متن تسلیت مصیبت وارده؛ جملات کوتاه غمگین برای فوت عزیزان

منبع: تاپ ناز

3

1402/5/24

16:44


در این بخش مجموعه متن تسلیت مصیبت وارده به عزیزان را با جملات زیبای کوتاه غمگین را گردآوری کرده ایم.

جملات غمگین و متن تسلیت مصیبت وارده

متن تسلیت مصیبت وارده؛ جملات کوتاه غمگین برای فوت عزیزان

از صمیم قلب به شما و خانواده محترمتان تسلیت میگم. لحظه لحظه‌های از دست دادن پدرت / مادرت را درک می‌کنم. خدا بهتون صبر بدهد.

**

پیام تسلیت

می‌دانم هیچ جمله‌ای دردت را سبک نمی‌کند؛ می‌دانم داغداری؛ می‌دانم هیچ چیزی نمی‌تواند غم از دست دادن پدر / مادر عزیز و مهربانت را

**

* از شنیدن خبر فوت(…..) بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده

محترم تسلیت عرض می کنم،

از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم

مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدونید

**

پیام تسلیت جدید

*کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم

خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

مطلب مشابه: عکس پروفایل تسلیت ؛ عکس نوشته های غمگین برای تسلیت + متن تسلیت

متن تسلیت مصیبت وارده؛ جملات کوتاه غمگین برای فوت عزیزان

فقدان جانگداز درگذشت ( نام مرحوم یا مرحومه ) را به خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم

**

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم

برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم

**

اندوه ما در غم از دست دادن ان عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد تنها میتوانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب كنیم

**

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته كـه بهار فرحناك زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی كران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت

 

درگذشت…..گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

مطلب مشابه: متن تسلیت غمناک و جملات غمگین برای پیام فوت در آگهی ترحیم

همکارمان … در راه ماند و ما را تنها گذاشت. زندگی سخت است لیک باید راه زندگی را پیمود. با عرض تسلیت فقدان آن عزیز سفر کرده، برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

**

خبر فوت … بسیار تأثر برانگیز بود. این واقعه دردناک را خدمت شما و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسئلت دارم.

**

خبردرگذشت همکارمان … عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید.

جملات کوتاه غمگین برای فوت عزیزان

همکارمان … از این دنیا رخت اقامت بربستند. خاموش شدن این شمع نورانی خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم؛ از خداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار در بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان خواهانیم.

**

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست. درگذشت مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده؛ برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

**

متن تسلیت مصیبت وارده؛ جملات کوتاه غمگین برای فوت عزیزان

خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. عرض تسلیت حقیر را بپذیرید.

**

جناب آقای / سرکار خانم … عزیز. درگذشت مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان آرزوی صبر و سلامتی برای شما و خانواده محترمتان دارم.

مطلب مشابه: متن تسلیت چهلم + تسلیت روز چهلم درگذشت عزیزان، پدر و مادر و نزدیکان

اندوه ما در غم از دست دادن مادر بزرگوار حضرتعالی در واژه‌ها نمیگنجد تنها میتوانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم.

**

درگذشت پدر و این ماتم جانگداز را به شما و خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنم.

**

درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم. از خداوند منان خواستاریم که به شما صبرعطا نماید.

**

جناب آقای / سرکار خانم…
فقدان پدر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم

**

فوت ناگهانی پدرتان مسأله‌ای است که باورش سخت است. این غم را به شما و خانواده محترمتان تسلیت می‌گوییم.

**

جناب آقای/خانم… فقدان پدر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.

مطلب مشابه: جواب پیام تسلیت + متن قدردانی از مهمانان بابت حضور در مراسم ختم و خاکسپاری

در کمال تأسف و شوکی بزرگ باخبر شدیم پدر بزرگوار حضرتعالی دار فانی را وداع گفت. از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای خانواده بزرگوارشان صبر جمیل مسئلت می‌نماییم.

**

نفس تنگ است از به زبان آوردن واژگان در عرض تسلیت به شما. تنها می‌خواهم بگویم غصه تو غصه من است و رحلت آن عزیز درگذشته مرا اندوهگین ساخت.

**

گاه آرزو می‌کنیم خبر مرگ عزیزانمان کابوسی بیش نباشد. کابوسی که بهت‌زده ما را اندوهگین می‌سازد. کنار آمدن با این درد است که از ما یک انسان کامل می‌سازد.

**

تسلیت قطره ای‌ست در برابر غم دریا گونه شما. از خداوند صبری عظیم برای شما و خانواده محترمتان خواستارم. امیدوارم غم آخرتان باشد.

**

گاهی وقت‌ها می‌خواهیم زمان به عقب برگردد. زمانه بی‌رحم‌تر از آن است که عزیزانمان را به ما برگرداند اما می‌توانیم، با همدردی و همدلی بر این غصه فائق آییم. همدردی و همدلی مرا پذیرا باشید و در غم خودتان شریکمان بدانید.

**

غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه‌ها نمی‌گنجد؛ تنها می‌توانم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم/ مرحومه روحی شاد و آرام طلب کنیم.

مطلب مشابه: عکس نوشته تسلیت رسمی + متن های تسلیت فوت به دوستان و رسمی

می‌دانم عظمت هیچ صبری از وسعت غم نزدیکترین عزیزان نمی کاهد، فقط کنار می‌آییم و یاد می‌گیریم به تلخی‌ها نیندیشیم. ما را در غمتان شریک بدانید.

**

مصیبت درگذشت عموی مهربانتان رابه شما و خانواده محترم تسلیت گفته، برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو دارم، امید که روح آن مرحوم آسوده از همه ی رنج‌هاي‌ دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد.

**

در بوی باران، نرمای نسیم، سبز کاج و سرخِ گل هم نقش زیبای مرگ پیداست. کوچِ عطرانگیز روح پدر از سرای فانی انتقالی از عالم ویرانی به سرزمین بقاست. غیبت ظاهری او را به شما تسلیت می‌گویم.

**

داغ خیلی خیلی بزرگیه. دعا میکنم خدا صبر تحمل این درد رو به تو وخانواده ات هرچه بیشتر بده.

**

من رو هم در غم خودتون شریک بدان، می‌دونم که با صبری که داری می‌تونی از عهده این غم بزرگ برآیی.

**

بعضی دردا به قدر تلخ‌اند که دلت نمی‌خواد با هیچ کس به اشتراکشون بذاری؛ و گاهی ترجیح میدی از پیله تنهایی خودت بیرون نیای؛ غم درگذشت پدر / مادر / … از اون دردای تلخه… میدانم تسلیت واژه ناچیزیست نسبت به غمی که در دلت جای گرفته، اما بپذیر. روزهایی پراز صبر را برایتان آرزو میکنم. خدایش رحمت کند.

مطلب مشابه: پیام تسلیت؛ متن و اس ام اس تسلیت مرگ عزیزان و دوستان

دوست خوب و خواستنی‌ام…
غم از دست دادن پدر / مادر / … سخت است و بی شک تنها با توسل به حضرت حق تحمل این غم ممکن است. از خداوند منان صبوری جهت شما و غفران الهی جهت این عزیز درخواست دارم.
امیدوارم به زودی لبخندت را ببینم.

**

دوست عزیزم… تحمل سوگ فقدان پدر / مادر / … صبری الهی را می‌طلبد.  من مطمئنم تو از پس این سوگ برمی‌آیی تا روح مادرت / پدرت / …ت در آن دنیا آزرده نشود. مرا در این غم سترگ و جانکاه شریک بدان.

**

مادرت / پدرت / …ت مثل کبوتری سبک‌بال بود که روحش توان ایستادن توی این دنیای خاکی را نداشت. مشتاقانه دعوت حق را لبیک گفت. فوتش را تسلیت می‌گویم. کاش همدردی من مرهمی بر درد روح تو باشد.

مطلب مشابه: جملات تسلیت پدر + متن برای تسلیت فوت پدر دوستان و همکار به صورت رسمی و صمیمانه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو