رسوایی فایزر ؛ واکسن کارمندان فایزر با واکسن مردم عادی متفاوت بوده است! [+فیلم]

منبع: تکراتو

4

1402/5/16

09:02


در یک افشاگری جنجالی گفته شده است که واکسن کارمندان فایزر با واکسن‌های عرضه شده به مردم توسط این شرکت متفاوت بوده است.

رسوایی فایزر ؛ واکسن کارمندان فایزر با واکسن مردم عادی متفاوت بوده است! [+فیلم]

در یک افشاگری جنجالی گفته شده است که واکسن کارمندان فایزر با واکسن‌های عرضه شده به مردم توسط این شرکت متفاوت بوده است.

اخیراً یکی از سخنگویان شرکت فایزر در سنای استرالیا فاش کرده است که واکسن کارمندان فایزر نسبت به مردم عادی تفاوت داشته و آنها از یک نوع واکسن اختصاصی با اثرگذاری بالا استفاده کرده‌اند. این افشاگری حال پس از 2 سال انبوهی از نارضایتی را به سوی این شرکت آمریکایی روانه کرده است. کار تا جایی پیش رفته که یکی از سناتورهای استرالیایی به نام مالکوم رابرتز عنوان کرده است که این شرکت از شهروندان استرالیایی بابت مدیریت سختگیرانه در تزریق واکسن فایزر در زمان اوج کرونا، تا به حال مقدار بسیار زیادی ثروت بدست آورده است.

بیشتر بخوانید: کشف آزمایشگاه مخفی چینی‌ها در آمریکا با هزاران موش مبتلا به کرونا و بیماری‌های همه‌گیر!

واکسن کارمندان فایزر با مردم عادی زمین تا آسمان تفاوت داشته است

یکی از سخنگویان فایزر اذعان کرد که به کارمندان شرکت یک مجموعه ویژه از واکسن کووید-19 زده شده است که از نظر ماده درون آن متفاوت با واکسنی بوده که بین بقیه مردم توزیع شده است.

این افشاگری تکان‌دهنده در جریان جلسه استماع سنا در استرالیا رخ داد، زمانی که سخنگوی فایزر فاش کرد که این شرکت بزرگ داروسازی یک دسته ویژه از واکسن‌های کووید-19 را صرفاً برای برنامه واکسیناسیون کارکنان خود استفاده کرده است.

واکسن کارمندان فایزر با مردم عادی زمین تا آسمان تفاوت داشته است

مالکوم رابرتز سناتور استرالیایی از کریشان تیرو، مدیر پزشکی فایزر استرالیا در مورد این واکسن سوال کرد و در نهایت تیرو اعتراف کرد که کارکنان فایزر واکسن معمولی را دریافت نکرده‌اند.

این خبر مبنی بر اینکه کارمندان فایزر واکسن معمولی فایزر کووید-19 که به اجبار به مردم تحمیل شده بود را نزده‌اند، تعجب آور نیست زیرا اوگور شاهین، مدیر عامل بایون‌تک (شرکتی که با فایزر برای ساخت این واکسن همکاری می‌کرد) در مقابل دوربین اعتراف کرد که او از آن واکسن کووید استفاده نکرده است.

رابرتز معتقد است که این شرکت از مردم استرالیا به دلیل مدیریت سختگیرانه در مورد تزریق واکسن، ثروت زیادی به دست آورده است.

او خواست که بداند فایزر چه نقشی در تصمیمات دولت برای اجباری کردن واکسن ها برای استخدام و ممنوعیت‌های وضع شده توسط دولت در مورد درمان‌های جایگزین ایفا کرده است.

تیرو در این مورد جواب داد که این شرکت هیچ نقشی در این مورد نداشته است و در مورد ارتباطات دولت و این شرکت با طفره رفتن گفت:

«محتوای قرارداد فایزر با دولت استرالیا محرمانه است و من هیچ اطلاعاتی ندارم که بتوانم در این رابطه به کمیته ارائه دهم.»

این جلسه و سخنان مدیران فایزر در مورد واکسن توجه بسیاری از کاربران ایکس را نیز به خود جلب کرد و بحث در مورد تفاوت افراد معمولی با کارمندان فایزر و اجبار استرالیایی‌ها برای ترزیق واکسن بالا گرفت.

یکی از کاربران نوشت:

این افراد دقیقاً می‌دانند چه کار کرده‌اند و هیچ پشیمانی ندارند زیرا استفاده از زور برای آنها سود بی‌سابقه‌ای به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تفاوت واکسن کارمندان فایزر با مردم عادی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو