پایان شیادی مرد شیک پوش که برای زنان تهرانی کمین کرده بود + جزییات

منبع: ساعد نیوز

3

1402/5/26

23:08


ساعد نیوز: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای که با فروش خودروهای اجاره ای ، طلا می خرید و قصد خروج از کشور داشت را خبر داد.

پایان شیادی مرد شیک پوش که برای زنان تهرانی کمین کرده بود + جزییات

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری های متعدد از شهروندان در تهران تحت عنوان فروش خودرو‌های میلیاردی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، یک مرد جوان با هویت جعلی خودروهای گران قیمت را اجاره کرده و سپس آنها را با چرب زبانی و اقدامات مجرمانه به شهروندان فروخته و پس از دریافت پول‌های میلیاردی متواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مال باختگان این پرونده اکثرا بانوان هستند و متهم 3 هویت جعلی داشته است، تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت اصلی و مخفیگاه متهم را در شمال تهران شناسایی کردند و پی بردند مرد جوان قصد دارد تا از کشور خارج شود.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و او را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند، افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر 9 فقره کلاهبرداری از شهروندان با شگرد فروش خودروهای اجاره‌ای اعتراف و عنوان کرد با پول‌های سرقتی طلا خریده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه همدست متهم اصلی پرونده نیز دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو