چوب حراج سایپا هم شروع شد | فروش فوق العاده و پیشنهادی سایپا با خودرو های پرطرفدارش به قیمت کارخانه | تحویل 3 ماهه خودرو بدون نیاز به پول پیش!

2

1402/5/24

13:20


چوب حراج سایپا هم شروع شد | فروش فوق العاده و پیشنهادی سایپا با خودرو های پرطرفدارش به قیمت کارخانه | تحویل 3 ماهه خودرو بدون نیاز به پول پیش!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فروش فوری سایپا

امکان واریز وجه برای منتخبان طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، فراهم شد.

بر اساس اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خردادماه سال جاری،‌ منتخبان طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که نوبت تحویل خودروهای آنها،‌ بهار ۱۴۰۳ است و همچنین امروز (۲۳ مردادماه)‌ از گروه خودروسازی سایپا پیامک دریافت کردند، می توانند برای ثبت نام اولیه برای خودروهای ساینا.اس و شاهین اقدام کنند.

امکان واریز وجه خودرو برای منتخبان طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com فراهم شده است.

زمان تحویل خودروی شاهین تیر ماه تا شهریور ماه سال آینده و ساینا.اس فروردین تا خرداد ماه سال ۱۴۰۳خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو