، نگران هیچ گونه آسیب  به ناحیه تناسلی تان نخواهید شد.
  • با مشورت پزشک خود ، فعالیت جنسی تان را به مدتی بعد یعنی در حدود یک ماه بعد موکول کرده تا در این خصوص برایتان مشکلی ایجاد نشود.
  • پس از پایان پروسه ، با استحمام و شست شوی واژن خود ، طبق صلاحدید و دستور العمل ایشان عمل کنید.
  • در حین انجام این جراحی بدون احساس هیچ گونه درد ، ناراحتی و سوزش می توانید پس از پایان آن مرخص شوید.
  • برای تقویت نتایج این جراحی ، باید مراقبت های پس از لابیاپلاستی را به بهترین شکل رعایت کنید.
  • لابیاپلاستی بدون بیهوشی و جزء تکنیک های ایمن و کم تهاجمی محسوب می شود.
  • لابیاپلاستی دوره نقاهت کوتاهی نسبت به متدهای دیگر دارد.
  • از مهم ترین مزیت های این روند زیباسازی با لیزر نداشتن بخیه است که باعث شده دختران جوان بسیاری از طرفداران این تکنیک باشند.

نحوه لابیاپلاستی بدون بخیه و با لیزر

لابیاهایی که افتادگی روی کلاهک کلیتوریس و چین و چروک دارند و داوطلبانی که نمی خواهند این عمل را توسط تیغ و ایجاد بخیه و جای آن استفاده کنند ، لیزر را بر می گزینند. لابیاپلاستی توسط لیزردر متقاضیان بدون بخیه انجام می شود. از این رو در این تکنیک بافت واژن توسط پزشک و با کمک لیزر برش داده می‌ شود که این برش همزمان با انعقاد خون صورت می‌ گیرد که نیازی به بخیه نیست. به همین جهت لابیا پلاستی با لیزر بدون درد و خونریزی شناخته شده است .این پروسه زیباسازی و جوانسازی واژن می تواند مشکلات واژن را به خوبی رفع کند و به درمان مشکلات واژن بپردازد.

قیمت لابیاپلاستی بدون درد با لیزر

با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی و نوسانات قیمتی موجود در کشور ، به طور کلی نمی توان قیمتی دقیق از جراحی لابیاپلاستی بدون درد را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. از این رو برآورد هزینه لابیاپلاستی بدون درد با دکتر دادگر در تهران با توجه به شدت عیوب ظاهری و میزان نامتقارنی لابیاها ، نوع دستگاه لیزر ،  تجهیزات کلینیک ، مکان جغرافیایی مطب و غیره در روز مشاوره و معاینه توسط دکتر دادگر به اطلاع بیمار می رسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو