سرویس آپارات موزیک رسما راه‌اندازی شد

منبع: تکراتو

3

1402/5/29

17:00


اخیراً اخباری مبنی‌بر راه‌اندازی سرویس آپارات موزیک به‌عنوان یک بخش ویژه انتشار موسیقی منتشر شده بود که حالا آپارات آن‌ها را تایید کرده است.

سرویس آپارات موزیک رسما راه‌اندازی شد

اخیراً اخباری مبنی‌بر راه‌اندازی سرویس آپارات موزیک به‌عنوان یک بخش ویژه انتشار موسیقی منتشر شده بود که حالا آپارات آن‌ها را تایید کرده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از دنیای ‌اقتصاد، اخیراً آپارات از راه‌‌‌اندازی سرویس آپارات موزیک خبر داده که در حقیقت یک قسمت خاص برای انتشار موسیقی است که از طرف خود تهیه‌‌‌کننده‌‌‌ها و تولیدکنندگان موسیقی و خواننده‌‌‌ها به‌‌‌روزرسانی خواهد شد. بنابراین صاحبان آثار یا تهیه‌‌‌کنندگان، قادر خواهند بود تا در سرویس آپارات موزیک یک کانال رسمی به نام خود ایجاد و موزیک ویدئوهایشان را بارگذاری کنند.

«محمدجواد شکوری،» مدیر مجموعه صباایده، در مورد روال قانونی انتشار این آثار اظهار داشته است: «ما با تهیه‌‌‌کنندگانی که داخل کشور فعالیت دارند قرارداد داریم. آنها خواننده‌‌‌هایی که طرف قراردادشان هستند را معرفی می‌کنند و طبق یک مدل همکاری، یک کانال رسمی به ازای هر خواننده ساخته می‌شود که موزیک ویدئوها روی آن قرار می‌گیرد. در نتیجه تمام فرآیندها رسمی و قانونی است.»

بیشتر بخوانید: آپشن 30 درصدی آپارات برای تبلیغات گشت‌وگذار فعال شد

راه‌اندازی رسمی سرویس آپارات موزیک

شکوری همچنین تاکید کرد که آپارات موزیک پلتفرم پخش موزیک ویدئو بوده و درواقع چیزی مشابه یوتیوب موزیک قدیم خواهد بود. این قسمت، به اشتراک موزیک ویدئو اختصاص دارد که به دو روش امکان انتشار دارد؛ نخست با اکولایزر؛ به این شکل که یک ویدئو که فقط کاور موزیک است، اکولایزر خواهد شد و مدل دیگر نیز به این صورت که اگر برای یک موزیک، ویدئو موزیک اختصاصی تولید شده با آن ویدئو انتشار خواهد یافت.

سرویس آپارات موزیک

طبق اعلام مدیر مجموعه صباایده در آینده نزدیک هم سرویسی ایجاد خواهد شد که جهت حفاظت از حق نشر به صورت سیستماتیک ویدئوهایی که حق نشر را مورد نقض قرار می‌دهند، حذف شوند.

ظاهرا تا به امروز 25 خواننده کشور جهت بهره‌مندی از این سرویس در آن فعالیت خود را اعلام کرده‌اند و مذاکره‌‌‌های آپارات موزیک برای افزایش تعداد خوانندگان همچنان در جریان است. در همین راستا آپارات اعلام کرده با توجه به جدید بودن این سرویس، آمار بازدیدها از برآوردهای اولیه بیشتر بوده که بسیار رضایت‌بخش است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی رسمی سرویس آپارات موزیک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو