پلی استیشن 4 یا همان PS4 به‌عنوان یکی از بهترین کنسول‌های نسل گذشته، به‌راحتی در رتبه بالایی قرار دارد. این پلتفرم پرفروش ترین پلتفرم است،و با موفقیت اولیه که کسب کرده عمدتاً به عناوین انحصاری قوی و معاملات DLC زمان تهاجمی در رقابت پیوند خورده است. تا سال 2022، PS4 بیش از 117 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است. در سال‌های اخیر، وقتی صحبت از انحصاری بودن به میان می‌آید، همه چیز یکسان شده است، اما به مرور زمان، سونی فهرستی عالی از بازی‌ها را در هر ژانر قابل تصوری ایجاد کرده است. جانشین آن، پلی استیشن 5، تقریباً با تمام بازی‌های PS4 سازگار است، به این معنی که احتمالاً در دستگاه جدید خود می توانید از بازی‌های نسل قبلی استفاده کنید. البته مجموعه ای از بازی های PS5 وجود دارد که هرگز در PS4 جایی ندارند. در هر صورت، لیستی که ما در این مقاله سلام دنیا برای شما آمده کرده ایم، بهترین بازی های ps4 هستند. 41 بازی پلی استیشن 4 و برترین بازی های ps5 ماجراجویی، گرافیکی، تک نفره و دو نفره کنسول می توانید در این مطلب دانلود کنید. 

بازی های جدید ps4 2023

1. بازی Forspoken

دانلود بازی برای Forspoken PS5

بازی Forspoken دختری به نام فری را دنبال می کند که به دنیای جادویی آتیا منتقل می شود و باید آن را از یک موج نابودی به نام Break نجات دهد. اگرچه داستان عالی نیست، اما به لطف توانایی های جادویی فری، دویدن در جهان باز و مبارزه با دشمنان لذت بخش است. تعداد کمی از بازی ها به اندازه Forspoken جادو را در طراحی بازی خود گنجانده اند.

بازی Forspoken

بهترین بازی های ماجراجویی ps4

2. بازی خدای جنگ رگناروک ( God of War Ragnarök)

بازی God of War Ragnarok ممکن است به عنوان یک بازی بزرگ پلی استیشن 5 درنظر گرفته شود، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید آن را روی PS4 اجرا کنید. در واقع، کاملا برعکس است. بازی God of War Ragnarok دنباله بازی تحسین شده God of War 2018 به نظر می رسد که با در نظر گرفتن آخرین کنسول سونی ساخته شده است.

دانلود بازی God of War Ragnarök

البته کمی بهتر از آن به نظر می رسد، اما تا حد زیادی از برخی از ترفندهای فنی بازی اول برای پنهان کردن بارگذاری به روش های هوشمندانه استفاده می کند. این بدان معناست که God of War Ragnarok یکی از گران‌قیمت‌ترین بازی‌های PS4 است و در حال حاضر می‌توانید از آن استفاده کنید، بنابراین نیازی نیست منتظر بمانید تا بازی PS5 آن را بگیرد.

بازی خدای جنگ رگناروک ( God of War Ragnarök)

3. بازی Elden Ring

اینکه بازی Elden Ring یا الدن رینگ را «قابل توجه» خطاب کنیم،به خوبی حق مطلب را ادا نکرده ایم.زیرا این واقعاً یکی از بهترین بازی های RPG در تمام دوران است و مطمئناً بهترین بازی FromSoftware تا به امروز است. Elden Ring با الهام گرفتن از بازی‌های دارک سولز، بازیکنان را به دنیای جهان باز می‌فرستد که در عین تازه بودن، مانند یک تکامل طبیعی برای سری به نظر می رسد.

دانلود ELDEN RING - Colosseum - بازی الدن رینگ

نکته اصلی این است که می‌توانید بیشتر بازی را به هر ترتیبی که می‌خواهید انجام دهید، به این معنی که بازی شما احتمالاً متفاوت از گیمرهای دیگر خواهد بود. فراتر از آن، احساس رضایت‌بخشی از اکتشاف در سرتاسر وجود دارد، زیرا تقریباً هر منطقه جدید چیزی قابل توجه برای کشف دارد، خواه یک دشمن جدید قدرتمند باشد یا یک آیتم مفید. حتی اگر به سمت بازی‌های سولز گرایش نداشته باشید، Elden Ring ممکن است برای جذب شما کافی باشد، اگر چیزی جز دنیای باز باورنکردنی آن نباشد.

بازی Elden Ring

4. بازی Resident Evil 4

بازسازی جامع Resident Evil 4 توسط کپکام بسیار عالی است و سایر بخش‌های صنعت باید به بازسازی‌ها نزدیک شوند. بازسازی یک بازی بسیار محبوب و تاثیرگذار یک ریسک بزرگ بود، اما کپکام توانست از آن عبور کند.

دانلود Resident Evil 4 - بازی رزیدنت ایول 4

این نه تنها با عشق لحظات نمادین را از نسخه اصلی بازسازی می کند، بلکه به طور فعال تجربه را با بهبود بازی با ویژگی هایی مانند چاقو و باز کردن برخی از ضربات داستانی کلاسیک و ست های آن بهبود می بخشد.

بازی Resident Evil 4

5. بازی Horizon Forbidden West

احتمالاً دنبال کردن ردپا کار ساده ای نبود، اما Horizon Forbidden West با رنگ آمیزی از آن پیشی گرفت. البته چیزهای زیادی از نسخه اصلی مانند مبارزات، اکتشاف و شخصیت‌های فوق‌العاده‌اش حفظ می‌کند و آنها را بهبود می‌بخشد. به عنوان مثال، مکانیک گلایدر جدید به بازیکنان این امکان را می دهد که با خیال راحت از صخره های مرتفع سفر کنند تا به سرعت به مناطق برسند.

دانلود بازی Horizon Forbidden West

علاوه بر این، بازی به نوعی حتی از نظر بصری چشمگیرتر از Horizon Zero Dawn به نظر می رسد. می توان گفت جالب ترین چیز در مورد این بازی ها طراحی موجود آنها است که از دایناسورهای مکانیکی تشکیل شده است. ببینید، این بازی پیشرو شما پس از آخرالزمانی نیست. در عوض، ترکیبی سالم از تنظیمات مربوط به آینده و تقریباً ماقبل تاریخ را نشان می دهد که به آن هویت منحصر به فردی می بخشد. به طور خلاصه، غرب ممنوعه همه آن چیزی است که می‌توانستیم با دنباله آن آرزو داشته باشیم، و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا ببینیم Guerrilla Games در آینده چه خواهد کرد.

بازی Horizon Forbidden West

6. بازی Sekiro: Shadows Die Twice

فرمول دارک سولز زمانی که Bloodborne در سال 2015 منتشر شد دوز مناسبی از سرعت و وحشت داشت و FromSoftware توانسته است در Sekiro: Shadows Die Twice همه چیز را شدیدتر کند. این بازی به جای دنیایی کاملاً اصیل، در ژاپن عصر سنگوکو می گذرد، اما با این وجود پر از جادو و هیولاهایی است که آماده اند شما را در یک لحظه از بین ببرند.

دانلود بازی Sekiro: Shadows Die Twice

هیچ دشمنی آنقدر ضعیف نیست که سزاوار توجه شما باشد و بسیاری از آنها در مبارزات تن به تن قدرتمند هستند. با این حال، درون مایع واقعی Sekiro، باس فایت ها هستند. آن‌ها مانند طراحی رقصی اجرا می‌شوند و از شما می‌خواهند تا قبل از اینکه برای کشتن آماده شوید، هر حرکت رئیس را یاد بگیرید. با توجه به اهمیت بیشتر سیستم پوسچر در اکثر مبارزات نسبت به یک مسیر استاندارد، باید پرخاشگر بمانید، اما حریص شدن منجر به مرگ سریع می شود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice

7. بازی Grand Theft Auto V

نسخه PS4 بازی Grand Theft Auto V – اثر فوق‌العاده دنیای باز Rockstar را با یک انتشار مجدد صرفاً پول‌ساز اشتباه نگیرید. نسخه نسل بعدی بازی، در مقایسه با نسخه اصلی به چشم نمی آید، حتی اگر خط داستانی و مناطق یکسان باشند. افزوده‌های منحصربه‌فرد Rockstar، مانند حالت اول شخص، باعث شده تا از بین مردم متمایز شود، و آن را بیش از تصاویر بصری به‌روزرسانی‌شده و سرقت های مسلحانه گسترده‌ای که تاکنون می‌توانستند، تقویت می‌کند.

دانلود بازی Grand Theft Auto V

انتشار مجدد همچنین امکان مسابقات آنلاین بزرگتر را فراهم می کند، چندین آهنگ را به ایستگاه های رادیویی درون بازی اضافه می کند و حتی به بازیکنان پلی استیشن 3 اجازه می دهد تا شخصیت های قبلی خود را آپلود کنند. همه اینها را با برخی از بهترین نویسندگی و صداپیشگی هر بازی ویدیویی تا به امروز همراه کنید، و عنوانی خواهید داشت که کرم نسل بعدی است. دلیلی وجود دارد که Grand Theft Auto موفق ترین محصول سرگرمی تاریخ است.

بازی Grand Theft Auto V

8. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

Respawn Entertainment برای بازی‌های تیراندازی اول شخص مانند Titanfall 2 و Apex Legends شناخته می‌شود، بنابراین وقتی استودیو اعلام کرد در حال ساخت Star Wars Jedi: Fallen Order است، یک بازی اکشن سوم شخص با محوریت جدای جنگ ستارگان، مطمئن نبودیم که چه انتظاری داشته باشیم.نتیجه نهایی، همانطور که مشخص است، در واقع بسیار عالی است، ترکیبی از عناصر دیگر بازی‌های اکشن ماجراجویی معاصر در حالی که جادوی جنگ ستارگان را به اندازه کافی تزریق می‌کند.

دانلود بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

پس از آن که Order 66 بیشتر جدای ها را نابود کرد، Fallen Order یک پاداوان سابق را بازی می کند که باید برای محافظت از یک شی قدرتمند که حاوی اطلاعات مهمی است که برای شورشیان و امپراتوری ارزش دارد، مسابقه دهد. بازی هرگز از لحظات ابتدایی تا تیتراژ پایانی رها نمی‌شود، و پر از نیرو و حرکات آکروباتیک است که می‌خواهید جدای از آن استفاده کند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

9. بازی God of War

سه بازی اصلی God of War، و همچنین پیش درآمد God of War: Ascension، بازی‌های خشن، فوق‌العاده و اغلب مضحکی هستند که بر ضد قهرمان کریتوس و مبارزه او علیه خدایان و هیولاهای اساطیر یونان تمرکز دارند. پس از بازی‌های بسیار، فرمول قدیمی شده بود، بنابراین توسعه‌دهنده سونی برای راه‌اندازی مجدد/دنباله 2018 خود به برد طراحی بازگشت که به سادگی عنوان God of War نام داشت. نتیجه؟ ماجراجویی عمیق‌تر و صمیمی‌تر که شخصیت کریتوس را در هم می‌شکند و او را به یک قهرمان تبدیل می‌کند.

دانلود بازی God of War

مبارزه همچنین به شدت تغییر کرده است و بیشتر بر استراتژی متمرکز شده است تا ضربات دکمه کور، و برخوردهای دو نفره جدید با پسر کریتوس، آترئوس، تضمین می کند که هر مبارزه هنوز احساس تازگی دارد. با کمال تعجب، این بازی از ساختار خطی بازی‌های قبلی دوری می‌کند، زیرا سبک بازتر مترویدوانیا که شاهد محبوبیت آن در بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی این نسل بوده‌ایم،دوری می کند. این دقیقاً یک بازی کاملاً جهان باز نیست، اما God of War مناطق اختیاری و اسرار زیادی برای یافتن در اختیار شما قرار می دهد. God of War یکی از تاثیرگذارترین بازی‌هایی است که تا به امروز روی پلی‌استیشن 4 عرضه شده است، بنابراین باید کمی وقت بگذارید و فقط به اطراف نگاه کنید و تفسیر توسعه‌دهندگان از اساطیر نورس را ببینید.

بازی God of War

10. بازی Uncharted: The Lost Legacy

Naughty Dog یکی از با استعدادترین استودیوهای بازی روی این سیاره است و سازنده مطمئناً این را با سری Uncharted نشان داد. این مجموعه با پیروی از ناتان دریک، ماجراجوی گنج در همه بازی‌های Uncharted: The Lost Legacy محصول 2017، با فرمت ایندیانا جونز اجرا می‌کند، اما با طعنه و آدرنالین اضافی که واقعاً این احساس را ایجاد می‌کند که در حال بازی کردن یک فیلم هستید.

دانلود بازی Uncharted: The Lost Legacy

در طول چهار بازی اصلی - سه بازی اول در مجموعه The Nathan Drake - دریک و شریک سالی در جستجوی ثروت در سراسر جهان سفر می کنند و به نظر می رسد همیشه در این راه با مشکل مواجه می شوند. این منجر به تیراندازی‌های فراوان و فرار های مداوم می‌شود که اغلب منظره‌ای را ارائه می‌دهند که به ندرت در جاهای دیگر در بازی‌های ویدیویی دیده می‌شود. اگر می‌خواهید به‌جای آن بازی آنلاین را امتحان کنید، بازی چندنفره رقابتی Uncharted 4 به‌طور شگفت‌انگیزی جذاب است، حتی برخی از صحنه های طنز را نیز در خود جای داده است.

بازی Uncharted: The Lost Legacy

11. بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales

مایلز مورالس که به عنوان دنباله مرد عنکبوتی مارول است، اما نه یک دنباله کاملاً کامل، شما را به عنوان مرد عنکبوتی جدید در شهر به سفری می فرستد. در حالی که پیتر پارکر دور است، مایلز مورالس وظیفه محافظت از شهر نیویورک به ویژه هارلم را بر عهده دارد. این بازی بسیار کوتاه‌تر است، اما مسلماً به همان اندازه با رضایت اولین ورودی همراه است.

دانلود بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales

مایلز از قدرت‌های متفاوتی نسبت به مرد عنکبوتی اصلی برخوردار است، مانند حملات Venom و توانایی نامرئی شدن او – که باعث می‌شود در مقایسه با بازی اول، حس یک نفس تازه را داشته باشید. اما بالاتر از همه چیز، مایلز مورالز یک تجربه به موقع است که به گروهی از شخصیت ها متمایل می شود که عمدتاً از رنگین پوستان تشکیل شده است. از آنجایی که مایلز آفریقایی-لاتینی است، این بازی به شیوه‌ای هوشمندانه، واقعی و با ذوق بر فرهنگ سیاه‌پوستان و اسپانیایی‌تبار تمرکز می‌کند و توسعه‌دهنده Insomniac Games شایسته تحسین برای تثبیت این جنبه است.

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales

12. بازی The Last of Us Part II

انتشار The Last of Us Part II در ابتدای سال نامشخص بود. اگرچه بازی هیاهو روبه رو شده بود و بازیکنان منتظر انتشار آن بودند، شیوع ویروس کرونا ناتی داگ را مجبور کرد تا تاریخ انتشار را به تعویق بیندازد. با این حال، تاخیر خیلی طولانی نبود و انتظار ارزشش را داشت. The Last of Us Part II پنج سال پس از سفر اولیه الی و جوئل را دنبال کرد.

دانلود بازی The Last of Us Part II

اما یک رویداد خشونت آمیز در نهایت باعث برهم زدن آرامش در جامعه بازماندگان آنها می شود، و الی را مجبور می‌کند تا سفری بی‌امان برای برقراری عدالت را آغاز کند. هر انتخابی در این بازی یک پیامد دارد که آن را بیشتر از سایر بازی های اکشن ماجراجویی درگیر می کند. این عواقب بازی را به سمت خشن تر و کمتر بخشنده‌تر تغییر می‌دهد.

بازی The Last of Us Part II

13. بازی Mortal Kombat 11

سری Mortal Kombat که در دهه 90 به دلیل گیم پلی خشن و مرگبار به طرز مضحکی به شهرت رسید (یا بدنام شد)، تنها با ارزش شوکه کننده اش بیش از 25 سال ادامه پیدا نکرد. استودیوی NetherRealm با معرفی مکانیک‌های جنگی پیچیده‌تر و داستانی سینمایی، فرنچایز مبارزاتی را به یکی از بهترین‌های روی کره زمین تبدیل کرد و Mortal Kombat 11 با اضافه شدن ضربات مرگ‌بار جدید، بر این موفقیت استوار است.

دانلود بازی Mortal Kombat 11

Mortal Kombat 11 همچنین یکی از قابل تنظیم ترین بازی های مبارزه ای است که تا به حال بازی کرده ایم. در کنار پوسته های آرایشی، یک سیستم ابزارها به شما امکان می دهد چندین آیتم و اسلحه را روی شخصیت خود تعویض کنید و می توان آنها را برای تغییر عملکرد خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید حرکات را با دیگران عوض کنید تا جنگنده ایده‌آل خود را بسازید، و می‌توانید کریپت گسترده را برای کسب پاداش‌های بهتر کشف کنید.

بازی Mortal Kombat 11

14. بازی No Man's Sky

توسعه No Man’s Sky یک ماراتن بود، نه یک سرعت. بازی دیوانه‌وار جاه‌طلبانه اکتشاف فضایی توسط یک تیم کوچک در Hello Games مستقر در بریتانیا ساخته شد و خیلی زود توجه جامعه گیمرها را به خود جلب کرد. با وجود میلیاردها سیاره برای کاوش، که هر کدام دارای گیاهان و جانوران منحصربه‌فردی برای کشف هستند، تجربه هیچ بازیکنی در این بازی هرگز شبیه هم نبود.

دانلود بازی No Man's Sky

با این حال، در زمان عرضه در سال 2016، بازی عیبو نقص هایی داشت،که در طول زمان به بهبود پیدا کرد و همه اینها در به‌روزرسانی بعدی به اوج خود رسید، که ویژگی‌های ساخت را گسترش داد و در نهایت یک گزینه چند نفره اضافه کرد تا بازیکنان بتوانند در بازی در یک سیاره مرموز با یک دوست غرق شوند.

بازی No Man's Sky

15. بازی Dead Cells

آیا به دنبال یک پلتفرمر سرسخت و سرکش هستید که برای هر موفقیت کوچک به شما پاداش دهد؟ پس باید بازی Dead Cells را بررسی کنید. این بازی سریع شما را به کاوش در سطوح و مبارزه با دشمنان شرور برای فرار از جزیره «نفرین شده» می برد.اگرچه تنظیمات آن تفاوت چندانی با همتایان Dead Cells ندارد،اما کنترل‌های بسیار واکنش‌گرای بازی، مبارزه را به سطح جدیدی می‌برد.

دانلود بازی Dead Cells

همچنین از بسیاری از توانایی‌های ویژه‌ای که شخصیت‌تان می‌تواند در چندین دویدن به دست آورد، قدردانی کنید.علیرغم این واقعیت که شما در صورت لغزش در معرض خطر مرگ هستید، احساس قدرت می کنید. این گیم پلی پر خطر و با پاداش بالا از Dead Cells تنش های فوق العاده ای ایجاد می کند و باعث می شود فقط یک بار دیگر هوس کنید.

بازی Dead Cells

16. بازی Final Fantasy VII Remake

برای دهه‌ها، یکی از پرتقاضاترین بازی‌ها، بازسازی Final Fantasy 7 بود. این بازی بالاخره به اینجا رسید و هر چیزی را که طرفداران می‌خواستند و موارد بیشتری ارائه می‌کرد . این بازی نه تنها احتمالاً زیباترین بازی در PS4 است، بلکه داستان Cloud، Aerith و گروه Avalanche را به خوبی نوشته و معقول‌ترین شکلی که تا به حال وجود دارد، روایت می‌کند.

دانلود بازی Final Fantasy VII Remake

همه چیز در مورد Final Fantasy 7 Remake مدرن شده است تا با فرهنگ امروزی مطابقت داشته باشد،اگرچه در وهله اول چیزی که آن را عالی کرده است، پشت سر نگذاشته است. حتی دیوانه‌کننده‌تر، این بازی به‌نوعی یک JRPG کامل بخشی از بازی اصلی بدون اینکه احساس کند یا خلائی داشته باشد،است. این فرمت مبتنی بر نوبت با گیم پلی سریع، پیچیده و مبتنی بر اکشن معامله می شود، این بهترین راه برای تجربه یکی از بهترین بازی های ساخته شده است.

بازی Final Fantasy VII Remake

17. بازی The Witcher 3: Wild Hunt

در حالی که بازی های RPG زیادی در پلی استیشن 4 سونی وجود دارد، بازی CD Projekt Red The Witcher 3: Wild Hunt یکی از بهترین هاست.در پایان حماسی سه گانه ماجراجویی، بازیکنان بار دیگر نقش Geralt of Rivia را ایفا می کنند و با ارتش پیشروی Wild Hunt در پادشاهی شمالی مبارزه می کنند. اگرچه این عنوان از نظر سبکی شبیه به بازی‌های قبلی این سری است،اما CD Projekt Red شامل مکانیک‌های رزمی جدیدی است و به طور قابل‌توجهی سفارشی‌سازی را تقویت می‌کند، که همگی به آن کمک می‌کنند تا گیم‌پلی بازی را بهبود بخشد و فضای باز خود را با حس عمیق‌تری ایجاد کند.

دانلود بازی The Witcher 3: Wild Hunt

 تعداد کمی از بازی‌ها دارای نوشته‌های موجود در The Witcher 3 هستند که داستانی جذاب که توسط نویسنده معمولی سریال Marcin Blacha نوشته شده است، را نشان می‌دهد.شاید بزرگ‌ترین جذابیت بازی این باشد که خط داستانی اصلی تقریباً 30 ساعت طول می‌کشد تا بازیکنان بازی را کامل کنند. اگر تلاش‌های جانبی و مینی‌بازی‌ها را در نظر بگیرید، این تعداد به بیش از 100 ساعت افزایش می‌یابد و طول عمر آن را به اندازه تصاویر بصری جذاب می‌کند.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt

18. بازی Rocket League

آیا فوتبال یا بسکتبال است؟ یا کلا چیز دیگری است؟ در Psyonix’ Rocket League، بازی مسابقه‌ای هیبریدی که بازیکنان انسانی را با وسایل نقلیه موشکی جایگزین می‌کند،که می‌توانند به هوا پرواز کنند و توپ‌های بزرگ فوتبال را به تور دروازه بزنند.

دانلود بازی Rocket League

علیرغم مفهوم ساده، تسلط بر Rocket League مستلزم تمرین است، زیرا بازیکنان برتر می توانند وسایل نقلیه خود را تا کوچکترین پیچ دستکاری کنند تا توپ را منحرف کنند یا در موقعیتی برای پاس دادن عالی قرار گیرند. با دیگر دوره‌هایی که ورزش‌هایی مانند بسکتبال را تقلید می‌کنند و تعداد زیادی محتوای پس از راه‌اندازی که قبلاً منتشر شده‌اند، می‌توانید به راحتی هر کاری را که انجام می‌دهید رها کنید و هفته‌ها متوالی Rocket League را بازی کنید.

بازی Rocket League

19. بازی Assassin's Creed: Origins

بازی‌های Assassin’s Creed زیادی وجود دارد، و در حالی که اکثر آنها تجربه‌های باکیفیتی هستند، به راحتی می‌توان فهمید که چرا Origins یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این سری است. با این توضیح، این سری در فضای RPG ادغام شد و از ریشه های اکشن ماجراجویی خود تکامل پیدا کرده و در یک سیستم پیشرفت عمیق با مکانیک های پیچیده تر دو برابر شده است. در حالی که برخی از طرفداران این تغییر را قبول نداشتند، اکثر بازیکنان آن را پذیرفتند و اغلب از Assassin's Creed Origins به عنوان اثر مورد علاقه خود در فرنچایز طولانی مدت یاد می کنند.

دانلود بازی Assassin's Creed: Origins

در Origins، بازیکنان می‌توانند مصر باستان رابا تنوع زیادی در مناطقی که می‌توانید از آن دیدن کنید، کاوش کنند. البته، اهرام جیزه مانند دیگر مکان‌های دیدنی معروف مانند اسفنکس بزرگ ظاهر می‌شوند. گره زدن همه چیز به هم یک سیستم جنگی قوی‌تر است که دارای حملات سبک و سنگین است - بسیار شبیه آنچه در یک RPG اکشن می‌بینید. با انبوهی از گزینه‌های مختلف که در محدوده کمیاب قرار دارند، می‌توانید شخصیت خود را به راحتی مطابق با سبک بازی خود سفارشی کنید.

بازی Assassin's Creed: Origins

گرافیکی ترین بازی های ps4

20. بازی Like a Dragon: Ishin!

بازی Like a Dragon: Ishin که قبلا در غرب منتشر نشده بود! یک ریمستر قوی از یک عنوان قدیمی در این سری است که قبلاً با نام یاکوزا شناخته می شد.

دانلود بازی Like a Dragon: Ishin!

داستان سریال Like a Dragon: Ishin که در ژاپن و در طول دوره‌ای از درگیری‌های سیاسی بزرگ می‌گذرد، نقاط قوت روایی را حفظ می‌کند که این سریال به آن معروف است. گیم پلی بازی کمی قدیمی تر به نظر می رسد اما برای کسانی که بازی های اکشن این مجموعه را بازی کرده اند آشنا خواهد بود.

بازی Like a Dragon: Ishin!

21. بازی Overwatch 2

Overwatch 2 کارهای زیادی برای متمایز کردن خود از نسخه قبلی خود انجام می دهد، بهبودهای زیادی در کیفیت بازی اضافه می کند،اگرچه گیم پلی اصلی را حفظ می کند که تیرانداز قهرمان را بسیار سرگرم کننده می کند. در این ورودی، 35 قهرمان برای انتخاب وجود دارد که هر کدام دارای سبک های بازی و توانایی های منحصر به فرد خود هستند.

دانلود بازی Overwatch PS4

از آنجایی که بازی Overwatch 2 رایگان است،به همین دلیل بسیار قابل دسترس تر از نسخه قبلی خود است و به بازیکنان بیشتری اجازه می دهد آن را امتحان کنند. اما از همه بهتر، گیم پلی آن بی نظیر است، با حرکت سریع، روان و اکشن رضایت بخش که هرگز قدیمی نمی شود. و با تعهد بلیزارد به بهبود این بازی در طول زمان، آینده Overwatch روشن است.

بازی Overwatch 2

22. بازی Stray

شروع لیست ما همان بازی گربه ای است که همه در مورد آن صحبت می کنند. درست است، در Stray، شما به عنوان یک گربه ای بازی می‌کنید که وظیفه دارد از یک شهر متروک و سایبرپانک فرار کند، در عین حال باید گروهی از روبات‌های به دام افتاده را در این فرآیند هم آزاد می‌کنید.

دانلود بازی stray

در حالی که این بازی رویای عاشقان گربه است،اما برای همه گیمرها عالی است، تا حدی به این دلیل که بسیار قابل دسترس است. تمرکز اصلی در Stray این نیست که شما را سرگردان کند، بلکه شما را به سفری به یاد ماندنی با اکشن های سبک، پلتفرمینگ و پازل های پراکنده در سراسر آن می برد. هنر آن فوق العاده است، موسیقی فوق العاده است، و داستان آن احتمالا شما را به گریه می اندازد.

بازی Stray

23. بازی Batman: Arkham Knight

اگرچه Batman: Arkham Knight ضعیف‌ترین بازی از سه‌گانه Arkham است، اما همچنان یک بازی فوق‌العاده است. روشی که مبارزات محبوب بازی‌های قبلی را بهبود می‌بخشد، با ابزارهای فراوان برای پرتاب کردن در هر ترکیب، چشمگیر است. همچنین داستانی جذاب و پر از پیچ و تاب دارد، که بیشتر آنها شگفتی های واقعی هستند.

دانلود بازی Batman: Arkham Knight

هیچ بازی ابرقهرمانی به اندازه این بازی احساس خوبی ندارد، حداقل در مورد مبارزه اکشن. یکی دیگر از کارهای باورنکردنی این بازی ادای احترام به تکرارهای قبلی بتمن است که لباس‌ها و طرح‌های بت‌موبیل زیادی از دهه 1960 تا امروز ارائه می‌دهد. مضامین تیره و ریگ هستند و به شخصیت ها وزن بسیار بیشتری می بخشد و واقع گرایی پایه در خط مقدم است. این یک بازی ضروری بتمن است، به خصوص اگر از Arkham Asylum و Arkham City لذت برده باشید، زیرا داستان را به خوبی پیوند می دهد. یکی از چیزهایی که بازیکنان در مورد این بازی دوست نداشتند، گنجاندن بخش های Batmobile است که بیش از حد زیاد هستند، اما آنقدرها هم بد نیستند. اگر بتوانید آن بخش ها را نادیده بگیرید، با Arkham Knight اوقات خوبی خواهید داشت.

بازی Batman: Arkham Knight

24. بازی Red Dead Redemption 2

بازی Rockstar’s Red Dead Redemption 2 حاصل دهه‌ها تجربه توسعه است و یکی از قوی‌ترین داستان‌هایی است که از استودیو دیده‌ایم، علیرغم اینکه اغلب محدود به شخصیت‌هایی است که قبلاً از بازی اصلی می‌شناسیم. در طول داستان طولانی و آرام آن، درد دل و درد ناشی از پایان دوران غرب وحشی به ما نشان داده می‌شود، و شخصیت خشن، اما پرورش‌دهنده آرتور مورگان، قهرمان داستان، او را به ستاره‌ای عالی در طول این انتقال تبدیل می‌کند.

دانلود بازی Red Dead Redemption 2

با این حال، اگر به دیالوگ اهمیت نمی دهید، Red Dead Redemption 2 فقط یک لذت مطلق برای بازی است. کاوش در دنیای باز تقریباً همیشه منجر به یافتن چیزی می‌شود که قبلاً ندیده‌اید، چه یک گونه جدید از حیوانات برای شکار یا یک صحنه قتل عجیب و غریب برای بررسی باشد. گم شدن در غرب وحشی آسان است، بنابراین ما هرگز نمی خواهیم آن را ترک کنیم.

بازی Red Dead Redemption 2

25. بازی Marvel's Spider-Man

تاب خوردن از آسمان خراش به آسمان خراش در کلان شهر نیویورک، تنها یکی از کارهایی است که مرد عنکبوتی مارول به خوبی انجام می دهد. اگرچه داستان اصلی تنها 20 ساعت طول می کشد، اما چیزهای زیادی برای بازیکنان وجود دارد که فراتر از آن را ببینند و انجام دهند.

دانلود بازی Marvel's Spider-Man

از باز کردن لباس‌ها و گجت‌های بسیار جذاب Spidey گرفته تا بیرون آوردن دوربین و گرفتن برخی از بهترین مکان‌های دیدنی شهر، واقعاً سخت است که هنگام انجام این بازی احساس یک مرد عنکبوتی واقعی نداشته باشید. حتی منتقدان می‌گویند که Marvel's Spider-Man بهترین بازی ویدیویی ابرقهرمانی زمان خود است (بیش از بازی Batman: Arkham Asylum) و ما امیدواریم که این بدان معنا باشد که ما بازی‌های بیشتری را در دیگر جهان‌های ابرقهرمانی مانند آن خواهیم داشت.

بازی Marvel's Spider-Man

26. بازی Fortnite

بازی رایگان Fortnite Battle Royale نیاز به معرفی کمی دارد.این بازی به یک پدیده جهانی تبدیل شده است، با رقص‌ها و مکانیک‌های خود تقریباً به تمام جنبه‌های فرهنگ پاپ راه می‌یابند و گیم‌پلی اعتیادآور بازیکنان را ساعت‌ها در یک زمان به صفحه‌نمایش شان می‌چسباند.

دانلود بازی Fortnite

Fortnite با تکیه بر فرمول موجود در بازی‌هایی مانند The Culling و PlayerUnknown’s Battlegrounds، ساختارهای قابل ساخت را به ترکیب اضافه می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون توجه به هر کجای نقشه که هستید، فرصت‌های پوشش و کمین ایجاد کنید. با به‌روزرسانی‌های منظم و اضافه کردن سلاح‌ها و وسایل نقلیه بیشتر و همچنین محتوای داستانی، همیشه چیزی در بازی وجود دارد که قبلاً ندیده‌اید.

بازی Fortnite

27. بازی Minecraft

بسیاری از ناشران از "sandbox" به عنوان یک اصطلاح کلی برای دنیای بازی های بزرگ و باز استفاده می کنند، اما تعداد کمی از بازی ها بیش از Minecraft سزاوار این عبارت هستند. فرضیه آن به همان اندازه که ساده است، شما را به دنیایی پ که به طور رویه ای ایجاد شده است پرتاب می کند، و باید به هر طریقی که می توانید زنده بمانید.

دانلود بازی Minecraft

این شامل جسارت برای جابجایی به اعماق سیاره برای استخراج منابع جدید، تقابل در برابر خزنده‌های انفجاری و ساختن پناهگاه‌هایی برای محافظت از خود در برابر دشمنانی است که امیدوارند هر زمان که خورشید غروب می‌کند به مغز شما را به عنوان میان وعده بخورند. اگر حالت زنده ماندن Minecraft برای شما مناسب نیست، یک گزینه خلاقانه نیز در دسترس است که به شما امکان می دهد به تمام منابع و ابزار بازی دسترسی داشته باشید تا بتوانید خانه رویایی خود را بسازید. اگر می‌خواهید دوستی را وارد این ترکیب کنید، یک گزینه چندنفره وجود دارد، و هزاران جلوه ویژه در دسترس هستند تا به دنیای شما ظاهری عالی ببخشند.

بازی Minecraft

28. بازی Persona 5 Royal

Persona 5 Royal همان چیزی است که Persona 5 اصلی باید داشته باشد. سریع‌ترین JRPG مبتنی بر چرخش در اطراف، این RPG شیک و Atlus دارای شخصیت و جذابیت است. با بازی به عنوان یکی از چندین دانش‌آموز دبیرستانی که در نقش دزدان شبح هستند، شما آنجا هستید تا قلب تبهکاران را بدزدید و جهان را نجات دهید.

دانلود بازی Persona 5 Royal

یا، فقط می‌توانید ساعت‌ها به کلاس بروید، یک شغل پاره‌وقت داشته باشید و با دوستانتان عاشقانه باشید، زیرا این نیمی از لذت در Persona 5 Royal با حجم باورنکردنی محتوا است. نسخه سلطنتی یک شاهکار مطلق است که ده ها ساعت محتوای جدید اضافه می کند. Persona 5 Royal نه تنها بهترین نسخه بازی (و تنها نسخه ای است که باید بازی کنید)، بلکه یکی از بهترین بازی های RPG و PS4 است که تا کنون ساخته شده است.

بازی Persona 5 Royal

29. بازی Monster Hunter: World

Monster Hunter: World دقیقاً سنتی ترین بازی Monster Hunter نیست، اما همین امر باعث شده است که این بازی بسیار خوب باشد. اگر از یک RPG جهان باز خوب لذت می برید که در آن می توانید هیولاهای کمیاب را ردیابی کنید، در نبردهای سخت شرکت کنید و زره های فوق العاده ای را از بقایای آنها بسازید، Monster Hunter: World درست مناسب شماست.

دانلود بازی Monster Hunter: World

Monster Hunter: World یک RPG کلاسیک را مدرن می کند و پریدن را برای هر کسی آسان می کند. این بازی دارای مناطق زیبایی است که احساس زنده بودن می دهند، هیولاهایی با هوش مصنوعی بهبود یافته، و کراس اوورهای DLC واقعا جالب با Final Fantasy، Street Fighter، و Horizon Zero Dawn. همچنین یک حالت چند نفره وجود دارد که در آن حداکثر چهار بازیکن می‌توانند بهترین تجهیزات خود را داشته باشند و جانوران خطرناک را با هم از بین ببرند. به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن 4، اگر به فکر انتخاب آن نباشید، بازی را از دست می‌دهید.

بازی Monster Hunter: World

30. بازی Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima که یک بازی انحصاری برای پلی استیشن 4 است، موفقیت غافلگیرکننده این کنسول در سال 2020 بود. این بازی در زمان حمله مغولان به ژاپن اتفاق می‌افتد و از جزیره زیبای بازی به‌عنوان پس‌زمینه برای داستان با افتخار و پر شکوه سامورایی در شرایط سخت استفاده می‌کند. بیشتر ویژگی‌های RPG جهان باز معمولی، از جمله ماموریت‌های جانبی، دنیای بزرگی برای کاوش، و سیستم سطح‌بندی گسترده را ارائه می‌دهد.

دانلود بازی Ghost of Tsushima

با این حال، جنبه‌های آزاردهنده و خنده‌دار این ژانر را کنار می‌زند، که بازی را از خسته کننده بودن باز می‌دارد. همچنین یک سیستم مبارزاتی سرگرم‌کننده ارائه می‌کند که موفقیت در خط باریکی بین سادگی بازی‌های اخیر Assassin’s Creed و دقت سخت Dark Souls و جانشینان آن است.

بازی Ghost of Tsushima

31. بازی Destiny 2

اگرچه بسیاری از ما Destiny اصلی را دوست داشتیم، اما جای داستانی مرموز و گیج کننده و دنیایی به طرز شگفت انگیز در آن خالی بود. این مشکلات در Destiny 2 برطرف شد، بازی به قدری پر محتوا و رضایت بخش که متوجه شدیم هر بار سه یا چهار ساعت بدون فکر زیاد بازی می کنیم. مبارزات روان بازی اول بازگشته است، اما همراه با یک داستان سینمایی شامل چهار دنیای مختلف، تعدادی ماجراجویی اضافی برای تکمیل، شش ضربه مشترک، و یک جزء رقابتی چند نفره به اندازه Titanfall 2 یا Battlefield 1 است.

دانلود بازی Destiny 2

سرنوشت 2: Forsaken افزودن‌های ارزشمند زیادی را اضافه کرد تا نگهبانان را به کنترل‌کننده‌های خود چسباند. از مبارزات عالی بارون گرفته تا سیستم‌های Triumphs و Collections تا محیط‌های جدید عالی مانند Gambit، Forsaken فرمول فوق‌العاده Destiny 2 را به اوج می‌رساند. با خرید Destiny 2: Forsaken – Legendary Edition می توانید به کل تجربه Destiny 2 دسترسی پیدا کنید. این بازی با بازی پایه، دو الحاقیه اول و تغییر شکل Forsaken همراه است. جدیدترین برنامه توسعه، Beyond Light در نوامبر 2020 منتشر شد و به لطف برخی ویژگی‌های جدید، بهبودهایی مانند زمان بارگذاری سریع‌تر و کارهای زیاد، مورد علاقه جامعه قرار گرفت. حتی بهتر از آن این است که Bungie در حال برنامه ریزی یک الحاقیه جدید به نام The Witch Queen برای انتشار در سال 2021 است، بنابراین چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد.

بازی Destiny 2

بهترین بازی های ps4

32. بازی The Last of Us Remastered

بازی The Last of Us Remastered که به‌عنوان نسخه بهبودیافته بهترین بازی PS3 عمل می‌کند، داستان دلخراش بقای پس از شیوع بیماری را روایت می‌کند. این بازی به راحتی یکی از بهترین بازی‌های زامبی است که تا به حال ساخته شده است که بخشی از آن به دلیل داستان سرایی فوق‌العاده، اجراها و نگارش فوق‌العاده و گیم‌پلی اکشن مخفیانه رضایت‌بخش است.

دانلود بازی The Last of Us Remastered

همچنین یکی از دردناک‌ترین افتتاحیه‌هایی را دارد که تا به حال ساخته شده است، که با برخی از بهترین فیلم‌های موجود رقابت می‌کند. این نسخه شامل جلوه های بصری، عملکرد و DLC Left Behind بهتری است که به عنوان یک بسته متراکم پر از کارهایی که باید انجام دهید گرد هم می آیند. پیشنهاد می کنیم در صورت امکان نسخه بازسازی PS5 این بازی را انجام دهید، اما در غیر این صورت، ریمستر PS4 همچنان ارزش بازی کردن را دارد.

بازی The Last of Us Remastered

33. بازی The Callisto Protocol

The Callisto Protocol بسیار بیشتر از یک جانشین معنوی Dead Space در سال 2008 است. داستان حول محور جیکوب لی، یک خلبان فضایی است که وظیفه دارد محموله های مرموز را بین سیارات حمل کند.

دانلود بازی The Callisto Protocol

پس از یک فرود ناگهانی تصادف در سیاره کالیستو، خانه ای که به زندان مخوف سیاه آهنی تبدیل شده،جیکوب را بدون هیچ توضیحی دستگیر کرده و به سلول می فرستد. در این ماجراجویی ترسناک سوم شخص، ماجراجویی های وحشتناک ناگفته ای در انتظار شما هستند.

بازی The Callisto Protocol

34. بازی Shovel Knight

بازی‌های Developer Yacht Club Games دقیقاً می‌دانند که مخاطبانش چه می‌خواهند، همانطور که شوالیه بی‌نقص گواه آن است. این پلتفرمر اکشن دوبعدی مدرن به بازی‌های کلاسیک NES ادای احترام می‌کند و در عین حال مدرن‌سازی‌هایی را اجرا می‌کند که به آن احساس بسیار بهتری نسبت به الهام‌هایش می‌دهد.

دانلود بازی Shovel Knight

گیم‌پلی آن سخت است، اما هنگامی که متوجه شدید که چگونه بر چالش‌های آن غلبه کنید، Shovel Knight به راحتی یکی از رضایت‌بخش‌ترین بازی‌های اکشن موجود است که نبردهای سرگرم‌کننده و بسیاری از چیزها را برای باز کردن قفل ارائه می‌دهد. به علاوه، موسیقی آن باورنکردنی است و شما را در تمام مدت غرق در اکشن نگه می دارد.

بازی Shovel Knight

35. بازی Ratchet & Clank

قبل از سال 2014، سری Ratchet & Clank با اشباع بیش از حد، با ورودی های ثابت که در کیفیت نوسان داشتند، مواجه بودند. هیچکدام لزوما بد نبودند، اما سریال نیاز به استراحت داشت. به همین دلیل است که راه اندازی مجدد در سال 2016 بسیار هیجان انگیز بود که  Ratchet & Clank نام داشت. این یک بازسازی آزاد از اولین ورودی بود اما برای PS4، به این معنی که می‌توانست جلوه‌های بصری و گیم‌پلی بهتری را در خود جای دهد.

دانلود بازی Ratchet & Clank

یکی از مکانیکی‌هایی که بهتر از همیشه است، اسلحه بازی است که در عین حال روان بودن، سنگین و انفجاری است. اسلحه های زیادی برای انتخاب وجود دارد که تنوع و گیم پلی مهیج زیادی را برای جذاب نگه داشتن چیزها ارائه می دهند. داستان نیز کمی نسبت به نسخه اصلی تغییر کرده است، که پیشکسوتان سریال را ترغیب می کند تا این داستان را همراه با تازه واردان امتحان کنند. دنباله آن، Ratchet & Clank: Rift Apart، نیز عالی است، اما منحصرا برای PS5 است.

بازی Ratchet & Clank

36. بازی Devil May Cry 5

Devil May Cry 5 دنباله‌ای یک بازی است که بیش از یک دهه پیش منتشر شد، اما شما از اجرای آن متوجه نخواهید شد. مبارزات پر زرق و برق با قدرت موتور چشمگیر RE همچنین برای Resident Evil 2 مورد استفاده قرار می گیرد و با سه قهرمان که از سبک های مبارزه بسیار متفاوت استفاده می کنند، هرگز یک کار را دو بار در Devil May Cry 5 انجام نمی دهید.

دانلود بازی Devil May Cry 5

نرون و دانته هر دو در کنار V مرموز، که از شیاطین برای مبارزه برای او استفاده می کند، بازگشت می کنند. صرف نظر از اینکه چه کسی را کنترل می کنید، Devil May Cry 5 یک آدرنالین شدید است، با طنز فراوان و سلاح های مضحک که باید طرفداران دیرینه این سبک را خوشحال کند.

بازی Devil May Cry 5

37. بازی Bloodborne

Bloodborne برای افراد ضعیف نیست. این ماجراجویی اکشن-RPG، جانشین معنوی سری Dark Souls هیدتاکا میازاکی، مبارزات چالش‌برانگیز و رویارویی رئیس‌های روشمند بازی‌های فوق‌الذکر را انجام می‌دهد، اما گیم‌پلی را برای تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر و پرتنش‌تر سرعت می‌بخشد. محیطی تاریک و گوتیک و داستان وحشت کیهانی، پس‌زمینه‌ای تاریک را برای گیم‌پلی با بند سفید فراهم می‌کند.

دانلود بازی Bloodborne

به عنوان یک شکارچی، شما راه خود را از طریق شهر Yharnam طی خواهید کرد، جایی که نفرین عجیبی شروع شده است که مردم محلی را به جانورانی بی فکر تبدیل کرده است. اگرچه از نظر فنی یک بازی ترسناک نیست، اما تنظیمات و مبارزات پرمخاطره Bloodborne به طور منحصر به فردی وحشتناک هستند.حتما هوشیار باشید زیرا دنیای Bloodborne پر از هیولاها و تله های خطرناکی است که در هر گوشه و کناری قرار دارند و آن را به یکی از بهترین بازی های PS4 تا به امروز تبدیل کرده است.

بازی Bloodborne

38. بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

از ذهن طراح، هیدئو کوجیما، Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، پنجمین (و ظاهراً آخرین) ورودی از سری طولانی مدت جاسوسی مخفی کاری است. لحن احمقانه و بیش از حد این سریال که به آن شهرت دارد کمرنگ شده است، و در عوض این قسمت روایتی به مراتب سخت تر و مهار شده را ارائه می دهد که به دنبال Venom Snake (رئیس بزرگ) است که او برای بازسازی ارتش مزدور خود در جنگ علیه آدم های دون پایه تلاش می کند.

دانلود بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Metal Gear Solid V یکی از بهترین بازی‌های موجود برای PS4 است و به لطف گیم‌پلی دقیق طراحی‌شده‌اش، که به بازیکنان اجازه می‌دهد ماموریت‌ها را به روش‌های تقریباً نامحدودی در حین استخدام و ایجاد ارتش مزدور انجام دهند، تحسین تقریباً جهانی را به دست آورده است. کیفر ساترلند صدای خود را به عنوان Big Boss در بهترین بازی اکشن مخفی کاری تمام دوران ارائه می دهد.

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

39. بازی DOOM Eternal

یکی از نرم‌ترین بازی‌های تیراندازی اول شخص در تمام دوران است، با Doom Slayer معروف بین شیاطین حرکت می‌کند و آنها را بیرون می‌کشد، مثل اینکه یک رقصنده حرفه‌ای یخ است که خود را در جهنم گم کرده است. با کنار گذاشتن تنظیمات ایستگاه فضایی راه‌اندازی مجدد سال 2016 برای ترکیبی متنوع از محیط‌هایی که شامل زمین، سیارات خارجی و خود جهنم می‌شود، Doom Eternal مانند یک دور پیروزی برای نرم‌افزار توسعه‌دهنده است.

دانلود بازی Doom Eternal

پس از شگفت‌انگیز کردن بازیکنان در Doom، چیز زیادی برای اثبات وجود نداشت، اما همچنان با سلاح‌های جدید، حتی انواع بیشتر شیاطین و باس‌فایت‌های سخت‌تر، اکشن را به اوج رساند. خوشبختانه، در هر سطح یک قدرت اضافی برای زندگی وجود دارد که باعث می‌شود در صورت سخت‌تر شدن شرایط، جنگیدن را آسان‌تر کنید. Doom Eternal در فرنچایزی که هرگز به جزییات ادامه نداده است، تأکید شگفت انگیزی بر داستان خود دارد، اما مانعی ندارد. افسانه‌های The Doom Slayer تنها با آموختن تکه‌هایی از گذشته او جالب‌تر می‌شود و شرورهای جدید در Eternal از ترسناک‌ترین و دلهره آورترین سریال‌ها تا به امروز هستند.

بازی DOOM Eternal

40. بازی Apex Legends

Respawn Entertainment به جای ساخت یک دنباله کامل برای Titanfall 2، بازی رایگان بتل رویال Apex Legends را توسعه داد. این تیرانداز کلاس‌دار که در دنیای بازی‌های Titanfall این استودیو قرار دارد، استعداد Respawn را برای اکشن عالی تیراندازی اول شخص حفظ می‌کند و توانایی‌های ویژه کلاس‌های مختلف برای بازیکنانی که از همان مسابقات قدیمی بتل رویال خسته شده‌اند، متنوع است.Respawn همچنین با معرفی respawning  با نام خود، پیچیدگی‌های خاص خود را در فرمول بتل رویال Apex Legend اضافه کرد.

دانلود بازی Apex Legends

در صورت کشته شدن،بازیکن می تواند توسط یک هم تیمی برداشته شود، که سپس می تواند آنها را در یک ترمینال ویژه بازپرداخت دوباره زنده کند. همچنین دستگاه‌های ویژه‌ای وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای بازگرداندن خود به هوا استفاده کنید، همانطور که در ابتدای مسابقه انجام می‌دهید، و سیستم «پینگ» بازی برقراری ارتباط با هم‌تیمی‌هایی که از هدست استفاده نمی‌کنند بسیار آسان می‌کند.

بازی Apex Legends

41. بازی Stardew Valley

چه کسی می دانست که یک شبیه ساز کشاورزی می تواند چنین موفقیت بزرگی داشته باشد؟ پس از اینکه اریک «ConcernedApe»، توسعه‌دهنده‌ی اولیه‌اش، از وضعیت طولانی‌مدت سری Harvest Moon ناامید شد، ساخت بازی مورد نظرش را به عهده گرفت. نتیجه Stardew Valley بود، یک نامه عاشقانه جذاب به دوران 16 بیتی با گروهی لذت بخش از شخصیت ها برای ملاقات، فعالیت هایی برای تکمیل، و مناطق خطرناک برای کاوش.

دانلود بازی Stardew Valley

در Stardew Valley، می‌توانید زمین خود را به مزرعه‌ای تبدیل کنید که همیشه می‌خواستید، و گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی برای تبدیل خانه‌تان وجود دارد. حتی می‌توانید با افراد مختلف در شهر رابطه برقرار کنید، به شرطی که بتوانید از محصولاتتان دل بکنید و با هرکسی صحبت کنید.

بازی Stardew Valley

سخن پایانی:

در این مطلب سعی کرده ایم مجموعه بی نظیر از بازی های PS4 را به شما عزیزان معرفی کنیم.امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.