نکات طلایی برای خرید هدیه روز کارمند

نکات طلایی برای خرید هدیه روز کارمند


3

1402/5/25

16:08


خرید هدیه روز کارمند

روز کارمند چهارم شهریور هر سال برای قدردانی و تجلیل از کارمندان عزیز کشورمان در نظر گرفته شده است. بسیاری از آنها همه‌روزه با صبر و حوصله به مردم خدمت می‌کنند؛ بنابراین باید از آنها بابت زحماتشان تشکر کنیم. اما تجلیل از آنها نیز راه ‌و رسم خودش را دارد و آنها دوست دارند که هدیه روز کارمند را دریافت کنند. بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای دولتی، شرکت‌های خصوصی، مؤسسات و آموزشگاه‌ها، کارخانه‌ها و. به دنبال کادو مناسب روز کارمند هستند زیرا می‌دانند که با این عمل پسندیده و ارزشمندکارمندان خود را خوشحال و شاد خواهند کرد.

 در ادامه به شما نکات طلایی خرید هدیه روز کارمند را خواهیم گفت بنابراین می‌توانید در زمان کوتاهی کادو روز کارمند را با بهترین قیمت‌ها انتخاب و خریداری نمایید.

 کادو مناسب روز کارمند چیست؟

اگر در شرکت و سازمان خود کارمندان خوبی دارید، به شما تبریک می‌گوییم. این روزها پیداکردن کارکنان خوب، کمی دشوار است. تقدیر از کارمند به‌صورت رسمی در روز کارمند بسیار تأثیرگذار است. زیرا منجر به کسب نتایجی همچون افزایش رضایت، بهره‌وری، مشارکت و وفاداری آنها نسبت به سازمان خواهد شد. اگر به دنبال هدیه روز کارمند هستید نکاتی که در زیر به آنها اشاره شده است را بادقت مطالعه نمایید:

سازمان‌های بزرگ برای کادو روز کارمند باتوجه‌به تعداد زیاد این عزیزان و همچنین متناسب با بودجه در نظر گرفته شده از سوی سازمان، می‌توانند هدایای تبلیغاتی ارزان را تهیه نمایند.

 معرفی هدایای ارزان برای روز کارمند

وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی به میان می‌آید، احتمالاً فکر می‌کنید هدیه ارزان جزو اقلام مصرفی و کاربردی نیستند. درحالی‌که علاوه بر کیفیت خوب و بسته‌بندی مناسب، مفید و بسیار ماندگار هستند. با این تفاوت که تهیه و آماده‌سازی آنها در تعداد بالا و متناسب با بودجه مشتری، مدنظر است. این موضوع نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری در طراحی و ساخت هدایای شرکتی برای طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان است.

هدایای سازمانی برای تمامی مناسبت‌ها و رویدادها عالی هستند. بنابراین در هر جایی که نیاز است تعداد زیادی از هدایای تبلیغاتی را به مخاطبان خود تقدیم کنید از این هدایا استفاده کنید. زیرا این اقلام نام و نشان تجاری شما را در زمان کوتاهی به طیف گسترده‌ای مخاطبان معرفی می‌کنند. نتایج به‌دست‌آمده نشان می‌دهند که مردم برای مدت‌زمان طولانی حتی تا دو سال بیشتر آنها را نزد خود نگهداری کرده و استفاده می‌نمایند.

هدیه روز کارمند یادآوری‌کننده احساسات خوب شما نسبت به کارکنان است و به این طریق کارمندان شما احساس ارزشمند بودن را به خوبی درک خواهند کرد و حس تعلق و ارتباط با شما و کسب و کارتان در ذهن و قلب آنان تقویت می‌شود.

برخی از هدایای ارزان برای روز کارمند عبارتند از:

۱. نوشته‌های تشویقی یا کارت‌های پستال با پیام‌های انگیزشی

۲. قلم و دفتر یادداشت با لوگو یا نام شرکت

۳. استند خودکار یا مدادهای چند رنگ

۴. دفترچه خاطره‌نویسی یا بلاک‌نوت‌ها

۵. استیکرهای مخصوص روز کارمند با جملات مثبت

۶. لیوان‌های شخصی با لوگو یا نام شرکت

۷. دستمال‌های تمیز کننده لنز با لوگو یا نام شرکت

 هدایای سازمانی و اداری به‌عنوان کادو روز کارمند

فروشگاه‌های آنلاین زیادی وجود دارند که انواع هدایای سازمانی متنوع را به مشتریان خود عرضه می‌نمایند. آنها بسیار باتجربه هستند و دقیقاً مطابق با نیازها و انتظارات، سلیقه و علایق مشتریان خود این اقلام را تولید می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های اصلی هدایای سازمانی این است که برای مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف مانند تعطیلات نوروزی، تبلیغات در نمایشگاه‌های بین‌المللی، برگزاری سمینارها و سایر موارد بسیار کاربردی و تأثیرگذار هستند. شما می‌توانید برای خرید هدایای روز کارمند با کارشناس فروش این سایت‌ها مشورت کنید؛ زیرا با این کار علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، از مزایای هدایای تبلیغاتی خلاقانه سازمانی و اداری هم برخوردار خواهید شد.

انواع هدایای روز کارمند در آراهنر شامل موارد زیر هستند:

هدایای روز کارمند آراهنر

Pyramid / ست لوازم اداری رومیزی (فلزی)

محتویات بسته :

  • سازه فلزی اداری رومیزی (شامل جا قلمی جای گوشی تلفن همراه و جا کاغذی)
  • ساعت عقربه‌دار
  • جعبه مقوایی

کادو روز کارمند اراهنر

De.Set / ست لوازم اداری رومیزی (چوبی)

محتویات بسته :

  • پایه نگهدارنده چوبی آکوستیک تلفن همراه
  • جعبه‌ چوبی رومیزی با در مگنتی شفاف
  • زیر لیوانی چوبی
  • جعبه مقوایی

هدیه روز کارمند آراهنر

‌‌‌Beam Light / ست لوازم اداری رومیزی (مگنتی)

محتویات بسته :

  • چراغ مطالعه شارژی رومیزی
  • پایه نگهدارنده گوشی موبایل مگنتی‌
  • جا قلمی مگنتی (استند خودکار)
  • جا گیره‌‌ای کاغذ مگنتی
  • جعبه ایفلوت

با تقدیم کادو روز کارمند به همکاران خود تأثیر خوبی بر دیگران می‌گذارید. این روش ساده، آسان اما بسیار ارزشمند است؛ زیرا کارمندان به‌خوبی درک می‌کنند که شما فراتر از شغلشان به آنها فکر می‌کنید و قدردانی خود را از این طریق به آنان نشان می‌دهید. به‌عبارت‌دیگر دیدگاه و نظر کارکنان به شما مثبت خواهد شد و این موضوع تأثیر بسزایی در موفقیت شما خواهد گذاشت و آنها به عزم و اراده قوی شما درباره ایجاد روابط کاری بهتر، پی می‌برند.

به‌طورکلی اگر می‌خواهید روابط بهتری با کارمندان خود ایجاد کنید و آن‌ها را در محیط کار شاد و پرانرژی ببینید توصیه می‌کنیم در مناسبت‌های مهم، هدایای سازمانی و اداری را تقدیم حضورشان نمایید.

قبل از انتخاب و خرید کادو روز کارمند موارد زیر را در نظر بگیرید:

۱- میزان بودجه خود را از قبل تعیین کنید.

۲- تعداد کارمندان را مشخص نمایید.

۳- تعداد کارمندان خانم و آقا را نیز مشخص کنید.

۴- زمان‌بندی خرید هدیه روز کارمند را برنامه‌ریزی کنید.

۵- حرفه‌ای عمل کنید، انتخاب هدیه شما چه اهدافی را در محل کار کارمندان دنبال می‌کند. به‌عبارت‌دیگر کارکنان شما از دریافت هدایای شرکتی چه پیامی و چه برداشتی خواهند داشت.

۶- در انتخاب هدیه روز کارمند دقت کنید و از دادن هدایای شخصی پرهیز کنید. هدایای شرکتی اعم از صنایع‌دستی، دکوری و تزئینی بسیار عالی هستند.

۷- سعی کنید کادو مناسب روز کارمند را برای همه کارمندان خود یکسان تهیه نمایید.

۸- برای خرید هدایای تبلیغاتی به سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین معتبر مراجعه نمایید.

 آراهنر بهترین سایت برای خرید هدیه روز کارمند

همان‌طور که گفتیم سایت‌های زیادی انواع هدایای سازمانی و اداری را به فروش می‌رسانند؛ اما کدام یک از آنها هدیه های تبلیغاتی خلاقانه را عرضه می‌کند و شما می‌توانید از خدمات بهتری بهره‌مند شوید؟ مجموعه آراهنر با ارایه بهترین هدایای تبلیغاتی خاص در مناسبت های مختلف مانند کادوی روز کارمند و هدیه برای قدردانی از پزشک در کنار شما خواهد بود. ما آراهنر را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا:

۱- این مجموعه به طور کاملاً تخصصی، انواع هدایای شرکتی و سازمانی را بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی نیازها و توقع مشتریان تهیه و آماده نموده است.

۲- آنها به خوبی شرایط مشتری خود را درک می‌کنند و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان، کادو روز کارمند را انتخاب و خریداری نمایید.

۳- تنوع اقلام، کیفیت و قیمت‌شان بسیار مطلوب است و مشتری با هر سلیقه‌ای می‌تواند به‌راحتی کالای موردنظر خود را انتخاب نماید و در نهایت خریدی رضایتمند را تجربه می‌کند.

۴- این مجموعه تیمی متشکل از طراحان مجرب، مسلط به دانش روز مرتبط با حرفه خود، همیشه در تلاش هستند که به‌روزترین خدمات و محصولات را به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه نمایند.

۵- انعطاف‌پذیری در قیمت‌ها نیز یکی از مزیت‌های برجسته خدمات این مجموعه به شمار می‌رود.

۶- تمامی محصولات از متریال و مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شوند و بسته‌بندی‌های نیز بسیار جذاب و شیک طراحی شده‌اند.

۷- خدمات آراهنر تضمین می‌کند که شما فرآیندی بسیار راحت و لذت‌بخش را در تهیه انواع هدایای تبلیغاتی و سازمانی و مدیریتی  تجربه خواهید کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو