بهترین فیلم های آماندا سایفرد تا سال 2023

بهترین فیلم های آماندا سایفرد تا سال 2023


منبع: فیگار

2

1402/5/20

23:59


آماندا سایفرد یکی از تحسین‌شده‌ترین بازیگران دو دهه اخیر است که در ادامه این نوشتار، به بهترین فیلم های آماندا سایفرد تا سال 2023 خواهیم پرداخت.

بهترین فیلم های آماندا سایفرد تا سال 2023

آماندا سایفرد یکی از تحسین‌شده‌ترین بازیگران دو دهه اخیر است که در ادامه این نوشتار، به بهترین فیلم های آماندا سایفرد تا سال 2023 خواهیم پرداخت.

این بازیگر تحسین شده، سال گذشته در فیلم The Dropout ایفای نقش کرد، اما او سابقه‌ای طولانی در بازی‌های پیشگامانه دارد. برترین فیلم ها با بازی آماندا سایفرد ، طیف کم‌ارزش‌شده و همه‌کاره بازیگران را به نمایش گذاشته‌اند.

سایفرید نقش مهم خود را در فیلم دختران بدجنس پیدا کرد و از آن زمان توانسته است از گرفتار شدن در یک نوع شخصیت یا فیلم اجتناب کند، در عوض در حالی که با برخی از بهترین فیلمسازانی که در حال حاضر کار می‌کنند، بین ژانرها و لحن‌ها جهش می‌کند فیلم های برتر آماندا سایفرد را برای خود می‌سازد. این بازیگر نامزد اسکار حرفه‌ای طولانی در پیش دارد که باعث شد تا به بهترین فیلم آماندا سایفرد بپردازیم.

بهترین فیلم های آماندا سایفرد تا سال 2023

برترین فیلم سینمایی با حضور Amanda Seyfried

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های آماندا سایفرد را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

سایفرد، اخیراً برای بازی در نقش الیزابت هلمز در فیلم The Dropout برنده جایزه امی شد. فیلم‌های آماندا سایفرد، از پروژه‌های پرستیژ نامزد بهترین فیلم گرفته تا موزیکال‌های جذاب و کمدی خنده‌دار، تطبیق‌پذیری شگفت‌انگیز او را نشان می‌دهند.

Letters To Juliet

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

برترین فیلم ها با بازی آماندا سایفرد

رام-کام محبوب Letters To Juliet، سایفرد را در نقش یک آمریکایی نشان می‌دهد که در حال گذراندن تعطیلات در ایتالیا است و با یافتن تعدادی نامه‌های عاشقانه متناظر در باغ عاشقان تخیلی شکسپیر، را پیدا می‌کند. آماندا سایفرد نقش اصلی زن را در تعدادی از فیلم‌های عاشقانه در این مقطع از حرفه‌اش بازی کرد که این فیلم، جزو آن فیلم‌ها بود.

با این حال، این ورودی در ژانر، بالاتر از سطح معمولییک فیلم با جذابیت، سبک دل و شخصیت‌های دوست داشتنی است. این فیلم اگرچه نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما فیلمی کوچک با موفقیت بیشتری در بین تماشاگران مواجه شد و در سراسر جهان فروش بسیار خوبی داشت.

The Art Of Racing In The Rain

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

فیلم های برتر آماندا سایفرد

در درام تاثیرگذار The Art Of Racing In The Rain، آماندا سایفرد نقش همسر یک راننده ماشین مسابقه را بازی می‌کند که سه عشق او در زندگی همسر، دخترشان و سگش هستند. این فیلم نشان‌دهنده بازگشت به درام‌های سبک‌تر برای سایفرد است که برای مخاطبان بزرگ‌تر از درام‌های شدیدی بودکه او به سمت آن حرکت می‌کردند.

شخصیت جذاب سایفرد، روی صفحه برای این داستان گرم و شیرین خانوادگی ایده‌آل است. اگرچه برخی ممکن است آن را کمی غمگین و دستکاری در کشیدن ریسمان قلب بدانند، اما این فیلم طرفداران زیادی به دست آورده است که خودش را به عنوان بهترین فیلم‌های این بازیگر معرفی کرده است.

While We’re Young

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

بهترین فیلم آماندا سایفرد

سایفرد با تبدیل شدن به بازیگری عالی، توانست به فیلم‌های جدی‌تر و مستقل‌تر، راه پیدا کند و بهترینش را در فیلم When We’re Young دریافت کرد. کارگردانی این فیلم بر عهده فیلمساز سرشناس، نوآ بامباخ است.

این فیلم رویکرد معمولی او به داستان‌های اجتماعی و انسانی درباره روابطی است که با حس شوخ طبعی هوشمندانه او پر شدند. سایفرد فرصتی برای نشان دادن طیف بازیگری خود، کارکرد خوب با سبک دیالوگ منحصر به فرد بامباخ و آمیختن اصالت با اجرای کمدی را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کارگردان های جهان تا سال 2023

بهترین فیلم های هیجان انگیز

Mamma Mia! Here We Go Again

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

برترین فیلم سینمایی با حضور Amanda Seyfried

آماندا سایفرد، با تکرار نقش سوفی در فیلم Mamma Mia: Here We Go Again، بازگشت. دنباله موزیکال شاد سال 2008، دختر دونا و دوستانش را دنبال می‌کند که پس از مرگش در یک سفر، در فلش بک‌هایی که مثلث عشقی را که در فیلم اصلی به وجود می‌آید را نشان می‌دهد. دنباله، از دیسکوگرافی گسترده ABBA بهره می‌برد و برخی از بهترین آهنگ‌های فراموش شده از Mamma Mia اصلی را بیرون می‌کشد که یک دهه قبل، سایفرد همراه با بقیه بازیگران، آهنگ‌های آوازخوانی و بازیگری خود را نیز انجام می‌دادند.

در حالی که مرلین استریپ فقط به عنوان یک شبح بی‌کلام ظاهر می‌شود، سایفرد که نقش اصلی را بازی می‌کند، در کانون توجه قرار می‌گیرد. دنباله از نظر باکس آفیس از نسخه اصلی فاصله داشت، اما افراد زیادی هستند که آن را به عنوان یک دنباله سرگرم کننده با همان انرژی شیک تحسین می‌کنند.

Jennifer’s Body

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

Jennifer’s Body یک فیلم ترسناک تینیجری به کارگردانی کارین کوساما و بازی مگان فاکس در نقش یک دختر دبیرستانی است که در مراسمی فراطبیعی قربانی می‌شود و به عنوان یک هیولای مرده که از مردان جوان تغذیه می‌کند باز می‌گردد. سایفرد نقش بهترین دوست جنیفر را بازی می‌کند که بین کمک به دوستش و متوقف کردن این هیولا دچار مشکل می‌شود.

Jennifer’s Body در باکس آفیس شکست خورد، اما اخیراً با اضافه شدن آن به مجموعه معیارها و ظهور مجدد مگان فاکس در انظار عمومی و حواشی او در فضای مجازی، شاهد افزایش محبوبیت این فیلم بودیم. اسن فیلم اگرچه در زمان خود به عنوان یک فیلم بی ارزش هالیوودی مورد استقبال قرار گرفت، منتقدان معاصر در حال ارزیابی مجدد این فیلم و برداشت‌های انقلابی آن در زمینه جنسیت، زنانگی هستند.

Mamma Mia!

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

این فیلم، یکی از نمادین‌ترین موزیکال‌های سینمای تمام دوران است که سایفرد در نقش سوفی، دختری که به زودی با دونا آشنا می‌شود، به‌طور باورنکردنی به یادماندنی است. او در این فیلم امیدوار است که هویت پدرش را قبل از روز عروسی‌اش کشف کند. سایفرد در این فیلم، فقط یک نقش مکمل دارد و داستان، تحت الشعاع او قرار نمی‌گیرد.

در حالی که فیلم Mean Girls، جایگاه سایفرد را در فرهنگ دهه 2000 تثبیت کرد، اما چهار سال بعد، این فیلم مامامیا بود که میخ او را محکم کوبید. این فیلم از بازیگران پر ستاره و موسیقی متن نمادین خود استفاده کرد و به یک موفقیت بزرگ جهانی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها درباره موسیقی دانان

بهترین انیمیشن های موزیکال

First Reformed

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

در فیلم First Reformed، آماندا سایفرد، نقش همسر باردار یک تروریست محیطی را در مقابل ایتان هاوک بازی می‌کند. ایتان هاوک در این فیلم، نقش یک کشیش را بازی می‌کند که سعی دارد در زندگی آنها مداخله کند. کارگردانی این فیلم بر عهده پل شریدر است که بیشتر برای فیلمنامه نویسی در فیلم راننده تاکسی اسکورسیزی شناخته شده است.

اگرچه این فیلم کوچک پس از اکران خود چندان مورد توجه مخاطبان جریان اصلی قرار نگرفت، اما شهرت سایفرد از آن زمان به بعد افزایش یافت و در سال 2017 در صدر فهرست‌های بهترین های سال قرار گرفت و شریدر، نامزدی اسکار را برای بهترین فیلمنامه را به دست آورد. این فیلم یک مطالعه شخصیتی گیرا و جذاب است.

Les Misérables

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

در این فیلم اقتباسی از رمان فرانسوی و کلاسیک نوشته ویکتور هوگو در سال 1862 است. سایفرد در این فیلم، در نقش کوزت یتیمی که در همه چیز به جز عشق بدشانس است، بازی می‌کند. سایفرید یک بار دیگر استعداد چشمگیر خود را در Les Misérables در کنار بازیگران پر ستاره که شامل هیو جکمن، راسل کرو، ادی ردمین و آن هاتاوی نشان می‌دهد. داستان فیلم، رستگاری و بخشش در این بازخوانی حماسی موسیقایی از ادبیات کلاسیک است که در نهایت به نامزدی بهترین فیلم تبدیل شد.

Mank

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

آخرین پروژه دیوید فینچر فیلمنامه‌نویس مشکل‌ساز شهروند کین را دنبال می‌کند که در حال رقابت برای پایان دادن به فیلمنامه این فیلم مشهور جهانی در دنیای پرفراز و نشیب دهه 30 هالیوود است. منک اولین باری است که سایفرد با دو افسانه سیاه و سفید ، یعنی فینچر و گری اولدمن کار کرد. سایفرد در این فیلم، برای نقش ماریون دیویس که کارهای خلاقانه‌اش در فیلم‌نامه‌نویسی و تهیه‌کنندگی دائماً نادیده گرفته می‌شد، بازی کرد.

سایفرد اولین نامزدی اسکار خود را برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن به دست آورد در حالی که این فیلم 9 نامزدی دیگر از جمله بهترین فیلم را به دست آورد.

Mean Girls

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

بهترین فیلم های آماندا سایفرد

اگرچه سایفرد بعداً در فیلم‌های درام بهتری بازی کرد، اما نقش سایفرید در نقش کرن بلوند در فیلم Mean Girls توانایی‌های کمدی او را نیز نشان داد. Mean Girls، یکی از بامزه‌ترین فیلم‌های دهه ۲۰۰۰ است. سایفرد، به عنوان یکی از برجسته‌ترین نقش‌های فرعی، در این فیلم حضور داشت.

این فیلم یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های تینیجری در تمام دوران است و حتی الهام‌بخش یک موزیکال صحنه‌ای می‌باشد که در یک فیلم نیز اقتباس می‌شود. این فیلم همچنین به دلیل شروع حرفه ای باورنکردنی آماندا سایفرد با اجرای صحنه دزدی او قابل توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های آماندا سایفرد تا سال 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

نخستین فیلم آماندا سایفرد چه نام داشت؟

Mean Girls، نخستین فیلم او بود که در سال ۲۰۰۴ اکران شد.

آماندا سایفرد، برای بازی در چه فیلمی نامزد جایزه اسکار شد؟

او برای بازی در فیلم Mank، نامزد جایزه اسکار در نقش مکمل زن شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو