عکس پروفایل منچستر یونایتد با طرح های گرافیکی جذاب برای طرفداران شیاطین سرخ

عکس پروفایل منچستر یونایتد با طرح های گرافیکی جذاب برای طرفداران شیاطین سرخ


منبع: آرگا

3

1402/5/20

11:10


تیم باشگاهی فوتبال منچستر یونایتد از تیم های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلیس می باشد، این تیم در ۱۸۷۸ با اسم باشگاه فوتبال نیوتون هیث بنیاد نهاده شد. در ۱۹۰۲ اسم این تیم به منچستر یونایتد تغییر نام داد و در ۱۹۱۰ ورزشگاه الدترافوردِ بعنوان ورزشگاه خانگی این تیم برگزیده گردید. منچستر یونایتد با دارا بودن ۲۰ عنوان قهرمانی در لیگ برتر، پنج قهرمانی در جام اتحادیه، ۱۲ قهرمانی در جام حذفی، ۳ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۲۱ قهرمانیدر جام حذفی از افتخارآمیزترین تیم های باشگاهی فوتبال محسوب می شوند. آنها اولین تیم انگلیسی بوده اند که موفق شدند هر ۳ جام اصلی یعنی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را در فصل ۱۹۹۸ – ۱۹۹۹ کسب کردند. در این مطلب قصد داریم شما را با طرح هایی زیبا از عکس پروفایل منچستر یونایتد آشنا کنیم.

عکس منچستر یونایتد بدون متن برای شبکه های اجتماعی

عکس پروفایل منچستر یونایتد با طراحی های جذاب

فوتبال یکی از ورزش های محبوب و پرطرفدار است که جوانان به خصوص پسران از طرفداران شدید و پروپاقرص آن می باشند. در فصل ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ با قهرمان شدن در لیگ اروپا، آنها از جمله پنج تیمی بودند که در اروپا در همه مسابقات یوفا توانستند قهرمان گردند. آنها به تنها تیم باشگاهی انگلیسی نیز مبدل شدند که موفق شدند در همه مسابقات شرکت داشته، قهرمان شوند. تیم منچستر یونایتد از جمله محبوب ترین تیم های فوتبال دنیا می باشد که در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ به عنوان پردرآمدترین تیم فوتبالی در جاهن و در ۲۰۱۷ بارزش ترین تیم فوتبال دنیا شناخته گردد.

تصویر پروفایل منچستر یونایتد با طراحی های جالب

14 عکس پروفایل منچستر یونایتد برای اعلام هواداری

عکس هایی خاص از منچستر یونایتد برای تلگرام و واتساپ

تصویر پروفایل منچستر یونایتد با طراحی های جذاب

عکس پروفایل منچستر یونایتد با طراحی های منحصر به فرد

عکس منچستر یونایتد بدون متن برای شبکه های اجتماعی

کریستیانو رونالدو  یکی از بازیکنان و یا به بیانی ستاره های تیم منچستر یونایتد است که در محبوبیت و شهرت تنها بازیکنان انگشت شماری توانسته اند، همانند آن شوند. این بازیکن طرفداران زیادی دارد که اغلب دوست دارند بکگراند تلفن همراه، کامپیوتر و حتی پروفایل شبکه های اجتماعی خود را با استفاده از این تصاویر تزیین نمایند. اگر چنین است می توانید از عکس نوشته کریستیانو رونالدو بهره ببرید.

طرح هایی خاص و شیک از عکس پروفایل منچستر یونایتد

14 عکس پروفایل منچستر یونایتد برای هواداران

عکس هایی زیبا و ناب از منچستر یونایتد برای تلگرام و واتساپ

عکس منچستر یونایتد بدون متن برای شبکه های اجتماعی

عکس پروفایل منچستر یونایتد با طراحی های خاص

در این مطلب طرح هایی زیبا و شیک از عکس نوشته منچستر یونایتد را به نمایش می کشیم، امیدواریم مورد توجه و پسندتان واقع شده باشد. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با عکس پروفایل رئال مادرید و عکس پروفایل مسی می توانید به لینک ها مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو