کپکام از برنامه خود برای Tokyo Game Show 2023 رونمایی کرد

منبع: گیمفا

3

1402/5/26

20:23


کمپانی کپکام (Capcom)، در Tokyo Game Show 2023، با عناوینی مانند Exoprimal ،Monster Hunter Now ،Street Fighter 6، آپدیت رایگان حالت VR برای Resident Evil 4 Remake و Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy حضور پیدا خواهد کرد. جالب‌تر اینکه یک برنامه ویژه ۵۰ دقیقه‌ای از پیش ضبط‌ شده به نام Capcom Online، در تاریخ ۲۱ […]

کپکام از برنامه خود برای Tokyo Game Show 2023 رونمایی کرد

کمپانی کپکام (Capcom)، در Tokyo Game Show 2023، با عناوینی مانند Exoprimal ،Monster Hunter Now ،Street Fighter 6، آپدیت رایگان حالت VR برای Resident Evil 4 Remake و Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy حضور پیدا خواهد کرد.

جالب‌تر اینکه یک برنامه ویژه ۵۰ دقیقه‌ای از پیش ضبط‌ شده به نام Capcom Online، در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور)، برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد. در این برنامه، احتمال می‌رود تاریخ انتشار حالت VR برای Resident Evil 4 Remake مشخص شود. همچنین، ممکن است جزئیات A.K.I، شخصیت جدید Street Fighter 6، و به‌روزرسانی بزرگ بعدی عنوان Exoprimal هم اعلام گردد. برخی از طرفداران امیدوارند کپکام از بسته‌ی‌الحاقی Separated Ways، که قبلا شایعاتی پیرامون ساخت آن منتشر شده بود، نیز رونمایی کند.

مراسم Tokyo Game Show 2023 از ۲۱ تا ۲۴ سپتامبر (۳۰ شهریور تا ۲ مهر)، در ژاپن برگزار خواهد شد. علاوه بر کپکام، کمپانی‌های نام‌آشنایی همچون کونامی (Konami)، سگا (Sega)، مایکروسافت (Microsoft) و باندای نامکو (Bandai Namco) نیز در این رویداد حضور دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو