از بتای عمومی Modern Warfare 3 رسماً رونمایی شد

منبع: گیمفا

2

1402/5/27

16:37


اکتیویژن (Activision) رسماً از بتای عمومی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 رونمایی کرد. با ما همراه باشید.

از بتای عمومی Modern Warfare 3 رسماً رونمایی شد

اکتیویژن (Activision) رسماً از بتای عمومی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 رونمایی کرد. با ما همراه باشید.

بالاخره Modern Warfare 3 با یک تریلر اکشن معرفی شد. علاوه بر نمایش گیم‌پلی، اطلاعات جدید زیادی نیز از جمله بتای عمومی بازی با طرفداران به اشتراک گذاشته شده است. همچنین برای اولین بار یک نقشه زامبی جهان‌باز خواهیم داشت.

Modern Warfare 3 دارای بتای عمومی و یک نقشه زامبی جهان‌باز است

همان‌طور که انتظار می‌رفت این عنوان دنباله‌ای مستقیم برای Modern Warfare 2 به شمار می‌رود و اگر یکی از مواردی که MW2 به آن توجه داشت گرافیک بود، می‌توانیم همین را برای Modern Warfare 3 نیز بگوییم. توجه فوق‌العاده به جزئیات و ارائه‌ی تصاویری نفس‌گیر، بهتر از همیشه به نظر می‌رسد.

بتای عمومی Modern Warfare 3 بدون تاریخ عرضه مشخصی تایید شده. طبق شایعاتی که تاکنون کاملاً درست از آب در آمده‌اند، این بتا در ابتدای اکتبر (مهر ماه) آغاز خواهد شد. با این حال، تاریخ رسمی آن قرار است در هفته‌های آینده مشخص شود.

پیش‌سفارش بازی در هر پلتفرمی، امکان دسترسی به بتای عمومی را فراهم می‌کند. شما می‌توانید در اینجا بیشتر در مورد آن بیاموزید.

اما بزرگ‌ترین تغییر مربوط به حالت زامبی‌ها بوده. برای اولین بار این مود، جهان‌باز خواهد بود و بزرگ‌ترین نقشه CoD Zombies را در بر خواهد داشت. علاوه بر این، بخش چندنفره به یک تیم ۴ نفره با حداکثر ۲۴ بازیکن اجازه‌ی بازی می‌دهد.


عنوان Modern Warfare 3 به طور رسمی در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای پلی استیشن ۴|۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: WhatIfGaming

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو