سری تکنو Pova 5 معرفی شدند [+مشخصات]

سری تکنو Pova 5 معرفی شدند [+مشخصات]


منبع: تکراتو

4

1402/5/21

15:00


سری تکنو Pova 5 با دو مدل پایه و پرو با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی فول‌اچ‌دی پلاس به صورت رسمی در کشور هند معرفی شد.

سری تکنو Pova 5 معرفی شدند [+مشخصات]

سری تکنو Pova 5 با دو مدل پایه و پرو با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی فول‌اچ‌دی پلاس به صورت رسمی در کشور هند معرفی شد.

کمپانی Tecno روز گذشته در طول یک رویداد مطبوعاتی که در هند برگزار شد از گوشی‌های هوشمند سری Pova 5 رونمایی کرد. این سری از دو گوشی با نام‌های Tecno Pova 5 و Pova 5 Pro تشکیل شده که Pova 5 از شبکه اتصالی فورجی پشتیبانی می‌کند و مدل پرو دارای اتصال فایوجی است. هر دو گوشی از نمایشگرهای بزرگ با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نو‌سازی بالا و باتری‌های بزرگ با شارژ سریع برخوردار هستند. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این سری از Tecno در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: گوشی‌های برند تکنو بار دیگر وارد بازار ایران می‌شوند

قیمت و مشخصات فنی سری تکنو Pova 5

گوشی Tecno Pova 5 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این دستگاه برای امنیت بیشتر به یک اسکنر اثر انگشت در قسمت جانبی مجهز شده و علاقه مندان به عکاسی می‌توانند با تکیه بر تنظیمات دوربین دوگانه در پشت با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با لنز هوش مصنوعی تصاویر با کیفیتی را به ثبت برسانند.

سری تکنو Pova 5

در بخش سخت افزار Pova 5 پرو پردازنده دایمنسیتی 6080 مدیاتک همراه با 8 گیگابایت رم، 8 گیگابایت رم مجازی و 128 / 256 گیگابایت حافظه داخلی به کار گرفته شده و در بخش نرم افزار نیز از رابط کاربری HiOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده شده است.

این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 68 واتی تامین می‌کند. علاوه بر این وجود یک محفظه بخار 2820 میلی‌متر مربعی و یک منطقه اتلاف حرارت به مساحت 12979 میلی‌متر، مدیریت دما در استفاده طولانی مدت را تضمین می‌کند.

سری تکنو Pova 5

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه Pova 5 Pro خط نوری RGB در پنل پشتی است که به رنگ‌های مختلف در می‌آید و تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. این پنل نوری کاربران را از وضعیت شارژ و اعلان‌های دریافتی نیز آگاه می‌کند.

علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای بلندگوهای دوگانه استریو و یک موتور خطی محور Z برای افزایش بازخورد لمسی است. از دیگر ویژگی‌های Pova 5 Pro می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه اتصالی فایوجی، وای فای 802.11ac، بلوتوث، GPS، پورت USB تایپ C و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

در مقابل، مدل پایه این سری یعنی Pova 5 از یک صفحه نمایش 6.78 اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز برخوردار است. این گوشی طراحی منحصر به فردی شبیه به زره رباتی دارد که Turbor Mecha نامیده می‌شود.

سری تکنو Pova 5

این دستگاه با پردازنده میان رده هلیو G99 به همراه 8 گیگابایت رم و 128 / 256 گیگابایت حافظه داخلی تولید شده است. قابل ذکر است که این گوشی به یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی مجهز شده که از شارژ معکوس 10 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند با تهیه این گوشی از دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی در کنار سنسور عمق سنج لذت ببرند. برای تصاویر سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

تکنو Pova 5 در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی و تکنو Pova 5 پرو در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی در بازار موجود خواهد شد. در حال حاضر، هنوز تکنو قیمت این مدل‌ها را در هند اعلام نکرده و پیش بینی می‌شود که این اطلاعات در تاریخ 14 آگوست فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری تکنو Pova 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو