خواه به دنبال یک شغل دوم باشید یا به دنبال جایگزینی درآمد از دست رفته به دلیل شرایط خارج از کنترل شما باشید، ممکن است به دنبال ایجاد پایه ای برای کسب درآمد از خانه باشید. از فروش مهارت‌ها، نقاط قوت و تجربیات شما به‌عنوان خدمات فریلنسری بسته‌بندی شده، تا ساختن یک کسب‌وکار آنلاین خودتان، در این مطلب از سلام دنیا درباره کسب درآمد در منزل رایگان؛ بهترین راه های کسب درآمد برای نوجوانان در خانه و درآمدزایی در منزل برای خانم ها و آقایان با 8 روش کسب درآمد اینترنتی با گوشی و کامپیوتر و دست یافتنی‌ترین (و مقیاس‌پذیر) راه‌ها را برای ایجاد درآمد اضافی از خانه خودتان و راه هایی عالی برای کسب در آمد از خانه صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

راه هایی عالی برای کسب در آمد از خانه

1. کنسرت های فریلنس عالی را پیدا کنید

مطمئناً افزایش شتاب با کسب و کار مستقل ممکن است زمان ببرد. با این حال، هرگز تقاضای بیشتری برای کمک کوتاه‌مدت و مبتنی بر قرارداد وجود نداشته است زیرا شرکت‌های بیشتری مزایای بهره‌برداری از استعداد جهانی (از راه دور) را می‌آموزند. این افزایش تقاضا، سیلی از فرصت‌ها را برای کارگران ماهر باز کرده است تا در این اقدام شرکت کنند.

سریع ترین راه برای شروع کسب درآمد از خانه به عنوان یک فریلنسر، پیوستن به یکی از برترین وب سایت های مشاغل آزاد است. این محدوده از بازارهای عظیمی مانند Upwork ، Fiverr و PeoplePerHour را شامل می‌شود - تا خدمات مستقل‌تر مربوط به هیئت مدیره شغلی مانند Flexjobs ، Contena و Remote.co .


حتما بخوانید: دانلود 10 اپلیکیشن فریلنسر برای یافتن شغل و کسب درآمد در منزل


برای به حداکثر رساندن شانس خود برای دریافت کنسرت های مناسب، دقت زیادی داشته باشید که نقاط قوت و تجربه خود را در نمایه خود برجسته کنید، در حالی که مرتبط ترین نمونه های کار خود را برای کمک به اتصال نقاط برای مشتریان احتمالی خود به نمایش بگذارید. پس از پایان اولین کنسرت، همیشه به یاد داشته باشید که برای ارجاع به صاحبان مشاغل دیگر که ممکن است بتوانند از خدمات شما استفاده کنند، به عنوان راهی کم اصطکاک برای به دست آوردن پروژه های بزرگ تر بخواهید.

راه هایی عالی برای کسب در آمد از خانه1

2. از وبلاگ کسب درآمد کنید

اگر موضوعی وجود دارد که به آن علاقه دارید، راه اندازی یک وبلاگ به عنوان وسیله ای برای به اشتراک گذاشتن محتوای مفید برای خوانندگان در سراسر جهان می تواند در نهایت بسیار سودآور شود، اگرچه برای اکثر وبلاگ نویسان جدید زمان می برد تا به سطح معنی داری از درآمد برسند. (هفته تا ماه). همانطور که گفته شد، امکانات درآمد بسیار گسترده است، از نمایش ساده تبلیغات، تا درخواست حمایت های مالی عمیق تر، فروش محصولات دیجیتالی خودتان، ایجاد شراکت های وابسته و فراتر از آن.

برای اینکه امروز وبلاگ خود را راه اندازی کنید، توصیه می کنم وردپرس را انتخاب کنید ، که تا حد زیادی محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا است - که توسط 35٪ از تمام وب سایت های موجود در اینترنت استفاده می شود. از آنجا، باید وبلاگ مبتنی بر وردپرس خود را با یک برنامه میزبانی راه اندازی کنید (برای اینکه وبلاگ خود را "آنلاین" کنید) از یک شرکت میزبان وب قابل اعتماد مانند Bluehost یا Dreamhost ، و آماده طراحی خواهید بود. وبلاگ خود را شروع کنید و شروع به انتشار محتوا کنید و برای جذب مخاطب تلاش کنید که می توانید به آن کمک کنید.

در حالی که تبلیغات نمایشی و مشارکت با برندها می‌تواند به شما در کسب درآمد از محتوای رایگان کمک کند، تولیدکنندگان و نویسندگان محتوا بیشتر به مدل‌های اشتراک روی می‌آورند تا ارتباط مستقیمی با خوانندگان خود داشته باشند. Patreon به شما این امکان را می دهد که به راحتی از پیشنهادات خود درآمد کسب کنید و به شما امکان می دهد قیمت را مستقیماً با خوانندگان خود تعیین کنید. یک مدل اشتراک تنظیم کنید و برای هر خواننده ای که مشترک است شروع به کسب درآمد کنید.

درآمدزایی در منزل برای خانمها

3. فروش محصولات فیزیکی

تقریباً در هر کشوری در سراسر جهان، مصرف‌ کنندگان بیشتر و بیشتر به خرید آنلاین برای نیازهای خود عادت می‌کنند - که فرصتی عظیم برای فروش محصولات مفیدی ایجاد می‌کند که می‌تواند با تقاضای رو به رشد مطابقت داشته باشد. خواه به فروش محصولات دست ساز خود در بازارهایی مانند Etsy ، eBay و Amazon Handmade فکر می کنید، یا به دنبال مجموعه ای هوشمندانه از کالاهای دارای برچسب سفید هستید که می توانید با هزینه کم در Alibaba خریداری کنید تا در وب سایت خود به آدرس زیر بفروشید. یک نشانه گذاری، باید عواملی مانند مدیریت موجودی و هزینه های خرید را در نظر بگیرید.


حتما بخوانید: 29 مورد از بهترین مهارت های درآمدزا در کسب و کار


یک مسیر جایگزین برای تجارت سنتی تر محصولات که در چند سال اخیر محبوب شده است، ارسال بار است . هنگامی که حمل و نقل را شروع می کنید، اساساً یک تولید کننده یا عمده فروشی پیدا می کنید که می توانید با آنها شریک شوید تا محصولات آنها را در وب سایت خود بفروشید. با این رویکرد، برای خرید موجودی، ریسک عدم توانایی در فروش محصولات خود یا حتی مدیریت تدارکات حمل و نقل محصولات خود، نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. اگر مهارت ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک با استفاده از پلتفرم هایی مانند Shopify یا BigCommerce را دارید، آن را با محصولات قابل حمل در دسترس قرار دهید و مشتریان آنلاین را جذب کنید، پایه و اساس یک راه عالی برای کسب درآمد از خانه را دارید.

راه هایی عالی برای کسب در آمد از خانه2

4. از عکس های خود کسب درآمد کنید

اگر در گرفتن عکس‌های با کیفیت بالا (و تجهیزات مناسب ) مهارت دارید، می‌توانید با فهرست کردن و فروش عکس‌های خود در برترین سایت‌های عکاسی استوک، درآمد بسیار قابل توجهی از خانه به دست آورید. فقط بدانید که نباید انتظار داشته باشید که به سرعت صدها یا هزاران دلار از فروش عکس های استوک به دست آورید.

از طریق سایت‌هایی مانند Adobe Stock ، 33٪ کمیسیون از فروش هر یک از عکس‌ها و هنرهای برداری دریافت خواهید کرد، که معمولاً از 20/0 تا 5/5 دلار به ازای هر فروش تصویر متغیر است . در حالی که پرداخت به ازای هر فروش بالاترین میزان در بازار نیست، اما مزیت یک سایت عکاسی سهام مانند Adobe Stock، جامعه پر جنب و جوش مشتریان موجود در اکوسیستم Adobe است که به تعداد بالایی از تراکنش ها کمک می کند. سایر سایت‌های عکاسی سهام مانند Getty Images، Shutterstock و iStock تمایل به فروش کمتری دارند، اما اغلب نرخ کمیسیون بالاتری دارند (از 20٪ تا 45٪ قیمت فروش برای تصاویر شما.


حتما بخوانید: مشاغل خانگی کم هزینه و پر درآمد


کلید موفقیت واقعی در کسب درآمد از کار عکاسی خود در طول زمان، گسترش فراتر از فروش عکس های استوک و ایجاد وب سایت عکاسی خود ، نمایش نمونه کارها به صورت آنلاین، افزایش فالوورهای اجتماعی و معرفی خود برای طیف وسیع تری از خدمات مانند خصوصی است. کار شرکتی، سفارشات هنر دیوار و غیره.

راه هایی عالی برای کسب در آمد از خانه3

ساده ترین راه کسب درآمد خانگی

5. مربیگری آنلاین

همانطور که می توانید مهارت ها، نقاط قوت و تجربیات موجود خود را برای ایجاد منبع درآمد به عنوان یک فریلنسر از خانه استفاده کنید، همچنین می توانید خود را به عنوان یک مربی (یا مشاور) آنلاین قرار دهید تا از وقت خود برای مشاوره دادن به افراد در انواع مختلف هزینه کنید. چالش هایی که در حل آنها تجربه کرده اید.

چه در زمینه کاری خود، چه در زمینه تناسب اندام و تغذیه شخصی، در مسیر پیشرفت شغلی، رزومه نویسی، یا یکی از مهارت های بی شمار دیگر به سطحی از تخصص معقول در زمینه کاری خود دست یافته باشید، می توانید این درس ها را از طریق مربیگری آنلاین منتقل کنید. اگر مهارتی دارید، بدون شک افرادی در اینترنت وجود دارند که مایلند برای کمک به پیشرفت مهارت‌های خود برای زمان شما هزینه کنند - و تخصص شما محصولی است که بازاریابی می‌کنید.

با بررسی چند تا از فعال‌ترین وب‌سایت‌های بازار مربی آنلاین مانند Coach.me (عمومی)، Clarity.fm (تجارت) و Trainiac (تناسب اندام) شروع کنید تا ببینید برای کدام یک از آنها باید درخواست بدهید تا از موجودی آن‌ها استفاده کنید. شبکه ای از مشتریان در حال حاضر به دنبال مربی هایی برای کمک به دستیابی به اهداف خود هستند. جدای از حضور در سایت‌های موجود در بازار، بهترین راه برای رشد کسب‌ و کار کوچینگ خود این است که برخی از خطوط را در شبکه خود رها کنید تا ببینید چه کسانی را می‌شناسید که می‌توانند از کمک کوچکی در پیشرفت آنها استفاده کنند. ارجاعات دهان به دهان ابزار قدرتمندی در جذب مشتریان جدید با این مدل کسب و کار خواهد بود.


حتما بخوانید: بیزینس کوچینگ چیست


6. یک کتاب الکترونیکی بنویسید

به موضوع مشابهی در اینجا برگردیم، اگر مجموعه‌ای از مهارت‌ها یا تجربه‌های فراوانی در یک موضوع خاص دارید، راه دیگری برای ارائه ارزش به مردم در سراسر جهان (و کسب درآمد از خانه در این فرآیند) این است که توصیه‌های خود را در این زمینه قرار دهید.

با فرمت کتاب الکترونیکی، می توانید به راحتی کارهایی مانند آموزش یک مهارت مفید جدید، کمک به پیشرفت در حرفه خود، پیمایش مجموعه ای از چالش های رایج افراد در زندگی شخصی خود، یا حتی تمرکز بر سرگرمی های ساده با نوشتن خود انجام دهید.

اگر از طریق رسانه های اجتماعی، در وبلاگ یا از طریق کسب و کار فعلی خود مخاطبی دارید، از قبل یک پایگاه مشتری داخلی برای شروع فروش کتاب الکترونیکی خود خواهید داشت. وقتی آماده رفتن به سطح بعدی هستید، می‌توانید کتاب الکترونیکی خود را در پلتفرم انتشارات Kindle Direct آمازون آپلود کنید و از میلیون‌ها مشتری که هر روز در حال جستجوی عناوین کتاب در آمازون هستند، استفاده کنید. نه تنها می توانید قیمت خود را تعیین کنید، بلکه حقوق کتاب خود را نیز حفظ خواهید کرد. شما 70 درصد از هر فروش را در پلتفرم آمازون نگه می‌دارید، که در ازای دسترسی گسترده‌ای که می‌توانید در زمینه‌های موضوعی مناسب به دست آورید، قیمت بسیار پایینی است.

راه هایی عالی برای کسب در آمد از خانه4

کسب درآمد در منزل با کامپیوتر

7. یک پادکست ضبط کنید

امروزه با بیش از 850000 پادکست فعال، این رسانه به سرعت به یکی از محبوب‌ترین روش‌های مصرف محتوا تبدیل می‌شود، که همچنین آن را به فرصتی عالی برای کسب درآمد اضافی از راحتی استودیوی ضبط خانگی شما تبدیل می‌کند.

در حالی که بدون شک برای ایجاد یک مخاطب به اندازه کافی بزرگ برای جذب تبلیغ کنندگان پردرآمدی که با مبالغ هنگفتی از نمایش شما حمایت مالی می کنند، زمان زیادی صرف می شود و تلاش انتشار مداومی می طلبد، اما این فرصت برای شروع پیشرفت به سمت این هدف هرگز بیشتر از این نبوده است. . شنوندگان پادکست همیشه به دنبال نمایش های جدید با کیفیت بالا هستند و اگر موضوع مناسبی را برای ایجاد یک برنامه انتخاب کنید، پتانسیل رشد شما بسیار زیاد است.


حتما بخوانید: چگونه پادکست بسازیم با آموزش گام به گام و جامع


خوشبختانه، با توجه به اینکه یک میکروفون ضبط با کیفیت بالا ، نرم‌افزار ویرایش و ابزار انتشار مورد نیاز خود را می‌توان با قیمتی کمتر از 100 دلار خریداری کرد ، خوشبختانه راه‌اندازی پادکست خود هرگز آسان‌تر نبوده است . پس از تماس تلفنی با تجهیزات، این شما هستید که باید یک قالب پادکست منحصر به فرد ایجاد کنید که شنوندگان شما را درگیر کند و آنها را وادار کند که اولین قسمت های شما را با افراد جامعه خود به اشتراک بگذارند. برای ایجاد روابط معنادار با پادکست های دیگر در فضای خود تلاش کنید و برنامه های خود را برای مخاطبان یکدیگر تبلیغ کنید تا شنونده منظمی ایجاد کنید.

راه هایی عالی برای کسب در آمد از خانه5

8. به یک شرکت دورکاری بپیوندید

اگر امیدوارید در حرفه خود تغییری ایجاد کنید و کار از راه دور را از خانه شروع کنید، در حالی که همچنان امنیت یک شغل تمام وقت را حفظ می کنید که صورت حساب ها را پرداخت می کند، وسیله ای خوشحال کننده برای یافتن شغل از راه دور مناسب برای شما وجود دارد.

خوشبختانه، هزاران شرکت مترقی وجود دارند که کارمندان از راه دور را از سراسر جهان استخدام می کنند. با پیشرفت‌های باورنکردنی در ابزارهای ارتباطی و همکاری مانند Slack و Zoom ، کارمندان از راه دور به راحتی از خانه بدون از دست دادن ظاهر بهره‌وری برای کسب‌وکار کار می‌کنند.

وب‌سایت‌هایی مانند We Work Remotely ، RemoteOk و Remotive همگی به طور خاص به جویندگان کار می‌پردازند که می‌خواهند بهترین نقش‌های از راه دور موجود در زمینه‌های خود را پیدا کنند. از نوشتن تا بازاریابی، فروش، مهندسی، طراحی، پشتیبانی مشتری، تست محصول و بسیاری از موقعیت‌های غیرفنی دیگر، این تابلوهای شغلی شما را در مسیر درست هدایت می‌کنند که نوبت به شناسایی نقش‌های از راه دور عالی برای درخواست شما می‌رسد.

سخن آخر

با پیشنهاداتی که در اینجا آمده مطمئنا خواهید توانست کاری برای خود انتخاب نمایید. امیدواریم که از این مطلب استفاده و لذت برده باشید.