سلفی کامبیز مهدی زاده حین هدایت هواپیما/ شغل لاکچری داماد حسن روحانی علنی شد +عکس

منبع: ساعد نیوز

2

1402/5/25

10:57


ساعد نیوز:داماد رئیس جمهور سابق برای قبولی در آزمون خلبانی 3 بار اقدام کرد؛ ولی هربار نمره قابل قبول را نگرفت. از سوی دفتر گواهینامه‌ها، امتحانات و امور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری درخواستی برای رهایی از این مشکل صادر شد. واکنش کامبیز مهدی زاده را ببینید.

سلفی کامبیز مهدی زاده حین هدایت هواپیما/ شغل لاکچری داماد حسن روحانی علنی شد +عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از روزنامه فرهیختگان، داستان «کامبیز مهدی‌زاده» داماد «حسن روحانی» رئیس‌جمهور سابق برای دریافت گواهینامه خلبانی در نوع خود کم‌نظیر است. مهدی‌زاده که ظاهرا در حوزه زمین‌شناسی تحصیلات دانشگاهی دارد، در دوره‌ای دانشجوی خلبانی مرکز آموزش‌های هوانوردی هما بوده و از سوی آن مرکز برای آزمون خلبانی(A) CPL به سازمان هواپیمایی کشوری معرفی شود. وی در تاریخ 21 اسفندماه سال 1396 برای اولین بار در این آزمون شرکت کرده ولی با نمره 62 مردود می‌شود.
در ادامه داماد حسن روحانی، مجددا 10 اردیبهشت ماه سال 97 یعنی کمتر از 2 ماه بعد برای شرکت در آزمون معرفی می‌شود که این بار هم با نمره 64، یعنی 2 نمره بیشتر از آزمون اول مردود شده است. جالب اینکه نامبرده کمتر از یک ماه بعد از مردودی دوم، یعنی 7 خردادماه 97 برای بار سوم از سوی مرکز آموزش‌های هوانوردی هما برای آزمون(A) CPL به سازمان هواپیمایی کشوری معرفی می‌گردد که این بار هم با نمره 65 مردود می‌شود.

اما در اقدامی عجیب از سوی دفتر گواهینامه‌ها، امتحانات و امور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری درخواستی برای شرکت نرم‌افزاری برگزار کننده آزمون ارسال می‌شود تا برای آزمون 7 خرداد سال 1397 نمره منفی حذف شده و تعداد سئوالات از 100 به 99 کاهش یابد. با این ترفند عجیب و غریب، نمره داماد رئیس‌جمهور سابق در آزمون سوم به 70 افزایش یافته و قبولی وی در این آزمون اعلام می‌شود!

سلفی کامبیز مهدی زاده حین هدایت هواپیما/ شغل لاکچری داماد حسن روحانی علنی شد +عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو