آپارت سرویس جدید خود به نام آپارات موزیک را معرفی کرد

منبع: تکراتو

3

1402/4/14

17:02


پلتفرم آپارات اخیراً از سرویس جدیدی تحت عنوان آپارات موزیک رونمایی کرده که به کاربران این امکان دسترسی به آهنگ‌ها و موزیک ویدیوهای ایرانی را خواهد داد.

آپارت سرویس جدید خود به نام آپارات موزیک را معرفی کرد

پلتفرم آپارات اخیراً از سرویس جدیدی تحت عنوان آپارات موزیک رونمایی کرده که به کاربران این امکان دسترسی به آهنگ‌ها و موزیک ویدیوهای ایرانی را خواهد داد.

درحال‌حاضر آپارات به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم اشتراک ویدیو در ایران و پربازدیدترین وبسایت ایرانی شناخته می‌شود که همواره در پی بررسی نیاز جامعه و ارائه بهترین خدمات به افراد جامعه بوده است. در همین راستا، سرویس آپارات موزیک به عنوان خدمت جدیدی در تابستان 1402 در سایت این پلتفرم رونمایی شده است.

بنابراین هم‌اکنون طبق این سرویس جدید آپارات، امکان شنیدن و تماشا کردن موزیک ویدیوهای خوانندگان مطرحی همچون علی یاسینی، آرمین زارعی، سهراب پاکزاد، مهدی جهانی، محسن ابراهیم زاده، حمید هیراد، راغب، ماکان‌بند، مهدی احمدوند، محمد علیزاده و… به‌صورت کاملاً رسمی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: آپشن 30 درصدی آپارات برای تبلیغات گشت‌وگذار فعال شد

امکانات سرویس آپارات موزیک

این سرویس به شما توانایی دسترسی به بهترین و معروف‌ترین موزیک‌ها و موزیک ویدیوهای ایرانی را می‌دهد و حتی می‌توانید نظرات خود را برای هنرمندان محبوبتان به ثبت برسانید.

آپارات موزیک

براساس گزارش روابط عمومی آپارات، بهره‌مندی از این سرویس دارای مزایای ویژه‌ای بوده که مهم‌ترین آن‌ها شامل این موارد است:

  • اولین نفری خواهید بود که به‌صورت رایگان، آهنگ‌ها و موزیک ویدئوهای خواننده‌های محبوبتان را می‌شنوید و می‌بینید.
  • در بستری عالی به‌صورت رسمی، آهنگ‌ها و موزیک ویدئوهای دلخواهتان را می‌توانید بشنوید و تماشا کنید.
  • شما می‌توانید هنرمندانی را که دوستشان دارید، دنبال کنید و در بخش نظرات با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.
  • موزیک ویدیوهایی را که به آن علاقه دارید می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن آپارات، دانلود کنید و بعداً به‌صورت آفلاین در قسمت دانلودهای تلفن همراه، رایانه شخصی یا کتابخانه اپلیکیشن خود تماشا کنید.
  • شما می‌توانید ساعت‌ها به شنیدن و تماشای آهنگ‌های دلخو‌اهتان بنشینید و از بین ویدیوهای مشابه، آهنگ‌هایی را که تا به حال به آن‌ها گوش نداده‌اید، کشف کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سرویس آپارات موزیک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو