معرفی فیلم بوگیمن (The Boogeyman) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی فیلم بوگیمن (The Boogeyman) ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

8

1402/5/21

21:26


معرفی فیلم بوگیمن (The Boogeyman) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم بوگیمن یک فیلم ترسناک راز آلود آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با فیلم The Boogeyman 2023 تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فیلم سینمایی بوگیمن به کارگردانی راب سویج (Rob Savage) بر اساس فیلمنامه‌ای از اسکات بک (Scott Beck)، برایان وودز (Bryan Woods) و مارک هیمن (Mark Heyman) و داستانی از بک و وودز است. ژانر فیلم The Boogeyman 2023 ترسناک، راز آلود و دلهره‌آور می‌باشد. این فیلم بر اساس یک داستان کوتاه در سال 1973 به همین نام، به قلم استیون کینگ (Stephen King) ساخته شد. مدت زمان فیلم بوگیمن 1 ساعت و 39 دقیقه است. سوفی تاچر (Sophie Thatcher)، کریس مسینا (Chris Messina)، ویوین لایرا بلر (Vivien Lyra Blair) و دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در سال 2018 اعلام شد که یک فیلم اقتباسی از داستان کوتاه The Boogeyman ساخته می‌شود، اما پروژه به دلیل خرید فاکس توسط دیزنی در سال 2019 متوقف شد.  با این حال، در نوامبر 2021 این اثر با کارگردانی سویج دوباره احیا شد. تاچر، مسینا، دستمالچیان و بقیه بازیگران در اوایل سال 2022 قرارداد خود را امضا کردند. فیلمبرداری این فیلم در فوریه 2022 آغاز گردید. فیلم The Boogeyman 2023 در ابتدا قرار بود در سرویس استریم Hulu منتشر شود، اما سرانجام پس از نمایش‌های آزمایشی مثبت، اکران در سینما برایش انتخاب شد. در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم The Boogeyman 2023 می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم بوگیمن

نمرات فیلم بوگیمن

خلاصه فیلم سینمایی بوگیمن به این صورت است که یک روانپزشک، در جایی که مردی به نام لستر بیلینگز با دکتر در مورد قتل سه فرزند خردسالش صحبت می‌کند، وقایع چندین سال گذشته را شرح می‌دهد. دوتا از فرزندان او به طور عجیب و مرموزی هنگامی که در اتاق تنها بودند به قتل رسیدند. تنها وجه مشترک این بود که بچه‌ها قبل از اینکه تنها بمانند، کلمه بوگیمن را به زبان آوردند و پس از کشف اجساد آنها، درب کمد باز بود در صورتیکه بیلینگز مطمئن است که در کمد بسته بوده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر فیلم The Boogeyman 2023 را مشاهده نمایید.

بازیگران فیلم بوگیمن

نقد فیلم سینمایی بوگیمن

فیلم بوگیمن اقتباسی سینمایی از داستان کوتاه استیون کینگ به نام “The Boogeyman” محصول سال 1973 است. در 26 ژوئن 2018، اعلام شد که شرکای فیلمسازی اسکات بک و برایان وودز فیلمنامه را با همکاری شاون لوی، دن لوین و دن کوهن برای تهیه‌کنندگی 21 Laps Entertainment می‌نویسند و فاکس قرن بیستم نیز توزیع کننده آن است. با این حال، در سال 2019، پس از خرید فاکس توسط دیزنی، این فیلم به همراه سایر فیلم‌های در حال توسعه لغو شد. در ادامه با هنرپیشه های فیلم سینمایی بوگیمن آشنا خواهید شد.

سوفی تاچر در نقش سیدی هارپر

فیلم بوگیمن

سوفی باثشبا تاچر متولد ۱۸ اکتبر ۲۰۰۰ برابر با 27 مهر 1379 یک هنرپیشه اهل آمریکا است. او بیشتر برای بازی در نقش ناتالی اسکاتورچیو جوان در سریال درام روان‌شناختی جلیقه زرد و برای حضورش در نقش دراش در کتاب بوبا فت شناخته می‌شود. در سال 2018، او اولین بازی خود را در فیلم علمی تخیلی آمریکایی Prospect انجام داد و بعداً در فیلم سینمایی بوگیمن بازی کرد. کارهای تاچر روی صحنه شامل تولیدات الیور!، سوسیکال، دفتر خاطرات آن فرانک، و باغ مخفی است.

تاچر در نزدیکی شیکاگو، ایلینوی بزرگ شد و در دبیرستان اوانستون تاونشیپ تحصیل کرد. خانواده او مورمون هستند، اما تاچر اظهار می‌کند که او دیگر به این مذهب اعتقاد ندارد. او سه خواهر و برادر دارد. او در یک گروه کر کلیسا می‌خواند و مادرش پیانو می‌نواخت. او با خوانندگی بزرگ شد و از 4 سالگی بازیگری را آغاز کرد. او برای تئاتر موزیکال به یک مدرسه هنرهای نمایشی رفت و تجربه‌اش در مقابل دوربین باعث شد که بیشتر از خوانندگی بازیگری را دنبال کند.

کریس مسینا در نقش ویل هارپر

فیلم سینمایی بوگیمن

کریستوفر مسینا متولد ۱۱ اوت ۱۹۷۴ برابر با 20 مرداد 1363 بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش دنی کاستلانو در سریال The Mindy Project شناخته می‌شود که دو نامزدی برای جایزه تلویزیونی انتخاب منتقدان برای بهترین بازیگر مرد در یک سریال کمدی برای او به ارمغان آورد.

او در فیلم‌هایی مانند ویکی کریستینا بارسلونا، جولی و جولیا، شیطان، آرگو، روبی اسپارکس، سلست و جسی برای همیشه، کیک و فیلم The Boogeyman 2023 به ایفای نقش پرداخت. مسینا نویسندگی، تهیه کنندگی اجرایی و بازی در فیلم کمدی Fairhaven را بر عهده داشت. او همچنین در فیلم درام الکس ونیز کارگردانی و بازی کرد.

ویوین لایرا بلر در نقش سایر هارپر

فیلم The Boogeyman 2023

ویوین لایرا بلر متولد 4 ژوئن 2012 برابر با 15 خرداد 1391 یک بازیگر کودک آمریکایی است که اولین بازی خود را در فیلم کمک گروهی در سال 2017 انجام داد. در سال 2018، او برای بازی در نقش دختر در فیلم جعبه پرنده به شهرت رسید. بلر با حضور در بازی ویدیویی Telling Lies (2019) و فیلم ابرقهرمانی We Can Be Heroes شهرت بیشتری به دست آورد.

در سال 2022، او لیا ارگانا را در سریال پخش Obi Wan Kenobi به تصویر کشید. او همچنین نامزد جایزه زحل برای بهترین بازی توسط یک بازیگر جوان در یک سریال تلویزیونی پخش شد. بلر از زمان تولدش گیاهخوار بوده است. او از سن پنج سالگی به تمرین تکواندو پرداخته است. در سال 2019، در شش سالگی، بلر جوانترین سخنگوی PETA شد.

مارین ایرلند در نقش ریتا بیلینگز

بررسی فیلم بوگیمن

مارین ایوون ایرلند (Marin Ireland) یک بازیگر آمریکایی است. ایرلند به خاطر کارهایش در تئاتر و فیلم‌های مستقل شناخته شده است و نیویورک تایمز او را یکی از ملکه‌های درام بزرگ صحنه نیویورک می‌داند. او نامزد دریافت جایزه Independent Spirit و جایزه Tony شده است. پس از یک سری نقش‌های کوچک در سریال Law and Order، ایرلند برای بازی در نمایشنامه «دلایل زیبا بودن» نیل لابوت مورد تحسین قرار گرفت و نامزد جایزه تونی بهترین بازیگر نقش اول زن در یک نمایشنامه شد.

پس از حضور در فیلم‌های Rachel Getting Married (2008) و The Understudy، نقش اصلی او در فیلم چانه شیشه‌ای نامزدی جایزه Independent Spirit برای بهترین زن مکمل را به همراه داشت. او در سریال Sneaky Pete استودیو آمازون در نقش جولیا بومن بازی کرد.

نمرات فیلم بوگیمن

ژانر فیلم The Boogeyman 2023

فیلم بوگیمن در زمان اکران، نمرات متوسطی از طرفداران و منتقدان دریافت کرد. بررسی فیلم بوگیمن در سایت Imdb نمره 6.1 از 10، در سایت Rotten Tomatoes نمره 62 از 100 و در سایت Metacritic نمره 55 از 100 را دریافت کرد. در ادامه نقد فیلم سینمایی بوگیمن توسط برخی منتقدان را مشاهده خواهید کرد.

Paste Magazine / متیو جکسون: 85

حتی زمانی که ممکن است چیزهای بیشتری از طرح فیلم سینمایی بوگیمن بخواهید و حتی زمانی که به حمله هیولاها فکر کنید، فیلم The Boogeyman 2023 از چیزهایی که در هر گوشه‌ای در کمین است رشد می‌کند، که آن را به یک نمایش جالب و بسیار مؤثر تبدیل می‌کند.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 75

فیلم بوگیمن که به لطف کارگردانی سویج و با فیلمنامه تیزبینانه اسکات بک، برایان وودز و مارک هیمن، با سبکی شیک و سایه‌آمیز ساخته شده است، یک نسخه آشنا، اما هنوز به طور موثری نگران‌کننده است. داستان افتخارآمیز موجود وحشتناکی که در کمد یا زیر تخت یا شاید درست پایین راهرو است و منتظر است تا به شما و عزیزانتان حمله کند بسیار خوب به تصویر کشیده می‌شود.

Little White Lies / آنتون بیتل: 70

فیلم سینمایی بوگیمن به طرز ماهرانه‌ای کار می‌کند، خطرات متمرکز بر کودک آن هرگز کمتر از هشدارهای خطرناک نیست و پایان آن، مبهم و بسته، اما درست به نظر می‌رسد.

The Telegraph / تیم رابی: 60

به‌عنوان بشقاب برای گوشت و سیب‌زمینی، هیجان‌های بی‌نظیر در شب، کمی بی‌تفاوت است، اما همچنان به میز تحویل داده می‌شوند.

Original-Cin / تام ارنست: 85

جدای از چند پرش ترسناک اجرا شده که کمدی آن را ترسناک می‌کند، فیلم The Boogeyman 2023 با ترس‌های درجه G و فضایی مناسب ترسناک، بسیار دلهره آور است.

Los Angeles Times / رابرت آبل: 50

فیلم بوگیمن تا انتها مطمئناً از نظر تکنیکی ماهر است و همه بازیگران به طور خاص نقش‌های خود را ایفا می‌کنند، اما این دیگر ترسناک نیست، بیشتر شبیه یک درام پزشکی با تشخیص و درمان مسابقه‌ای است و در نهایت هیچ عمق به یاد ماندنی ایجاد نمی‌شود.

Observer / رکس رید: 0

فیلم سینمایی بوگیمن، یک اتلاف وقت بی‌معنا، اشتباه و کاملاً غیرقابل درک، یک فیلم ترسناک دیگر است که تنها با هدف بهره‌برداری از حماقت‌های بی‌پایان کشوی میز نویسنده استیون کینگ ساخته شده است.

کلام آخر

مدت زمان فیلم بوگیمن

فیلم The Boogeyman 2023 یکی از جدیدترین فیلم‌های ترسناک است که نمرات متوسطی دریافت کرد و نقدهای متفاوتی داشت. اگر به ژانر ترسناک علاقه‌مند هستید سریعاً به دانلود فیلم The Boogeyman 2023 بپردازید و از آن لذت ببرید. اگر این فیلم را دیده‌اید نظرات خود در رابطه با فیلم بوگیمن را با ما به اشتراک بگزارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو