پرسپولیس فاتح نبرد بزرگ؛ زور تراکتور و خمس به گل‌محمدی نرسید

منبع: ساعد نیوز

6

1402/5/26

00:04


ساعد نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس توانست دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته و تراکتور را در خانه مغلوب کند.

پرسپولیس فاتح نبرد بزرگ؛ زور تراکتور و خمس به گل‌محمدی نرسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایرنا،در مهمترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر تیم میهمان خاتمه یافت.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که تراکتور در نخستین بازی مقابل سپاهان متحمل شکست سنگین شده و دنبال جبران مافات بود تا بتواند با برد در نخستین بازی خانگی فصل در حضور هوادارانش، آن شکست تلخ را به فراموشی بسپارد.

از طرفی پرسپولیس هم که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به تبریز گذاشته، می‌خواست با کسب دومین پیروزی متوالی از همین ابتدا خود را به عنوان مدعی جدی معرفی کند.

قضاوت این مسابقه به عهده امیر عرب‌براقی بود. محمدرضا منصوری، سعید قاسمی کمک داورهای این مسابقه بودند. بیش از 70 هزار نفر برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور پیدا کردند.

تقابل شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری و سیامک نعمتی با تیم سابق خود از جمله نکات ویژه این مسابقه بود. ناظران AFC هم در ورزشگاه حاضر بودند. این جدال به دلیل ازدحام جمعیت با بیش از 15 دقیقه تاخیر آغاز شد.

در پنجمین دقیقه بازی نخستین موقعیت جدی بازی رقم خورد. جایی که ارسال رفیعی از روی نقطه کرنر توسط مدافعان بلوکه شد که در شلوغی توپ به مهدی ترابی رسید که شوت سر ضرب این بازیکن را پورحمیدی در دو مرحله مهار کرد.

در بیستمین دقیقه بازی تراکتور صاحب یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه پرسپولیس شد که ضربه خیمنز به دیوار دفاعی برخورد کرد و دفع شد.

در دقیقه 28 تراکتور بار دیگر صاحب یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه پرسپولیس شد که این‌بار آلوز این موقعیت را به هدر داد.

یک دقیقه بعد پرسپولیس صاحب موقعیت شد که ضربه وحید امیری از بالای دروازه میزبان به بیرون رفت.

در دقیقه 36 روی همکاری خارجی‌های تراکتور، دروازه پرسپولیس تهدید شد اما تکل پورعلی‌گنجی اجازه کار را به مهاجمان میزبان نداد.

در چهلمین دقیقه بازی، پرسپولیسی‌ها روی یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت شدند که میلاد سرلک در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه میزبان را باز کند.

در دقیقه 42، خروج اشتباه پورحمیدی موجب شد تا سعید صادقی دروازه خالی تراکتور را باز کند.

داور برای نیمه نخست 3 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی خاتمه یافت.

در نیمه دوم تراکتور چهره هجومی‌تری گرفت تا بتواند نتیجه را جبران کند.

در ششمین دقیقه جدی‌ترین موقعیت تراکتور رقم خورد جایی که شوت سنگین ریکاردو آلوز به تیرک دروازه خورد.

در دقیقه 59 موقعیت خطرناک برای پرسپولیس ایجاد شد و پرتاب بلند امیری با ضربه پورعلی گنجی از روی خط دروازه بیرون کشیده شد.

10 دقیقه بعد بار دیگر اشتباه پورحمیدی ممکن بود برای تیمش خطرساز شود که ضربه زاهدی راهی به دروازه نداشت.

در دقیقه 78 پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی از راه دور شد که ارسال ترابی در شلوغی محوطه جریمه به علی نعمتی رسید که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 83 ضربه سر پورعلی گنجی به تیر دروازه تراکتور خورد. یک دقیقه بعد بیرانوند ارسال خطرناک بازیکن تراکتور را قطع کرد تا دروازه تیمش تهدید نشود.

در دقیقه 88 ضربه پورعلی گنجی به بیرون رفت. داور برای نیمه دوم پنج دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

شاگردان یحیی گل محمدی در نهایت توانستند با نتیجه یک بر صفر در این دیدار به برتری برسند تا شروع خوبی در لیگ بیست و سوم داشته باشند. تراکتور هم با دو شکست متوالی بدون امتیاز ماند.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری(53 سعید آقایی)، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین(66امیرحسین حسین زاده)، آلوارو خیمنز(66 مهدی قنبری)، سیامک نعمتی(68 مهدی هاشم نژاد) و عارف رستمی.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی(87میلاد سورگی)، سعید صادقی، مهدی ترابی(87مسعود ریگی)، شهاب زاهدی(75محمد عمری) و وحید امیری.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو