لیفت و پوست سفت در 40 سالگی با کارهای پیش پا افتاده

لیفت و پوست سفت در 40 سالگی با کارهای پیش پا افتاده


منبع: ناز وب

6

1402/5/22

08:50


لیفت صورت و سفتی پوست در 40 سالگی با کارها و روش های ساده و پیش پا افتاده   دست نگه دارید!… متخصصان پوست، هزینه های گزاف و وقت ارزشمندتان را هدر ندهید.   40 ساله خانم عزیز، برای حفظ و داشتن پوست زیبا و لیفت شده ات با ساده ترین کارهای پیش پا افتاده […]

لیفت و پوست سفت در 40 سالگی با کارهای پیش پا افتاده

لیفت صورت و سفتی پوست در 40 سالگی با کارها و روش های ساده و پیش پا افتاده

 

دست نگه دارید!… متخصصان پوست، هزینه های گزاف و وقت ارزشمندتان را هدر ندهید.

 

40 ساله خانم عزیز، برای حفظ و داشتن پوست زیبا و لیفت شده ات با ساده ترین کارهای پیش پا افتاده و بدون هزینه همیشه 18ساله باشین.

 

سخت میگیریم همه ما، داشتن و رسیدن به زیبایی صورت و اندام زیبا را. تک تک سلولهای وجود ما نیاز به ورزش و تغذیه دارد تا تمامی مواد لازم برای یک زندگی سالم و لاکچری را در بدن ما تجربه کنند!!

پس ما هستیم که حتی تا 100 سالگی هم می توانیم این دو اصل مهم را بند بند وجودمان هدیه بدهیم و مدیون بدن و جسممان نباشیم.

 

نکته ابتدایی و مهم این بخش از زیبایی: استمرار در راهکارهای ذیل شما را به نتیجه ی دلخواه می رساند. پس ادامه دهید…

 

حالا با ساده ترین تکنیک ها زیبایی و لیفت پوست صورت و بدن را به خودت هدیه بده و لذت ببر

 

1. ورزش گردن

 

لیفت و پوست سفت در 40 سالگی با کارهای پیش پا افتاده

 

آیا دوست دارید خطوط گردنتان محکم و صاف باشند؟ در اینجا شانس شما برای آشکار شدن آن، بدون درمان یا جراحی وجود دارد. این ورزش که به عنوان حالت زرافه نیز شناخته می شود، برای از بین بردن چین و چروک های ناشی از افزایش سن و شل شدن پوست گردن عمل می کند.

برای شروع باید مستقیماً به دیوار نگاه کنید. چشمان شما باید بر روی نقطه ای از دیوار و به زمین عمود و مستقیم باشد. اکنون نوک انگشتان خود را در انتهای یا پایین گردن خود قرار دهید.

حرکتی سبک انجام دهید و پوست را به سمت پایین بکشید و سر خود را به سمت عقب خم کنید. به آرامی سر خود را به سمت سینه خود بیاورید و سه بار این حرکات را تکرار کنید.

در نهایت لب پایین خود را تا حد امکان به سمت بیرون باز کنید تا گوشه های لب به سمت پایین کشیده شوند. اکنون انگشت خود را روی استخوان ترقوه خود قرار داده و چانه را به سمت بالا نگه دارید. تا پنج بشمارید و دو بار دیگر این حرکات را تکرار کنید.

 

2. ورزش از نوع ماهی بادکنکی

تا به حال دیده‌اید ماهی بادی را دیده اید که در اعماق اقیانوس وقتی احساس خطر می‌ کند، چه می ‌کند؟! این ماهی خود را باد می کند گویی که دهان خود را پر از باد کرده و اینگونه از خطر فرار می کند.

ما شما را توصیه می‌کنیم که همان ژست را برای لیفت صورت در منزل انجام دهید و از آن الگوبرداری کنید، که به شما در کاهش خطوط ریز، چین‌وچروک‌ ها و افتادگی پوست کمک ‌کند.

انجام این ورزش بسیار آسان است و مطمئناً پوستی جوان تر به شما می دهد. ابتدا مقدار مناسبی هوا را وارد دهان خود کرده و آن را محکم ببندید.

در حین انجام این کار، اجازه دهید زبان شما در داخل از راست به چپ و از چپ به راست حرکت کند. به آرامی نفس خود را بیرون داده و ده بار دیگر این کار را تکرار کنید، تا زمانی که فشار را روی گونه ها و لب های خود احساس کنید.

 

3. لیفت ناحیه اطراف چشم با تنفس عمیق

با افزایش سن، طبیعی است که ناحیه چشم با چین و چروک و خطوط پای کلاغی پوشانده شود. درست است که هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم تا به طور کامل علائم پیری را معکوس کنیم، اما مطمئناً می توانیم آن را کاهش دهیم.

برای لیفت ناحیه اطراف چشم، ابتدا باید کف دست های خود را نزدیک ناحیه بیرونی چشم یا نواحی تحتانی شقیقه روی صورت خود قرار دهیم.

نفس عمیق می کشیم و به آرامی پوست اطراف چشم را به سمت عقب یعنی به سمت شقیقه ها می کشیم. تا پنج ثانیه این حالت را نگه دارید و سپس به آرامی رها کنید و تنفس خود را طبیعی نگه دارید. ده بار تکرار کنید و به آرامی ناحیه مورد نظر را ماساژ دهید.

 

4. ژست صورت ماهی

ژست صورت ماهی برای کاهش چین و چروک و خطوط

این ورزش خانگی به گردش خون در اطراف چشم ها و گونه ها کمک می کند و همچنین پوست اطراف ناحیه چانه را نیز بالا می برد. برای این حالت باید جلوی آینه بایستید.

حالا تا جایی که می توانید گونه های خود را به داخل بمکید و فراموش نکنید که لب های خود را به سمت بیرون بکشید. پنج ثانیه ن حالت را نگه دارید و سپس به آرامی رها کنید و تنفس خود را عادی نگه دارید.

پنج بار دیگر این حرکات را تکرار کنید و این ورزش لیفت صورت در منزل را وارد روتین زندگی خود کنید.

 

5. استفاده از دستگاه اولتراسوند خانگی

 

لیفت و پوست سفت در 40 سالگی با کارهای پیش پا افتاده

 

استفاده از دستگاه اولتراسوند برای حجم دادن به پوست صورت یکی از روش های لیفت صورت در منزل است که برای همه افراد و انواع پوست، برای زنان و مردان بی خطر است.

از دسته اولتراسوند همراه با سرم حاوی مواد فعال و ژل رسانا مبتنی بر آب روی صورت، گردن و دکلته خود استفاده کنید نوید نتایج جدی برای حجیم شدن پوست را بدهد.

 

امواج اولتراسوند این دستگاه گرمای ملایم ایجاد می کند و به همین دلیل جریان خون را افزایش داده و با تامین مواد مغذی، سلول های پوست شما را سم زدایی می کند؛ بنابراین، پوست سالم تری خواهید داشت.

از سوی دیگر فیبروبلاست‌های شما تقویت می ‌شوند، کلاژن و الاستین قوی‌تری می ‌سازند و به تدریج پوست شما را ترمیم و شاداب می ‌کنند.

 

6. استفاده از دستگاه میکروکارنت برای لیفتینگ صورت

 

لیفت و پوست سفت در 40 سالگی با کارهای پیش پا افتاده

 

دستگاه میکروجریان یا همان میکروکارنت برای استفاده بر روی صورت و گردن با ژل رسانا مبتنی بر آب است و برای آقایان و خانم ها نیز مناسب است. این دستگاه در واقع از بیوالکتریکی در بدن شما تقلید می کند و از این طریق به بافت‌های گردن و صورت شما انرژی می ‌دهد و آنها را صاف‌تر، سفت‌تر و انعطاف‌پذیرتر می ‌کند تا ظاهری سالم‌تر و جوان‌تر داشته باشد.

این دستگاه می‌تواند منافذ پوست را سفت، لیفت و کانتور کند، منافذ را کوچک، پوست را صاف و خطوط و چین و چروک‌ها را محو کند.

مقاله آنچه را که درباره عوارض هایفوتراپی صورت نمی‌دانید از دست ندهید.

 

7. ماساژ صورت در خانه

 

لیفت و پوست سفت در 40 سالگی با کارهای پیش پا افتاده

 

ماساژ صورت فواید بسیار زیادی دارد، از جمله کانتور بیشتر، تقویت عضلانی و پوستی جوان. لازم به ذکر است که انجام ماساژ صورت برای لیفت صورت در منزل به شما پوستی شاداب تر، سالم تر و درخشندگی طبیعی می دهد.

این تکنیک گردش خون و جریان خون شما را افزایش می دهد، اکسیژن بیشتری را به ناحیه ماساژ داده شده برای ترمیم بافت پوست می رساند و در نهایت به تولید کلاژن و خاصیت ارتجاعی در پوست شما کمک می کند و در عین حال به پوست شما اجازه سم زدایی و ترمیم خود را می دهد

. افزایش کلاژن و خاصیت ارتجاعی شکل طبیعی ضد پیری است. در ادامه با نحوه ماساژ و لیفت صورت در خانه آشنا می شویم اما مهم است که با هر نوع ماساژ، آب زیادی بنوشید، استراحت کنید و از این روتین باورنکردنی لذت ببرید.

 

ماساژ لیفتینگ صورت را می توان در خانه نیز انجام داد. ابتدا روغن صورت را به انگشتان خود بمالید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

 

با سه انگشت خود فشار ملایمی به ناحیه بین استخوان ترقوه و چانه وارد کنید. سر خود را به سمت بالا حرکت دهید، از یک طرف صورت به طرف دیگر.

نوک انگشتان خود را در طول فک از خط فک تا گوش ها بکشید.

از لاله گوش خود شروع کنید و به سمت شقیقه خود حرکت کنید. در شقیقه، انگشت خود را به صورت دایره ای حرکت دهید.
دو انگشت خود را بردارید و به آرامی آنها را در بالای بینی، از میان ابروها حرکت داده و به سمت شقیقه ها بلغزانید.
سه انگشت خود را از ابروها به سمت خط مو بکشید.

این کار را برای بقیه قسمت های پیشانی خود نیز تکرار کنید. بعد از ماساژ، قبل از استفاده از کرم صورت، دست ها و صورت خود را بشویید.

 

 

8. استفاده از ماسک صورت

 

لیفت و پوست سفت در 40 سالگی با کارهای پیش پا افتاده

 

با افزایش سن، پوست ما شروع به خشک شدن و افتادگی پوست می کند. خشکی، چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست مواردی هستند که می توان آنها را به راحتی با استفاده از ماسک های خانگی ترمیم کرد.

طبیعی است که با بالا رفتن سن دچار مشکلات پوستی شویم و برای حفظ سلامت و لطافت پوست خود به مراقبت‌های بیشتری نیاز داریم.

بنابراین شما می توانید از سنین جوانی با رعایت نکات ایمنی از این مسائل جلوگیری کرده یا آن ها را به حداقل برسانید.

 

استفاده از ماسک صورت موز

 

لیفت و پوست سفت در 40 سالگی با کارهای پیش پا افتاده

 

موز نه تنها پوست شما را مرطوب می کند، بلکه می تواند با خواص آنتی اکسیدانی خود از آن در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت و به کاهش علائم پیری کمک کند.

از سوی دیگر عسل و روغن زیتون نیز جزو اقلام مرطوب کننده هستند و حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که می توانند سلول های آسیب دیده پوست را ترمیم کنند. برای تهیه این ماسک صورت برای لیفت صورت در منزل نیاز به مواد تشکیل دهنده زیر دارید:

 

1/2 موز رسیده
1 قاشق چایخوری روغن زیتون
1 قاشق چایخوری عسل

 

 

نحوه استفاده ماسک صورت موز

 

موز را پوست بگیرید و به خوبی له کنید. عسل و روغن زیتون را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.
خمیر آماده شده را روی تمام صورت و گردن خود بمالید.
بگذارید این ماسک ۱۵ دقیقه روی صورتتان بماند و سپس با آب ولرم بشویید.
از این ماسک یک یا دو بار در هفته استفاده کنید.

با بهترین و ماندگارترین لیفت ابرو در خانه بیشتر آشنا شوید.

 

9. ماسک لیفت صورت تخم مرغ

 

لیفت و پوست سفت در 40 سالگی با کارهای پیش پا افتاده

 

مواد اولیه موجود در تخم مرغ، پوست را تقویت کرده و آن را سفت می کند، همچنین ماست موجود در این ماسک صورت می تواند به خلاص شدن از شر لکه ها و پاکسازی پوست کمک کند.

ماهیت ساینده شکر نیز می تواند به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک کرده و پوست شما را روشن تر نشان دهد. برای تهیه ماسک لیفت صورت تخم مرغ به مواد اولیه زیر نیاز دارید:

 

سفیده تخم مرغ 1 عدد
1 قاشق غذاخوری ماست
1/8 قاشق چایخوری شکر

 

نحوه استفاده ماسک صورت تخم مرغ

 

سفیده تخم مرغ را از زرده جدا کرده و ماست و شکر را با آن مخلوط کنید.
مخلوط را روی صورت خود بمالید و بگذارید خشک شود.
پس از مصرف صورت خود را با آب ولرم خوب بشویید.
این ماسک را هر هفته یک بار استفاده کنید.

ماسک صورت تخم مرغ را هر هفته یک بار استفاده کنید.

 

10. ماساژ یخ و آتش

 

لیفت و پوست سفت در 40 سالگی با کارهای پیش پا افتاده

 

دوش گرفتن بهترین راه برای شروع روز شماست. دوش گرفتن فرآیندهای متابولیک را فعال می کند، به ما کمک می کند بیدار شویم و از تشکیل سلولیت جلوگیری می کند.

همچنین می توانید با کمک لوسیون های مختلف پوست صورت خود را در خانه لیفت کنید. برای این ماساژ لیفت صورت در منزل، یک حوله یا پارچه کوچک بردارید و دو ظرف آب آماده کنید.

در یک ظرف آب یخ و در ظرف دیگر آب نسبتاً داغ بریزید. یک حوله را در آب یخ خیس کنید و به آرامی صورت خود را با آن پاک کنید، سپس آن را در آب داغ قرار دهید و همین کار را تکرار کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو