محبوب ترین جراحی های زیبایی زنان

منبع: فوت و فن

3

1402/5/15

12:12


صرفنظر از اینکه تا چه اندازه از بدن مان راضی هستیم همیشه موضوعات ظریفی وجود دارند که از بازگو کردن آنها و بحث کردن درباره شان حتی با مادر یا نزدیک ترین دوست مان نیز احساس راحتی نمی کنیم و از طرفی وجود آنها برایمان آزار دهنده بوده و اختلالاتی را در کیفیت زندگی مان بوجود می آورند. ولی خوشبختانه به مدد پیشرفت علم و تکنولوژی، در حال حاضر برای تمام دغدغه های مربوط به اندام های خصوصی زنانه راه حل های متنوعی وجود داشته و جراحی های متنوع زیبایی، بعنوان پاسخ و راه حل این سوالات و دغدغه ها راهگشا می باشند.

محبوب ترین جراحی های زیبایی زنان

صرفنظر از اینکه تا چه اندازه از بدن مان راضی هستیم همیشه موضوعات ظریفی وجود دارند که از بازگو کردن آنها و بحث کردن درباره شان حتی با مادر یا نزدیک ترین دوست مان نیز احساس راحتی نمی کنیم و از طرفی وجود آنها برایمان آزار دهنده بوده و اختلالاتی را در کیفیت زندگی مان بوجود می آورند. ولی خوشبختانه به مدد پیشرفت علم و تکنولوژی، در حال حاضر برای تمام دغدغه های مربوط به اندام های خصوصی زنانه راه حل های متنوعی وجود داشته و جراحی های متنوع زیبایی، بعنوان پاسخ و راه حل این سوالات و دغدغه ها راهگشا می باشند. لزوم جراحی های زیبایی اندام های زنانه را می توان به دو گروه تقسیم کرد. یکی قبل از زایمان و دیگری بعد از زایمان. برخی زنان اساساً به دلیل مشکلات فیزیولوژیکی در اندام های جنسی خصوصاً در لابیا، قبل از بارداری به سمت نوعی از جراحی زیبایی واژن گرایش پیدا می کنند. بعد از زایمان نیز تغییراتی در تنظیمات اندام تناسلی ایجاد می شود که اختلالاتی را برای فرد به دنبال می آورد.

هر یک از فرایند های زیبایی اندام تناسلی دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشد که بر حسب نیازهای هر فرد در پلن درمان بیمار از سوی جراح و متخصص زنان لحاظ می شود. خوشبختانه حقیقتی که امروز به یک باور تبدیل شده است این است که دیگر هیچ زنی در هاله نا امنی از نظر مخاطرات و دغدغه های مرتبط با اندام های خصوصی زنانه وجود ندارد و تنوع وسیع و راهکارهای کارساز ابداع شده در این زمینه، امکان بهره مندی از یک زندگی با کیفیت مطلوب را برای بانوان فراهم نموده است.

جراحی های جوانسازی واژن چگونه باعث بهبود کیفیت رابطه جنسی می شود؟

تکنیک هایی که در فرایند های جوانسازی اندام تناسلی دخالت دارند به طور غیر مستقیم یا مستقیم روی ساختار های تناسلی اثر می گذارند که در بخش داخلی یا خارجی این اندام فرایند ارگاسم و سایر وجوه مربوط به یک رابطه جنسی و زندگی زناشویی با کیفیت را تحت تاثیر قرار می دهد.

یکی از فرایندها در پروسه جوانسازی واژن با لیزر پروسیجری است که در آن بخش پرینئال بدن به طور کامل بازسازی می شود و در نتیجه توان بالقوه و پتانسیل آن برای تولید ارگاسم افزایش می یابد. بخش فوقانی پلتفرم ارگاسم دارای بخشی به نام نقطه جی یا نقطه گرافنبرگ است که احساسات شدید لذت جنسی از آن منشاء می گیرد. اینها اصولی هستند که جوانسازی واژن با لیزر در طی اجرای فرایندهای آنها، به بهبودشان می پردازد.

لابیاپلاستی با لیزر چگونه در فرایند جوانسازی واژن مشارکت می کند؟

این پروسیجر می تواند با مدل دادن به لابیای مینور، اندازه بیش از حد بزرگ آن را درمان نموده و مشکلات مربوط به نابرابر بودن طول و بدشکل بودن شان را رفع کند. تکنیک های عمل زیبایی لابیاپلاستی قادرند پیامدهای ناشی از فرایند بالا رفتن سن، زایمان، آسیب دیدگی یا ایراداتی که به طور مادرزادی در این ناحیه از بدن بانوان وجود دارد را درمان نماید.

پرینه پلاستی با لیزر

تکنیک جراحی پرینه با لیزر به جوانسازی پرینه ای می پردازد که در پی پیامدهای مختلف، ناهنجاری هایی در آن رخ داده است. پس از جراحی، شکل ظاهری جوان تر و جذاب تری در این ناحیه از اندام تناسلی خلق می شود.

بزرگ کردن لابیای ماژور

فرایند جراحی زیبایی دیگری که در اندام تناسلی بانوان مورد استقبال زیادی قرار دارد پروسیجر جوانسازی شکل ظاهری لابیای ماژور با تزریق چربی به دست امده در پی فرایند لیپوساکشن از بخش دیگری از بدن بیمار و تزریق آن به لابیای ماژوری است که در اثر نوسانات شدید وزنی، بالا رفتن سن، زایمان و سایر عوامل دچار بدشکلی شده است.

پرینورافی

برای ترمیم ناحیه پرینه در اندام تناسلی ، جراح زنان از فرایندی ایمن و موثر بنام پرینورافی یا پرینه پلاستی بهره می گیرند. این پروسه می تواند همزمان با دیگر عمل های زیبایی ناحیه واژینال نیز به انجام برسد.

موارد فوق الذکر بخشی از فرایندها و پروسیجرهایی هستند که در راستای جوانسازی واژن ابداع شده اند و علاوه بر این موارد گزینه های بسیار دیگری از قبیل وایتنینگ واژن یا فرایند روشن کردن اندام تناسلی که به دلایل مختلف دچار تیرگی شده و موجبات بدشکلی این اندام را فراهم اورده و در پی خود، اعتماد به نفس بانوان را تحت تاثیرات منفی قرار داده و نهایتاً کیفیت زندگی و سطح رضایت از رابطه جنسی را کاهش داده است نیز از جمله دیگر روش های نوین ابداع شده برای بهبود زیبایی ظاهری اندام تناسلی زنان می باشد.

نتیجه جراحی های زیبایی در اندام تناسلی بانوان

تحقیق جامع در زمینه انتخاب یک جراح ماهر و باتجربه، ضامن دستیابی به نتیجه با کیفیت رضایت بخش محسوب می شود. جراحی که بتوان به مهارت و تجربه او در این زمینه تکیه کرد و پس از تحقیق کافی بتوان به این نقطه از اطمینان رسید که دانش و مهارت او پشتوانه محکمی برای تکیه کردن بوده و نتیجه به دست امده از آن بدون شک یک نتیجه رضایت بخش خواهد بود می تواند ما را در رسیدن به درجه از کیفیت زندگی جنسی که به دنبال آن هستیم یاری رساند.

اینکه پروسه بالا رفتن سن، ورود به دوره یائسگی، تغییرات هورمونی، زایمان و عوامل دیگر تاثیرات خود را بر روی اندام تناسلی زنانه ما بر جای خواهند گذاشت امری اجتناب ناپذیر است. منطقی ترین راه این است که به این عوامل منفی فرصت ندهیم تا کیفیت زندگی مان را دستخوش تاثیرات منفی خود کنند و به جای آن با سلاح پیشرفت های رخ داده در دانش و تکنولوژی در این حوزه به مبارزه و مقابله با آنها بپردازیم و خود را برای مدت بیشتری از نعمت لذت بردن از یک رابطه جنسی با کیفیت بهره مند کنیم.

منبع : وب سایت دکتر خلیلی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو