دنباله‌ی فیلم The Harder They Fall در دست توسعه است

منبع: گیمفا

2

1402/5/24

18:02


جیمز ساموئل کارگردان فیلم The Harder They Fall، در X (توییتر)، ساخت دنباله‌ی این فیلم محبوب را تأیید کرد.

دنباله‌ی فیلم The Harder They Fall در دست توسعه است

جیمز ساموئل کارگردان فیلم The Harder They Fall، در X (توییتر)، ساخت دنباله‌ی این فیلم محبوب را تأیید کرد.

در سال ۲۰۲۱ وسترن نوآر سرویس نتفلیکس، یعنی The Harder They Fall (هرچه سخت‌تر زمین بخورند) به یک موفقیت تمام عیار تجاری تبدیل شد و تنها در عرض یک هفته ۶۵ میلیون ساعت دیده شد. همچنین این فیلم موفق شد تا از منتقدان نیز نظرات به نسبت مثبتی را دریافت کند.

علی‌رغم اینکه داستان این فیلم چندان محلی برای گسترش یک دنباله باقی نمی‌گذارد؛ اما به دلیل موفقیت فیلم اول، بسیاری از مخاطبان از همین حالا در حال بررسی احتمالات مختلف حول دنباله‌ی این اثر هستند. به تازگی یکی از کاربران در X از تمایل خود برای تماشای دنباله‌ی این فیلم بر روی پرده‌ی نقره‌ای سخن گفته است و کارگردان و نویسنده‌ی فیلم اول، یعنی جیمز ساموئل ساخت نسخه‌ی دوم فیلم The Harder They Fall را تأیید کرده است.

جیمز ساموئل در پاسخ به این کاربر گفت:

بله تولید دنباله در دستورکار قرار دارد.

فیلم The Harder They Fall روایتگر داستان یک یاغی به نام نت لاو با بازی جاناتان میجرز است که پس از اینکه متوجه گریز دشمن دیرینه‌اش روفوس باک با بازی ادریس البا از چنگال قانون می‌شود؛ عازم سفری پرخطر برای از میان برداشتن او و دار و دسته‌اش می‌شود. باک فردی بسیار خطرناک است به طوری که البا وی را به این گونه توصیف می‌کند:

او از آن دسته از افرادی است که حتی نمی‌خواهید نزدیکتان شوند.

سکان کارگردانی فیلم The Harder They Fall در دستان موسیقی‌دان آمریکایی، جیمز ساموئل بوده است؛ همچنین ساموئل به همراه بوآز یاکین فیلمنامه‌ی این اثر را قلم زده‌اند. از بازیگران این فیلم می‌توان به جاناتان میجرز و ادریس آلبا اشاره کرد.

نکته جالب توجه در مورد فیلم The Harder They Fall این است که علی‌رغم تخیلی بودن داستان، بسیاری از شخصیت‌های به تصویر کشیده شده در این فیلم از جمله نت لاو و روفوس باک واقعی هستند و این مسئله خود این اثر را به فیلمی جالب‌توجه و خاص تبدیل کرده است.

مطمئناً ساخت دنباله‌ی فیلم The Harder They Fall برای طرفداران خبری خوشحال‌کننده خواهد بود؛ اما احتمالاً تا زمان مشخص شدن نتیجه‌ی پرونده‌ی اتهامات مربوط به خشونت خانگی ستاره‌ی این اثر یعنی جاناتان میجرز، دنباله‌ی فیلم The Harder They Fall وارد مرحله‌ی تولید نخواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو