تاریخ انتشار فصل 2 سریال Arcane : هر آنچه که باید بدانید

منبع: فیگار

2

1402/5/14

12:05


پس از موفقیت سریال League of Legends Arcane، نتفلیکس فصل دوم آن را با تایید بازگشت بازیگران کلیدی سفارش داد. با نوشتار فصل 2 سریال Arcane همراه ما بمانید.

تاریخ انتشار فصل 2 سریال Arcane : هر آنچه که باید بدانید

پس از موفقیت سریال League of Legends Arcane، نتفلیکس فصل دوم آن را با تایید بازگشت بازیگران کلیدی سفارش داد. با نوشتار فصل 2 سریال Arcane همراه ما بمانید.

نتفلیکس فصل دوم انیمیشن Arcane را که در دنیای League of Legends اتفاق می‌افتد، می‌سازد و باید بدانید که فصل 2 سریال آرکین هم اکنون در حال تولید است.

بیشتر بخوانید:

نقد فصل اول سریال Arcane (آرکین)

جیسون اسپیساک در صحبت‌های جدید خود به بازگشت شخصیت سیلکو در فصل دوم اشاره کرده است.

فصل 2 سریال Arcane

فصل دوم سریال آرکین

پیروزی و محبوبیت فصل 1 Arcane تنها محدود به رکورد شکنی بینندگانش نبود و در جشنواره‌های خاص از جمله امی نیز برنده جایزه بهترین انیمیشن سال شد و جوایز بسیار دیگری را نیز به خود اختصاص داد. موفقیت‌های بزرگ و ارزشمندی که انتظار را برای تماشای فصل دوم آن به امری طاقت‌فرسا تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و امتیاز IMDB]

در حالی که صحبت‌های جیسون اسپیساک خبر از حضور شخصیت سیلکو در فصل دوم می‌دهد اما مشخص نیست که این حضور مربوط به فلش‌بک می‌شود یا که مرگ او در فصل نخست واقعی نبوده و او در سایه‌ها همچنان زنده خواهد بود

فصل 2 سریال Arcane, تاریخ انتشار فصل 2 Arcane, فصل 2 سریال آرکین

فصل 2 سریال Arcane

ورایتی در روز شنبه، 20 نوامبر گزارش داد که اعضای کلیدی صداپیشگی از جمله الا پورنل در نقش جینکس، کتی لیونگ در نقش کیتلین کیرامن و استینفلد در نقش وی در حال حاضر تایید شده اند که برای فصل 2 بازگشته‌اند. تهیه کنندگان اجرایی شامل کریستین لینک، مارک مریل هستند.

Riot Games که بازی آنلاین پرطرفدار League of Legends را در سال 2009 منتشر کرد، با نتفلیکس و استودیوی انیمیشن فرانسوی Fortiche برای ساخت Arcane همکاری کرد.

مقالات مرتبط:

تاریخ انتشار فصل 2 Arcane

در رابطه با تمدید سریال، لینکه و الکس یی، خالقان این سریال اظهار داشتند:

ما از پاسخ مثبت به فصل اول Arcane بسیار خوشحالیم و سخت با جادوگران خلاق Riot و Fortiche کار می‌کنیم تا فصل دوم خود را ارائه دهیم.

در حال حاضر، تاریخ انتشار فصل 2 Arcane اعلام نشده است و جزئیات مربوط به داستان آن کمیاب است. با این حال، نتفلیکس اعلامیه خود را در حساب توییتر Netflix Geeked به اشتراک گذاشت و ویدیویی کوتاه با انیمیشنی منتشر کرد که نشان می‌دهد فصل دوم این انیمیشن در حال ساخت است.

آیا فصل دوم سریال آرکین Arcane سال 2023 منتشر میشود؟

فصل اول سریال آرکین Arcane اوایل نوامبر 2021 در پلتفرم رسانه های اینترنتی (OTT) منتشر شد. با این حال سازندگان این سریال اواخر نوامبر اعلام کردند که به فکر ساخت فصل دوم این سریال هستند. حتی، در آن زمان اعلام کردند شاید فصل دوم سریال آرکین Arcane اواخر سال 2022 منتشر شود.

اما بر اساس اطلاعات فعلی، سازندگان سریال انتشار آن را از سال 2022 به سال 2023 به تعویق انداخته‌اند. همان طور که فصل اول این مجموعه در پلتفرم نتقلیکس به نمایش در آمد، انتظار دیگری نمی‌رود که فصل دوم این سریال در جایی غیر از این پلتفرم به نمایش گذاشته شود.

بازیگران فصل دوم سریال آرکین چه کسانی خواهند بود؟

بازیگران اصلی این سریال در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت، و تیم دوبله نیز تغییر نخواهد کرد. از جمله کسانی که در فصل دوم این سریال نیز همانند فصل اول این سریال، حضور خواهند داشت، میتوان به “هایلی استاینفلد” در نقش “وایولت (وی)”، “کوین الخاندرو” در نقش “جیس تالیس”، “کیتی لیونگ” در نقش “کیتلین کیرامن”، “اِلا پورنل” در نقش “پودر (جینکس)”، “توکس اولاگوندویه” در نقش “مل مداردا”، “هری لوید” در نقش “ویکتور” و “ریید شانون” در نقش “اکو”  اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فصل 2 آرکین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو