جزئیات مجازات افراد 18- سال/ دختران بی حجاب زیر 18 سال از تحصیل محروم می شوند

منبع: ساعد نیوز

5

1402/5/24

16:01


ساعد نیوز:نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: متخلفان زیر سن 18 سال در حوزه حجاب از خدمات پاسپورت، اشتغال، تحصیل، حساب بانکی، اینترنت و تلفن محروم می شوند

جزئیات مجازات افراد 18- سال/ دختران بی حجاب زیر 18 سال از تحصیل محروم می شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خانه ملت، حسین جلالی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 24 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از نمایندگان به سبب هشتاد و پنجی شدن لایحه عفاف و حجاب، گفت: گفته شده است که افراد زیر 18 سال حبس و زندان ندارند این مطلب درست است اما این به معنای این نبوده که سایر مجازات ها را نداشته باشند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس افزود: خلاف، خلاف است و جرم هم جرم و حرام نیز حرام است. با این تفاوت که کسانی که زیر سن 18 سال هستند حبس و زندان ندارند اما سایر جرائم مالی و محرومیت از حقوق اجتماعی در لایحه به تفصیل آمده برای آن ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: کسی که زیر سن 18 سال است گواهینامه ندارد اما پاسپورت، اشتغال، تحصیل، حساب بانکی، اینترنت و تلفن که دارد. بنابراین از سایر خدمات اجتماعی محروم می شود و جرائم مالی جای خود باقی مانده است و این طور نیست که دختران زیر سن 18 سال هیچ جرمی نداشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو