بهترین سریال های ترسناک کمدی از نگاه سایت فیگار

بهترین سریال های ترسناک کمدی از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

2

1402/5/23

19:01


تلفیق ژانر وحشت با عناصر کمدی، همیشه عالی بوده و حالا در ادامه، به معرفی بهترین سریال های ترسناک کمدی از نگاه سایت فیگار خواهیم پرداخت.

بهترین سریال های ترسناک کمدی از نگاه سایت فیگار

تلفیق ژانر وحشت با عناصر کمدی، همیشه عالی بوده و حالا در ادامه، به معرفی بهترین سریال های ترسناک کمدی از نگاه سایت فیگار خواهیم پرداخت.

از Scream Queens گرفته تا Santa Clarita Diet، تعدادی نمایش تلویزیونی وجود دارند که هم برای طرفداران ترسناک و هم طرفداران کمدی جذاب هستند و به عنوان برترین سریال های کمدی ترسناک شناخته می‌شوند.

صنعت تلویزیون، چیزهای زیادی برای ارائه به طرفداران ژانر ترسناک دارد. از داستان‌های ترسناک آمریکایی، تا ماجراجویی اسلشر جزیره هارپر، چندین نمایش ترسناک وجود دارند که ارزش تماشا دارند. اما اگر کسی بخواهد در کنار ترس، کمی هم بخندد، ترسناک ترین سریال های کمدی نیز وجود دارند که تلویزیونی آمریکا بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده است.

با این حال، همه چیز همیشه نباید خیلی غم‌انگیز باشد، بنابراین برخی از تهیه کنندگان و شبکه‌ها، تلاش کرده‌اند تا لحظات ترسناک را با شادی، برابر کرده و کمدی ترین سریال های ترسناک را بسازند.

بهترین سریال های ترسناک کمدی از نگاه سایت فیگار

سریال های برتر ترسناک کمدی

شما می‌توانید فهرست بهترین سریال های ترسناک کمدی از نگاه سایت فیگار را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین سریال های ترسناک کمدی

بهترین سریال های ترسناک کمدی

در نتیجه، چند نمایش کمدی ترسناک باورنکردنی در چند سال گذشته ساخته شده است. این نمایش‌ها خندیدن به بدبختی‌های شخصیت‌ها را به جای همدردی با آنها یا ترساندن از اعمال آنها آسان‌تر می‌کنند

بیشتر بخوانید:

کامل ترین فهرست بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینمای جهان

بهترین فیلم های ترسناک 2023 بر اساس امتیاز IMDB

بررسی و معرفی بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس تاریخ

Ash vs Evil Dead

بهترین سریال های ترسناک کمدی

برترین سریال های کمدی ترسناک

مسلماً یکی از بهترین اسپین‌آف‌های تلویزیونی فیلم‌های محبوب، Sam Raimi’s Ash Vs. Evil Dead است که شکوه و عظمت سه گانه Evil Dead را با گنجاندن غم و اندوه فراوان و همچنین طنز بصری و کلامی حفظ می‌کند. همانطور که در مورد تمام آثار سم ریمی وجود دارد، جامپ اسکیر می‌ترساند و عناصر شوکه‌کننده نیز به آن ادامه می‌دهند.

با این حال، گوهر واقعی طنز، شخصیت برجسته بروس کمپبل، اش ویلیامز است که پس از بازگشت از سال 1300 پس از میلاد نشان داده می‌شود که پوسته‌ای از خود سابقش است. از آنجایی که PTSD و اعتیاد به الکل شخصیت را تحت فشار قرار می‌دهند، هر زمان که او با Evil Dead و دیگر هیولاها روبرو می‌شود، به نظر می‌رسد که شکست بخورد. خوشبختانه، او به لطف رفتار آرام و مهارت‌های مبارزه‌ای خلاقانه‌اش، به یافتن راه‌هایی برای برگشتن ادامه می‌دهد.

What We Do In The Shadows

بهترین سریال های ترسناک کمدی

ترسناک ترین سریال های کمدی

برای بسیاری از نمایش‌های محبوب، جذابیت صرفاً به نظر طرفداران یا منتقدان بستگی دارد. با این حال، این واقعیت که What We Do In The Shadows تاکنون 17 نامزدی امی را به دست آورده است، گواه کافی بر درخشش آن است. این سریال سه خون آشام سنتی و یک خون آشام جدید را نشان می‌دهد که از زیستگاه طبیعی دوران ویکتوریا بیرون کشیده شده وارد دنیای پر هرج و مرج استیتن آیلند، نیویورک می‌شوند.

بنابراین تلاش آنها برای کنار آمدن در دنیای مدرن، منجر به لحظات طنز زیادی می‌شود. قالب ساختگی همچنین به برجسته کردن بیشتر سرگرمی‌های عجیب خون آشام‌ها کمک می‌کند.

Scream Queens

بهترین سریال های ترسناک کمدی

کمدی ترین سریال های ترسناک

ارزش سرگرمی Scream Queens، به این دلیل هیچوقت خودش را جدی نمی‌گیرد، هرگز کاهش نمی‌یابد. این سریال، پر از شخصیت‌های تک بعدی است که مستعد تصمیم‌گیری ضعیف هستند. این سریال، با تعدادی از بدترین فیلم‌های ترسناک نیز تقلید شده و به یک جشن خنده کامل منجر می‌شود.

از اولین نمایش تا قسمت آخر، Scream Queens کلیشه‌های اسلشر را حفظ می‌کند و این کار، کمک زیادی به اعتیادآور کردن آن می‌کند. به غیر از قربانیان، والدین غیرمسئول، افسران تنبل نیروی انتظامی و قاتلانی که لباس‌های پوچ به تن کرده‌اند نیز به کمدی افزایش می‌دهند. مهمتر از همه، هزاران تک لاینر به یاد ماندنی نیز در سریال وجود دارد.

Santa Clarita Diet

بهترین سریال های ترسناک کمدی

سریال های برتر ترسناک کمدی

خانواده‌ها با دوراهی‌های زیادی روبرو هستند، اما هیچ کدام نمی‌تواند به اندازه تماشای تبدیل شدن یکی از عزیزان به زامبی چالش برانگیز باشد. این همان باتلاقی است که شیلا و جوئل هاموند، مشاوران املاک، مجبور می‌شوند در سریال رژیم غذایی سانتا کلاریتا، پس از آنکه اولی اشتهای زیادی به گوشت انسان پیدا کرد و شروع به ایجاد ویرانی در اطراف سانتا کلاریتا، کالیفرنیا کرد با آن دست و پنجه نرم کنند.

اگرچه این برنامه چند سال پیش به پایان رسید، اما Santa Clarita Diet یکی از بهترین سریال‌های نتفلیکس می‌باشد که تا به حال لغو شده است. کمدی ترسناک به جای اینکه مسیر معمول ژانر را در پیش بگیرد که در آن چندین نفر آلوده می‌شوند و قربانیان هوش خود را از دست می‌دهند، از هرج و مرج اجتناب می‌کند و بیشتر بر عشق خانوادگی تمرکز دارد. مهم نیست که چقدر اوضاع برای شیلا بد باشد، عزیزان او هرگز امید خود را از دست نمی‌دهند.

Stan Against Evil

بهترین سریال های ترسناک کمدی

بهترین سریال های ترسناک کمدی

طرفداران Ash vs. Evil Dead کاملاً از Stan Against Evil لذت خواهد برد؛ زیرا از همان رویکرد مرد در مقابل هیولا استفاده می‌کند. با این حال، Stan Against Evil چیزی بیش از جنگ‌های بی پایان و لحظات ترسناک را ارائه می‌دهد. طرح سریال مفصل است، در حالی که طعنه همچنان جریان دارد.

درگیری‌ها و انگیزه‌ها معتبر هستند، زیرا ریشه در حادثه‌ای در سال 1700 دارند که در آن پاسبان اکلس 172 جادوگر را در آتش سوزاند. ارواح آنها در حال حاضر به دنبال انتقام هستند و مایلند همه کسانی را که در شهر پرآشوب نیوهمپشایر مانع از آنها شوند را بیرون کنند و انسان‌ها نیز مجبورند از خود دفاع کنند. از این رو طرفداران در وسط یک حماسه قرار می‌گیرند که در آن انتخاب دشوار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترسناک اقتباسی از فیلم سینمایی

بهترین سریال های ترسناکی که می توانند بازی داشته باشند

iZombie

بهترین سریال های ترسناک کمدی

بهترین سریال های ترسناک کمدی

iZombie، یکی دیگر از پیشنهادهای منحصر به فرد برای عاشقانه زامبی است که شوخی و ترس را با عناصر پلیسی و جنایی در هم می‌آمیزد. اولیویا مور، قهرمان داستان، از خوردن مغز افراد مرده لذت می‌برد و اگرچه این ترسناک است، اما مزایای خود را نیز دارد.

پس از هر تغذیه، او خاطرات قربانیان را دریافت می‌کند و این چیزی است که در حل قتل ضروری می‌باشد. قدرت‌های لیو، هیچ چیز را فیلتر نمی‌کند، بنابراین بیشتر خنده‌داری زمانی پدیدار می‌شود که او ناگهان شروع به صحبت کردن به زبانی می‌کند که قبلاً برایش ناشناخته است، یا یکی از سرگرمی‌های عجیب قربانیان را در پیش می‌گیرد. علاوه بر لحظات خنده‌دار، گنجاندن درام و عناصر رویه پلیسی باعث می‌شود که به عنوان یکی از پیشنهادی‌ترین سریال‌های CW شناخته شود.

The Munsters

بهترین سریال های ترسناک کمدی

بهترین سریال های ترسناک کمدی

اکثر اقتباس‌های رمان فرانکنشتاین اثر مری شلی در سال ۱۸۱۸ معمولاً به همین ترتیب اجرا می‌شوند. دانشمند ویکتور فرانکنشتاین هیولایی می‌سازد و سپس ویران می‌کند. با این حال، The Munsters با تبدیل هیولا به یک “مرد خانواده” با خون آشام، لیلی، به عنوان همسر محبوبش، خود را متمایز می‌کند.

بنابراین، بیشتر زمان پخش به طنز زندگی خانوادگی حومه‌ای در آمریکا و فیلم‌های هیولایی می‌گذرد. چند لحظه آزاردهنده وجود دارد، اما از آنجایی که این یک سریال کمدی است، The Munsters به ​​طور کلی ترس‌های جامپ اسکیر را با عناصر مشکوک و ارجاعات خنده‌دار فرهنگ پاپ عوض می‌کند. گنجاندن کنت دراکولا نیز باعث می‌شود که نمایش مانند یک اثر هیولایی کامل به نظر برسد.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین شرورانی که با تکنولوژی به سراغ شخصیت اول می‌روند

ترسناک ترین فیلم های کمپانی یونیورسال

Truth Seekers

بهترین سریال های ترسناک کمدی

بهترین سریال های ترسناک کمدی

Truth Seekers، در مورد کنجکاوی است و عمدتاً حول محور گاس، مهندس یک شرکت مخابراتی که اسمایل نام دارد می‌چرخد ​​که مشتاق تعامل با ماوراءالطبیعه است. دوستانش نیز ایده‌های او را قبول می‌کنند؛ اما به زودی می‌بینند که بیش از آنچه آرزو می‌کردند دست به کار شدند.

به طور کلی، این نمایش به دلیل بازی‌های قوی توسط بازیگران با استعدادی که شامل نیک فراست و سایمون پگ بود، بسیار مورد تحسین واقع شد. در این نمایش، عناصر ترسناک بیشتر از کمدی هستند، با این حال این هرگز مشکلی به نظر نمی‌رسد زیرا داستان‌های فرعی تا آخر عمر معقول باقی می‌مانند.

Crazyhead

بهترین سریال های ترسناک کمدی

بهترین سریال های ترسناک کمدی

Crazyhead دارای یک کارمند بولینگ است که شیاطین را در جایی می‌بیند که دیگران نمی‌بینند، و راکل نیز پیشگویی از ارواح خسته شده دارد و می‌خواهد همه آنها را شکار کند. بنابراین، این دو به یک رابطه همزیستی می‌رسند که به نفع هر دو آنهاست. این دو در حالی که کار خود را انجام می‌دهند، با ترسناک‌ترین پدیده‌ها مواجه می‌شوند؛ اما هنوز راهی برای عادی جلوه دادن همه چیز پیدا می‌کنند.

به لطف شیمی درخشان شخصیت‌های اصلی، این سریال بریتانیایی، سریال به بررسی خوبی‌ها و بدی‌های دوستی‌های زنانه و کشمکش‌هایی می‌پردازد که با تبدیل شدن به یک بزرگسال به وجود می‌آیند.

Scooby-Doo, Where Are You

بهترین سریال های ترسناک کمدی

بهترین سریال های ترسناک کمدی

اسکوبی دو، کجایی، تنها برای مدت کوتاهی پخش شد؛ اما همچنان محبوب‌ترین نمایش کمدی ترسناکی می‌باشد که تاکنون تولید شده است. دیالوگ‌ها همیشه محکم است؛ اما طنز عمدتاً از تمایل اسکوبی و شگی برای نشان دادن بزدلی شدید هر زمان که یک شرور ترسناک ظاهر می‌شود نشأت می‌گیرد.

طرفداران همیشه می‌دانند چه چیزی را باید پیش‌بینی کنند؛ زیرا در هر اپیزود، شخصیت شرور تا زمانی که معلوم شود که آنها فقط یک فرد معمولی هستند که خود را به عنوان یک هیولا یا قاتل برای منافع شخصی در آوردند، ترسناک ظاهر می‌شوند. علاوه بر این، کیفیت انیمیشن برای دوره‌ای که سریال در آن ساخته شده، با رنگ‌های عالی انتخاب شده است تا فضای وهم‌انگیز را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های ترسناک کمدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

کدام سریال کمدی ترسناک، محصول شبکه CW است؟

سریال IZombie، یکی از بهترین سریال‌های زامبی محور با عناصر کمدی و ترسناک است که از شبکه CW پخش شد.

سریال Ash vs Evil Dead، از کدام سه‌گانه اقتباس شده است؟

این سریال، اقتباسی وفادارانه از سه‌گانه Evil Dead سم ریمی می‌باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو