بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024 از نگاه سایت فیگار

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024 از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

3

1402/6/2

23:58


در این نوشتار برترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024 را به شما معرفی خواهیم کرد. در کنار ما باشید تا با بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال…

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024 از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار برترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024 را به شما معرفی خواهیم کرد. در کنار ما باشید تا با بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024 آشنا شوید.

امیلی بلانت یک چهره آشنا در هالیوود است و با بازی‌های برجسته خود در فیلم‌هایی مانند “مکانی آرام” و “اوپنهایمر” طرفداران را متعجب کرده است.

از فیلم‌های درام و ترسناک تا موزیکال و کمدی، امیلی بلانت به وضوح نشان داده است که مهارت‌های گسترده‌ای در کارنامه خود دارد. توانایی بازیگری او، نقش‌هایی را در ده‌ها فیلم به او رسانده است، به همراه چندین جایزه و نامزدی، از جمله شش نامزدی برای جایزه گلدن گلوب، که یکی از آن‌ها را برای نقش ناتاشا در درام بی‌بی‌سی به نام دختر گیدئون به دست آورد.

حتی قبل از اینکه بلانت به سینما وارد شود، روزنامه تابلوئید بریتانیا به او عنوان “بهترین تازه وارد” را بعد از اجرای او در نمایش تئاتر خانواده سلطنتی اهدا کرد.

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

معرفی بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024 

شما می‌توانید فهرست ده تا از بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

برجسته ترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های سینمایی 2024

بهترین فیلم های سینمایی 2023 بر اساس امتیاز IMDB

(The Young Victoria (2009

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

جذاب ترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

بلانت در سال ۲۰۰۹ در فیلمی درام به عنوان ملکه ویکتوریا “ویکتوریای جوان”  به ایفای نقش پرداخت. این فیلم بازسازی فیلمی با همین نام در سال ۱۹۶۳ است و داستان ملکه مذکور و رابطه عاشقانه‌اش با پادشاه آلبرت را روایت می‌کند.

از آنجا که این نقش اولین نقش بلانت در یک فیلم درام بزرگ بود، اما این فیلم او را به بسیاری از نامزدی‌ها، از جمله جایزه گلدن گلوب و جایزه ستاره‌ای برای بهترین بازیگر سینمایی سوق داد. اگرچه این فیلم تنها حدود ۳۱ میلیون دلار بدست آورد در حالی که بودجه آن ۳۵ میلیون دلار بود، اما نه نامزدی برای خود به دست آورد. در حال حاضر، این فیلم امتیاز ۷۶٪ را در سایت روتن تومیتوز و امتیاز ۷.۳ را در سایت IMDb دریافت کرده است. این شروعی عالی برای یک ستاره در آینده است.

Looper (2012)

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

فیلم هیجانی، اکشن و ماجراجویی به اسم “لوپر” کاری از رایان جانسون می‌باشد که فیلمی بسیار نادیده‌گرفته شده است. امیلی بلانت در آن نقشی فوق‌العاده ایفا می‌کند که قطعاً در بین بهترین نقش‌های او قرار می‌گیرد. ما قصد نداریم داستان را توضیح دهیم زیرا توضیح آن در چند خط بسیار پیچیده است.

تمام چیزی که می‌گوییم این است که این داستان شامل قاتلان حرفه‌ای با قابلیت سفر در زمان است، آن‌ها استخدام می‌شوند تا در گذشته جان‌ افراد را بگیرند. بلانت در نقش سارا در این فیلم حضور دارد، مادری که در یک مزرعه با پسرش سید زندگی می‌کند و به نظر می‌رسد که سید نقشی کلیدی در آینده دارد. روحیه مقاومتی که سارا دارد کافی است تا این بازی بلانت را بین بهترین اجراهای منحصربه‌فرد او جای دهد.

Edge of Tomorrow (2014)

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

بلانت در فیلم هیجان‌انگیز و علمی-تخیلی “لبه فردا” به همراه تام کروز حضور یافت. پس از اینکه شخصیت تام کروز به نام سرگرد ویلیام کیج با بیگانگان مبارزه می‌کند، می‌فهمد که پس از مرگ، او دوباره زنده می‌شود و همان روز را دوباره و دوباره تجربه می‌کند، دقیقا مانند فیلم “روز مرغابی”.

شخصیت بلانت به نام سرجانت ریتا وراتاسکی، کیج را آموزش می‌دهد که از این تکرار برای پیروزی در جنگ با مهاجمان بیگانه استفاده کند، که این قضیه در تضاد با روایت معمول فرمانده مرد است. بلانت گفت که معمولاً زن دست مرد را در دست می‌گیرد و او را به سمت امنیت هدایت می‌کند، اما او می‌خواست همین کار را برعکس انجام دهد.

مجله (Entertainment Weekly) این فیلم را “جذاب‌ترین فیلم اکشن فمینیستی و تابستانی در چند سال اخیر” نامید. این فیلم یک جنبه تحسین برانگیز از بازی اکشن این بازیگر را نشان می‌دهد و برای او جایزه بهترین ستاره و بازیگر اکشن زن از (جشنواره جوایز روزنامه‌نگاران زن فیلم ۲۰۱۴) را به ارمغان آورد.

Sicario (2015)

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

در فیلم “سیکاریو” به کارگردانی دنیس ویلنوو، بلانت نقش کیت میسر را ایفا می‌کند، مامور نیروهای ویژه که پس از یک عملیات ناموفق استخدام می‌شود تا رهبر یک کارتل مواد مخدر مکزیکی را دستگیر کند. اما متدهای استفاده شده کاملاً غیرمعمول و اخلاق میسر بسیار صادقانه است که به سمت تاریکی بپیوندد.

صحنه پایانی فیلم یک صحنه فوق‌العاده است که شامل بهترین اجرای بلانت در طول حرفه او است. آیا می‌خواهید فیلمسازی خوبی را ببینید؟ پس صحنه “عبور از مرز” در “سیکاریو” را حتما تجربه کنید. این فیلم به قدری موفق بود که یک فرنچایز را ایجاد کرد و در حال حاضر سومین فیلم آن در دست ساخت است.

The Girl on the Train (2016)

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

خب، بیایید صریح باشیم. بلانت یکی از معدود مواردی است که اجرای سینمایی داستان “دختر در قطار” را قابل قبول می‌کند. این فیلم رازآلود و هیجان‌انگیز درباره یک زن معتاد به الکل است که در یک توطئه قتل گرفتار شده است و توسط منتقدان در سراسر جهان مورد انتقاد قرار گرفت.

با این حال، تک‌تک آن‌ها عملکرد بلانت را در این شکست تحسین کردند. فیلم “دختر در قطار” در فصل جوایز، تعداد زیادی نامزدی برای بلانت به دنبال داشت، اما متأسفانه بیشتر رأی‌دهندگان آن را نادیده گرفتند.

A Quiet Place (2018)

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

بلانت و شوهرش، جان کراسینسکی، در یک فیلمی که کراسینسکی آن را کارگردانی کرده است، همکاری کردند. فیلم “یک مکان بی‌صدا” در دنیای پسا-آخرالزمانی رخ می‌دهد که در آن دو نفر در تلاشند تا فرزندان خود را در میان هیولاهای بیگانه‌ای با شنوایی بسیار زیاد بزرگ کنند.

این فیلم به خاطر بی‌صدا بودن خود شهرت دارد، زیرا تنها حدود 25 خط دیالوگ در طول کل مدت اجرای این فیلم وجود دارد. نسخه دوم از این فیلم در سال 2021 منتشر شد و نه تنها هر دوی آن‌ها در روتن تومیتوز تایید شده‌اند، بلکه هر دو با بودجه‌ای چند ده میلیون دلاری، صدها میلیون دلار در فروش تئاتری به دست آورده‌اند. در نسخه سوم آن نیز تنها مسئله بر سر زمان است که این نسخه در مارس 2024 منتشر خواهد شد.

A Quiet Place Part II (2020)

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

در سال 2021، جان کراسینسکی نسخه دوم فیلم هالیوودی هیجان‌انگیز، علمی تخیلی و ترسناک “یک مکان بی‌صدا” را کارگردانی کرد. و از آنجا که شخصیت او در فیلم اول کشته می‌شود، او این بار در صندلی کارگردانی نشست و اجرای بلانت را بهبود بخشید.

نسخه دوم “یک مکان بی‌صدا” ادامه‌ای مستقیم از نسخه اول آن است که داستان باقیمانده‌های خانواده را در حالی روایت می‌کند که از پناهگاه امن خود خارج می‌شوند و با چیزی که از جهان باقی مانده روبرو می‌شوند. اجرای بلانت در این قسمت به طور چشمگیری بهتر است و او به راحتی در نقش مادر پرکاری قرار می‌گیرد که با هر چیزی برای نجات فرزندانش می‌تواند بجنگد.

Jungle Cruise (2021)

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

بلافاصله قبل از این، بلانت و دوین جانسون در نقش‌های اصلی فیلم “معبر جنگلی” به ایفای نقش پرداختند، یک فیلم دیزنی که شبیه به فیلم‌های (Tomorrowland) و (The Haunted Mansion) ساخته شده است. بلانت دز این فیلم نقش دکتر لیلی هوتون را ایفا کرد، یک باغبان ماجراجو، هنرمند رزمی و کارشکن حرفه‌ای.

اگرچه این فیلم در میان بحران ویروس کرونا در سینماها اکران شد، اما هنوز نسبت به بودجه خود، 20 میلیون دلار بیشتر کسب کرد و برای بلانت نامزدی برای ستاره فیلم کمدی سال 2021 در جشنواره انتخاب مردم را به دست آورد. بعد از برخی از شکست‌های اخیر دیزنی، سخت است درباره ادامه این فیلم به‌صورت مثبت فکر کرد.

Oppenheimer (2023)

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

در فیلم “اوپنهایمر” کریستوفر نولان، بلانت در نقش کیتی اوپنهایمر، همسر دانشمند مشهوری که بمب اتمی را اختراع کرد، حضور دارد و در فیلم به او به عنوان یک کمونیست اتهام می‌زنند. اجرای بلانت برای افزودن تعادل به فیلم بسیار حیاتی است.

او نمایانگر روح پرتنش یک خانواده است که همه چیز جز یک خانواده مرسوم بود. اگر چیزی بود که می‌توانستیم از نولان بخواهیم، حضور بیشتر بلانت در نسخه نهایی فیلم بود. او به طور مطلق بی‌نظیر است و صحنه مصاحبه او در طول جلسه دادگاه باعث می‌شود طرفداران قدرت و هوش او را تشویق کنند.

بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم اوپنهایمر Oppenheimer نولان

Full Guy (2024)

بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024

“مرد سقوط” تحت تأثیر سریال تلویزیونی دهه 1980 با همین نام، داستان یک بدلکاری را روایت می‌کند که به طور تصادفی در یک توطئه جنایتی خطرناک گرفتار می‌شود. در حالی که این فیلم تا سال 2024 در سینماها اکران نخواهد شد، اما هم‌اکنون شور و هیجان بسیاری درباره “مرد سقوط” وجود دارد، و این شور و هیجان نه تنها به خاطر کارگردانی لیچ است، بلکه به خاطر حضور یک تیم بازیگری قابل تحسین هم می‌باشد.

علاوه بر گاسلینگ، فیلم “مرد سقوط” همچنین از حضور ترزا پالمر، امیلی بلانت، آرون تیلور-جانسون، وینستون دوک، استفانی هسو از فیلم (همه جا همه زمان) و هانا وادینگهام از محبوب‌ترین بازیگران تد لاسو، برخوردار است. کلی مک کورمیک تهیه کننده “مرد سقوط” می‌گوید که این فیلم اکشن به رهبری رایان گاسلینگ درست شبیه فیلم‌های قبلی کارگردانی شده توسط دیوید لیچ مانند “جان ویک”، “بلوند اتمی” و “قطار گلوله” می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های امیلی بلانت تا سال 2024 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو