خبر فوری: طرح عفاف و حجاب اجرایی شد | جریمه 7 میلیونی برای بد حجابان و بی حجابان + جزئیات

2

1402/5/17

09:16


خبر فوری: طرح عفاف و حجاب اجرایی شد | جریمه 7 میلیونی برای بد حجابان و بی حجابان + جزئیات

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

جلسه علنی روز سه‌شنبه(۱۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقرقالیباف و حضور ۲۰۴ نماینده دقایقی قبل آغاز شد و سوال محموداحمدی بیغش نماینده شازند و تعدادی دیگر از نمایندگان از امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری در دستور کار امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

ادامه رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار نیز دردستور کار امروز صحن علنی مجلس قرار دارد.

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت نیز برای دستور کار امروز پیش پینی شده است.

همچنین گزارش شوردوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو