(ویدئو+16) سقوط مرگبار مرد جوان در آزادراه تهران ـ شمال

منبع: ساعد نیوز

2

1402/5/21

16:51


ساعد نیوز: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره 6 آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته، اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع 80 متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، ناگهان به پایین پل سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، ساعت یک بامداد امروز شنبه بیست و یکم مرداد ماه، ماموران کلانتری 142 کن در تماس تلفنی با قاضی محمدرضا صاحب جمعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک مرد جوانی را در ابتدای آزادراه تهران- شمال (منطقه یک) گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور قضایی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که از یک پل سقوط کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد متوفی راهی شمال کشور بوده که ناگهان دچار حادثه شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره 6 آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته، اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع 80 متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، ناگهان به پایین پل سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل حادثه، ماموران پلیس ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته و بررسی‌های دقیق‌تر درباره این حادثه تلخ تحقیق کنند.

جسد مرد جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده برای رسیدگی به دادسرای ناحیه 36 (راهور) ارجاع شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو