نقدها و نمرات Resident Evil 4: Separate Ways

منبع: گیمفا

4

1402/7/7

22:49


مدتی پیش، نقدها و نمرات بستۀ‌الحاقی بازی Resident Evil 4 Remake تحت نام Seperate Ways از سوی نشریه‌های معتبر منتشر شدند.

نقدها و نمرات Resident Evil 4: Separate Ways

مدتی پیش، نقدها و نمرات بستۀ‌الحاقی بازی Resident Evil 4 Remake تحت نام Seperate Ways از سوی نشریه‌های معتبر منتشر شدند.

گیمفا نیز نقد و بررسی خود از این DLC را منتشر کرده است که بخش نتیجه‌گیری آن را در ادامه مطالعه می‌کنید:

Gamefa 9.2/10

Seprate Ways ارزش بسیار بالاتری نسبت به قیمت خود دارد. همه‌چیز در این DLC سر جای خودش قرار می‌گیرد و یک تجربه‌ وحشت بقاء کامل محسوب می‌شود. اگر از طرفداران Resident Evil هستید، عدم تجربه‌ی این بازی به مانند آن است که نسخه‌ی چهارم را نیمه‌کاره رها کرده باشید. Resident Evil 4 و Seprate Ways یک قدم از تمامی بازی‌های هم سبک خود جلوتر هستند.

مهدی رضایی

در ادامه خلاصۀ برخی نقد و بررسی‌های منتشر شده از وبسایت‌های معتبر را مطالعه می‌کنید:

GamingTrend 10/10

The Resident Evil 4 remake Separate Ways یک DLC بی‌نقص است و یک نتیجه‌گیری ارزشمند از داستان لاس پلاگاس محسوب می‌شود. کپکام بازسازی Resident Evil 4 را به بهترین شکل ممکن از سر تا پا انجام داد. قرار گرفتن در نقش ایدا و جابه‌جا شدن از پشت‌بام‌ها هیجان‌انگیز است و در عین حال بخش‌های دیده نشده از داستان را فاش می‌کند. حالا من یک بازی کامل با شخصیت ایدا می‌خواهم؟ چه کسی از او بدش می‌آید؟

IGN 9/10

بستۀ‌الحاقی Seperate Ways یک بخش مکمل ارزشمند برای داستان فوق‌العادۀ Resident Evil 4 است که ترکیبی از مکان‌های جدید و قدیمی را به بهترین شکل ارائه می‌دهد. در طول تجربۀ این محتوای اضافه هیچ لحظه‌ای خسته‌ نخواهید شد.

Destructoid 8.5/10

Resident Evil 4 Remake آنقدر خوب بود که کپکام می‌توانست به آن بسنده کند و تنها یک DLC ارزان و کم‌محتوا مشکلی نداشت، اما در نهایت آن‌ها چیزی کم نگذاشتند.

Gamespot 8/10

Seperate Ways تنها مقداری Resident Evil 4 بیشتر نیست. این یک بستۀ‌الحاقی معنادار محسوب می‌شود که داستانی جدید را با لحن و مکانیک‌های تازه ارائه می‌دهد. این یک DLC ضروری است برای اثری فوق‌العاده. اگرچه اشاره‌ها به گذشته کمی بیش از حد است، اما چیزی درون خود دارد که باعث می‌شود مدام آن را تجربه کنم.

Screen Rant 7/10

Resident Evil 4 Remake: Separate Ways اگرچه درست هم‌اندازه با بازی پایه لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است، اما سریع به اتمام می‌رسد. چندین ست‌پیس و لحظۀ عالی در آن وجود دارد که در جای دیگری از سری آن‌ها را پیدا نمی‌کنید. همچنین، اضافه شدن وسکر و ایدا به Mercenaries نیز خوب است. اما تمام این بخش از بازی قبلاً رایگان بود. در زمان PS2 تنها می‌بایست بازی را به اتمام برسانید تا بخش Seperate Ways باز شود.

بستۀ‌الحاقی Seperate Ways برای تمامی دارندگان Resident Evil 4 Remake روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC قابل خریداری است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو