استارت اولین وام میلیاردی در ایران | وام فوری 50 میلیاردی به این افراد تعلق میگیرد!

3

1402/5/15

07:22


استارت اولین وام میلیاردی در ایران | وام فوری 50 میلیاردی به این افراد تعلق میگیرد!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

قرار است وام میلیاردی ارائه شود. این وام میلیاردی مبلغی بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان دارد. قرار است این وام به چاپخانه داران در تهران داده شود.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران از امکان دریافت ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومانی چاپخانه‌داران براساس تبصره ۱۸ برای نوسازی و تجهیز ناوگان صنعت چاپ خبر داد.

وام فوری

احمد ابوالحسنی با اشاره به رایزنی‌های اتحادیه با وزارت صمت برای استفاده چاپخانه‌داران از وام تبصره ۱۸، عنوان کرد: چاپخانه‌داران تاکنون فقط می‌توانستند تا سقف ۵ میلیارد تومان وام دریافت کنند، اما طی تعاملاتی که از طریق اتاق اصناف و اتحادیه با وزارت صمت داشتیم، اکنون چاپخانه‌داران می‌توانند تا سقف ۵۰ ‌تا ۱۰۰ میلیارد تومان به تناسب بزرگی یا کوچکی واحد تجاری خود این تسهیلات را دریافت کنند.

وی افزود: بهره این وام طبق جدول ارائه شده، از ۱۰ تا ۱۷ درصد است و میانگین آن در نهایت ۱۳ تا ۱۴ درصد می‌شود، در این زمینه رایزنی‌هایی شده است که برای برخی موارد خاص بتوان سود ۴ درصد را تعیین کرد.

ابوالحسنی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جدی صنعت چاپ کشور، فرسودگی ماشین‌آلات و تجهیزات آن است، گفت: هزینه نوسازی این تجهیزات به دلیل افزایش نرخ ارز و کمبود نقدینگی، از عهده چاپخانه‌دار خارج است و اختصاص تسهیلات مالی و اعتباری طولانی مدت برای نوسازی این ناوگان یک ضرورت است.وی با تاکید بر نیاز صنعت چاپ کشور به نوسازی ماشین‌آلات گفت: در این زمینه از مدت‌ها قبل با نهادهای مالی و اجرایی در وزارت صنعت، معدن و تجارت برای پرداخت وام با شرایط ویژه به صنف چاپ، در اتحادیه رایزنی‌های زیادی انجام داده بودیم، زیرا نوسازی و به‌روزرسانی صنعت چاپ یک ضرورت است که برای آینده این صنعت، همچنین توسعه بازارهای صادراتی باید دنبال شود.

به‌گفته رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، به‌زودی فراخوان ثبت‌نام واحدهای صنفی از طریق اتحادیه اعلام می‌شود، تا بعد از تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین استانداری، چاپخانه‌داران واجد شرایط برای دریافت وام به بانک عامل معرفی شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو