پایان تلخ یک مراسم عروسی با چاقوکشی!

منبع: سیمرغ

4

1402/5/24

15:17


پایان تلخ یک مراسم عروسی با چاقوکشی!

 یک عروسی در مصر با چاقو خوردن داماد و دستگیری اقوام عروس به پایان رسید


یک عروسی در مصر با چاقو خوردن داماد و دستگیری اقوام عروس به پایان رسید. یک مراسم عجیب عروسی در مصر به صحنه درگیری شدید بین خانواده‌های زوجین تبدیل شد و دست آخر بعضی را راهی بیمارستان و تعداد دیگری را راهی زندان کرد.

به نقل از رسانه‌های مصر، یک مراسم عروسی که در روستایی در استان کفرالشیخ مصر برگزار می‌شد به طرز باورناپذیری به صحنه درگیری بین خانواده‌های عروس و داماد تبدیل شد که در جریان آن داماد با چاقو زخمی و هشت نفر از مهمانان نیز به دست پلیس دستگیر شدند.

پلیس در این باره اعلام کرد: بعد از مطلع شدن از وقوع درگیری گشتی‌های خود را به یکی از تالارهای عروسی اعزام کردیم و نیروهای حاضر با صحنه زد و خورد شدید بین دو خانواده با سلاح سرد مواجه شدند.

آنها در همان ابتدای ورود با بدن خونین داماد که از ناحیه شکم مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود مواجه شدند. تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌دهد درگیری ابتدا از یک مشاجره لفظی بین اقوام دو خانواده آغاز و سپس به درگیری فیزیکی بین جوانان دو خانواده تبدیل و سپس کار به استفاده از سلاح سرد کشیده شد که در این میان داماد نیز از این درگیری بی‌نصیب نماند و از ناحیه شکم آسیب دید.

به گفته رسانه‌های محلی، شماری از مهمانان به همراه داماد به بیمارستان منتقل شدند و هشت نفر دیگر از مدعوین نیز به دلیل این درگیری شب را در بازداشتگاه پلیس سپری کردند تا بعد از آن با پرونده به دادگاه منتقل شوند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو