اچ‌تی‌سی وایلد فایر E Star معرفی شد [+مشخصات]

منبع: تکراتو

4

1402/5/17

11:01


گوشی اچ‌تی‌سی وایلد فایر E Star با نمایشگر 6.5 اینچی، تراشه یونیساک و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی به صورت رسمی در آفریقا معرفی شد.

اچ‌تی‌سی وایلد فایر E Star معرفی شد [+مشخصات]

گوشی اچ‌تی‌سی وایلد فایر E Star با نمایشگر 6.5 اینچی، تراشه یونیساک و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی به صورت رسمی در آفریقا معرفی شد.

کمپانی HTC در سکوت خبری از گوشی جدید خود یعنی HTC Wildfire E Star در آفریقا رونمایی کرد. این گوشی در طراحی حرف زیادی برای گفتن ندارد و از یک صفحه نمایش با بریدگی قطره‌ای شکل و حاشیه‌های ضخیم در اطراف برخوردار است.

در پنل پشتی دستگاه نیز نام برند HTC در مرکز به چشم می‌خورد و یک واحد دوربین با فلاش LED در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:‌ گوشی ارزانقیمت آنر X6a معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

قیمت و مشخصات فنی گوشی اچ‌تی‌سی وایلد فایر E Star

اچ‌تی‌سی وایلدفایر E استار دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل (اچ‌دی پلاس) است. این گوشی در بخش سخت افزار به چیپست یونیساک SC9832E با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که مقدار آن را به وسیله کارت حافظه میکرواس‌دی می‌توان افزایش داد. برای امنیت کاربران نیز قابلیت‌هایی مانند بازگشایی قفل با چهره و حسگر اثر انگشت جانبی در نظر گرفته شده است.

اچ‌تی‌سی وایلد فایر E Star

وایلدفایر ای استار انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 5 واتی و از طریق پورت USB تایپ C تامین می‌کند. سیستم دوربین این گوشی نیز شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های وایلدفایر E استار می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه اتصالی 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث 4.2، GPS، جک هدفون 3.5 میلی متری، سیستم عامل اندروید 12، ابعاد 164.8 در 76.5 در 9.2 میلی متر و وزن 200 گرم اشاره کرد. در حال حاضر هنوز اطلاعات معتبر و موثقی در رابطه با قیمت و دیگر بازارهای هدف (به جز آفریقا) این گوشی در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اچ‌تی‌سی وایلد فایر E Star چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو