مدیرعامل شاتل استعفا داد؛ جایگزین نخجوانی کیست؟

منبع: تکراتو

5

1402/6/15

17:59


خبر رسیده است که احمدرضا نخجوانی، مدیرعامل شاتل از سمت خود استعفا داده است. این برای سومین بار در سال جاری‌ست که وی تقاضای استعفا کرده است.

مدیرعامل شاتل استعفا داد؛ جایگزین نخجوانی کیست؟

خبر رسیده است که احمدرضا نخجوانی، مدیرعامل شاتل از سمت خود استعفا داده است. این برای سومین بار در سال جاری‌ست که وی تقاضای استعفا کرده است.

خبرها حاکی از آن است که احمدرضا نخجوانی، مدیرعامل شاتل از سمت خود استعفا داده است. البته وی در سال جاری سه بار تقاضای استعفا خود را اعلام کرده که دو بار قبلی رد و برای سومین بار موافقت شده است. گفتنی‌ست که شجاع الدین میرطاووسی عضو هیئت مدیره سابق این شرکت، به‌عنوان مدیرعامل جدید شاتل انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل بیمه مرکزی در نتیجه هک اطلاعات 18 شرکت بیمه‌ای برکنار شد!

احمدرضا نخجوانی، مدیرعامل شاتل از سمتش استعفا داد

پس از سومین استعفای مدیرعامل شاتل و درخواست او برای عدم تمدید مدیرعاملی‌اش در هفته پایانی شهریور، شنیده‌ها حاکی از این است که این بار، هیئت مدیره شاتل استعفای او را تأیید کرده و قرار است «میرطاووسی» مدیرعاملی این شرکت را برعهده گیرد.

نخجوانی بیش از 15 سال است که به‌عنوان مدیرعامل شاتل فعالیت کرده است، اما به‌نظر می‌رسد طی یک سال گذشته، شرایط آن‌طور که مطابق میل او است پیش نمی‌رود.

مدیرعامل شاتل استعفا دارد؛ جایگزین نخجوانی کیست؟

براساس شنیده‌ها، استعفای نخجوانی به چالش‌های مختلف در سطح سهام‌داران، شرایط نا به سامان اقتصادی و به‌ویژه صنعت ارتباطات ثابت و سیاست‌های حاکمیتی باز می‌گردد. سیاست‌هایی همچون فیلترینگ، ایجاد محدودیت‌های دسترسی گسترده، قیمت‌گذاری و البته سیاست‌های مداخله گرانه.

اولین استعفای نخجوانی به اواخر شهریور سال گذشته باز می‌گردد، هم‌زمان با اختلال‌های شدید اینترنت و درست یک روز پیش از فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ، او از تعبیر «رسیدن کارد به استخوان» استفاده و استعفا داد اما با آن موافقت نشد.

استعفای دوم او به بهمن 1401 باز می‌گردد. نخجوانی با انتشار ویدئویی که مخاطبین آن کارمندان شاتل بود، خبر داد که به زودی و تا پایان سال، از سمت مدیرعاملی این شرکت کنار می‌رود.

او از گذشت «دوره گذار» سخن گفته بود و به‌نظر می‌رسد اکنون زمان این موضوع فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استعفای مدیرعامل شاتل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو