مرگ هولناک پسربچه 4 ساله زیر لاستیک نیسان آبی در مشهد + جزییات تلخ

منبع: ساعد نیوز

5

1402/5/26

12:19


ساعد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: در حادثه ای دلخراش پسربچه ای 4 ساله در بلوار توس زیر چرخ های یک دستگاه وانت نیسان جان باخت.

مرگ هولناک پسربچه 4 ساله زیر لاستیک نیسان آبی در مشهد + جزییات تلخ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، سرهنگ احمد نگهبان از مشهد در تشریح جزئیات این حادثه اظهارداشت: حوالی ساعت 16:00 عصر روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در خیابان شقایق بلوار توس به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران کلانتری 30 سپاد در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه نیسان آبی رنگ که به صورت دنده عقب در داخل کوچه در حرکت بوده، پسربچه ای 4 ساله ای را زیر گرفته است.

نگهبان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه پسربچه خردسال قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در محل حادثه به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

وی با اشاره به توقیف خودرو وانت عنوان کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و راننده متخلف برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با ابراز تأسف از وقوع این حادثه تلخ، از شهروندان خواست در استفاده از وسایل نقلیه همواره نکات ایمنی را رعایت تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو