اعتراض به «مداخلات» مکرر داماد زاکانی در شهرداری

منبع: سیمرغ

3

1402/5/23

07:10


اعتراض به «مداخلات» مکرر داماد زاکانی در شهرداری


 اعتراض ۹ نفر از اعضای شورا درباره «مداخلات» مکرر داماد زاکانی در تصمیم‌گیری‌های شهرداری تهران


علی‌اصغر قائمی در تذکر امروز خود در یکصد و شصت و نهمین جلسه  دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع این تذکر مدت‌هاست که آماده شده، اما فرصتی پیش نیامد که در صحن شورا مطرح شود. البته امروز این تذکر را با اکراه عرض می‌کنم و دوست نداشتم شرایطی پیش بیاید که کار به چنین تذکراتی کشیده شود.

وی افزود: موضوع تذکر من مداخلات مکرر داماد آقای زاکانی در برخی از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران است، به گونه‌ای که حتی اختیار برخی تصمیمات ساده نیز از مدیران این سازمان‌ها سلب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: لغو حکم مشاوره برای داماد آقای زاکانی، قابل تقدیر بود، اما انتظار می‌رفت که این موضوع در عمل اجرا شود، نه این که شاهد اتفاقات دیگری باشیم که امروز می‌بینیم.

قائمی ادامه داد: در دو سال اخیر هیچ دستاورد چشمگیر در مقیاس ملی با اهمیتی در حوزه هوشمندسازی در شهرداری تهران نداشتیم، بلکه متاسفانه بعضا شاهد پس‌رفت در برخی اقدامات بودیم که به نظر می‌رسد ریشه بعضی از این مسائل به همین مداخلات بازمی‌گردد.

قائمی در پایان گفت: متن این تذکر به امضای ۹ نفر از اعضای شورای شهر رسیده است که تقدیم هیات‌رئیسه شورا خواهد شد و امیدوارم شهردار محترم تهران، این معضل را با تدبیری خوب حل کنند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو