سکه و طلا امروز حسابی ارزان شد!! | قیمت طلا و سکه بازار تهران رو نجات داد!!

3

1402/5/22

07:47


سکه و طلا امروز حسابی ارزان شد!! | قیمت طلا و سکه بازار تهران رو نجات داد!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت طلا و سکه امروز باز تغییر کرد و وارد کانال جدیدی شد و خریداران را با تردید برای خریدن این فلز گرانبها با تردید مواجه کرد. به نظر می رسد کارشناسان عوامل مختلفی را به قیمت طلا و سکه امروز  مرتبط می دانند و خیلی ها معتقدند که افزایش یا کاهش بیت کوین با قیمت طلا و سکه امروز  مرتبط نیست بنابراین بسیاری از متقاضیان به منظور صرف یا سرمایه گذاری از قیمت طلا و سکه امروز مطلع شده و براساس آخرین تغییرات قیمت طلا و سکه امروز تصمیم سازی می کنند. 

قیمت طلا و سکه امروز

نادربذرافشان رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین با اشاره کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا گفت: کاهش نرخ ارز و اخبار سیاسی و اقتصادی باعث کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شد.

وی افزود: قیمت‌ها امروز در بازار کاهشی بود، قیمت انس جهانی به ۱۹۱۴ دلار کاهش یافت در بازارهای داخلی نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵۶ هزار تومان کاهش به ۲ میلیون ۲۹۸ هزار تومان رسید.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به تخلیه ۳۰۰ هزار تومانی حباب سکه، اظهار داشت: سکه تمام طرح جدید در بازار یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت، طرح قدیم ۷۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳۵۰، ربع سکه ۴۰۰ و سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز ۱۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است. 

بذرافشان با بیان اینکه تقاضا همچنان در رکود قرار دارد، گفت: از ابتدای سال تقاضا و قیمت‌ها روند کاهشی داشته است که این افت باعث افزایش رکود در بازار سکه طلا شده است و هر روز هم دارد تشدید می‌شود. 

وی اضافه کرد: طی سال‌های گذشته در این مقطع از سال چنین شرایطی نداشته‌ایم، رکورد و کاهش قیمت و تقاضا شدید شده است و شرایط به‌ویژه برای تولیدی‌های این صنعت خوب نیست. از ابتدای سال تولید ۳۰ درصد کاهش یافته و در ماه محرم نیز بیشر شده که همین امر باعث آسیب به بخش تولید طلا شده است. 

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پیش‌بینی از روند قیمت‌ها در روزهای آینده نیز گفت:  باید ببینیم انس جهانی و نرخ ارز داخلی چه تغییری می‌کنند اما باتوجه به اینکه احتمال اینکه در روزهای آینده اثر کاهشی یا افزایشی محسوس داشته باشیم کم است.

قیمت طلا و سکه در بازار

آخرین قیمت طلا در بازار

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران در بازار هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون ۳۰۰ هزار ۷۰۰ تومان شد. سکه طرح جدید ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورد. قیمت نیم سکه ۱۵ میلیون و ۵۰  هزار تومان شد و ربع سکه به ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید همچنین قیمت سکه گرمی در بازار ۶ میلیون تومان است همچنین انس جهانی طلا ۱۹۱۴ دلار شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو