افزایش نجومی قیمت طلا به نرخ امروز 18 مرداد | قیمت طلا و سکه امروز طوفانی شد

3

1402/5/18

08:15


افزایش نجومی قیمت طلا به نرخ امروز 18 مرداد | قیمت طلا و سکه امروز طوفانی شد

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت طلا و سکه امروز باز تغییر کرد و وارد کانال جدیدی شد و خریداران را با تردید برای خریدن این فلز گرانبها با تردید مواجه کرد. به نظر می رسد کارشناسان عوامل مختلفی را به قیمت طلا و سکه امروز  مرتبط می دانند و خیلی ها معتقدند که افزایش یا کاهش بیت کوین با قیمت طلا و سکه امروز  مرتبط نیست بنابراین بسیاری از متقاضیان به منظور صرف یا سرمایه گذاری از قیمت طلا و سکه امروز مطلع شده و براساس آخرین تغییرات قیمت طلا و سکه امروز تصمیم سازی می کنند. 

قیمت طلا و سکه امروز

دیروز قیمت طلا و سکه با کاهش قیمت دلار همراهی کرد و افت داشت. با این وجود روند حباب سکه در بیشتر قطعات افزایشی بود.

روز گذشته کاهش محدود قیمت دلار و افت هفت دلاری قیمت انس جهانی طلا روند قیمت در بازار فلز زرد را نزولی کرد. دیروز قیمت طلا و سکه در حالی کاهش داشت که حباب سکه در بیشتر قطعات افزایشی بود.

طلا بخریم؟

کارشناسان بازار فلز زرد معتقدند روند قیمت طلا و سکه کاهش‌های قابل توجه و فراتر از پیش‌بینی‌های خبرگان بازار داشته است. آنها می‌گویند مردم منتظر افزایش و کاهش شارپی قیمت‌ها نباشند زیرا قیمت‌‌ها خوب است و اگر می‌خواهند طلا بخرند، زمان مناسبی است.

فعالان بازار فلز زرد تشدید شرایط رکودی در بازار را به جهت ماه‌های محرم و صفر می‌دانند. آنها معتقدند بازار نوسانات محدودی دارد و نباید منتظر کاهش شارپی دیگری برای قیمت طلا و سکه باشیم.

قیمت طلا و سکه در بازار

روز گذشته ۱۷ مرداد قیمت سکه امامی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۲۸ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان مبادله شد.

همچنین قیمت سکه بهار کاهش ۱۰۶ تومانی داشت و با قیمت ۲۵ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان مبادله شد. نیم‌سکه نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

دیروز ربع‌ سکه و سکه گرمی هر یک کاهش ۱۵۰ هزار تومانی داشتند و به ترتیب با قیمت‌های ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شدند.

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با کاهش ۶ دلاری با رقم ۱۹۲۹ دلار معامله شد.

دیروز قیمت طلا نیز کاهشی بود. هر مثقال طلا با ۶۳ هزار تومان کاهش با قیمت ۱۰ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز ۱۱ هزار تومان ارزان شد و با قیمت دو میلیون و ۳۳۹ هزار تومان معامله شد. روز قبل طلای دست دوم با قیمت دو میلیون و ۳۰۹ هزار تومان رسید.

روز گذشته حباب قطعات سکه روند متوازنی نداشتند. سکه‌های امامی، بهار و نیم‌سکه افزایش حباب و سایر قطعات سکه نیز کاهش حباب داشتند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو