اظهارات عجیب حسن عباسی درباره طرح سازمان سیا برای فریب زنان ایرانی + ویدئو

منبع: روزیاتو

2

1402/5/30

09:21


اظهارات عجیب حسن عباسی درباره طرح سازمان سیا برای فریب زنان ایرانی + ویدئو

اظهارات عجیب حسن عباسی درباره طرح سازمان سیا برای فریب زنان ایرانی + ویدئو

حسن عباسی نظریه‌ پرداز جنجالی اصولگرا که به اظهارات عجیب و اغلب توهین آمیز خود معروف است این بار هم ادعای عجیبی مطرح کرده و توجه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است. عباسی در سخنرانی اخیر خود گفت «طرح سازمان سیا» این است که مثل فریب آدم (ع) توسط «حوا» و هبوط ایشان، برای سرنگونی جمهوری اسلامی اول باید سراغ زنان ایرانی برویم.

حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین، که طرفدارانش او را «دکتر حسن عباسی» صدا می‌زنند در آخرین اظهارات خود از نظریه عجیبش درباره طرح سازمان سیا برای سرنگونی جمهوری اسلامی از طریق «به فساد کشاندن زنان و دختران مسلمان و شیعه» رونمایی کرد.

او گفت:

سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا و از طریق حوا، آدم را اغوا کرد، ما هم یک فرمول برای مبارزه با راه انبیا داریم. اگر خواستیم یک حکومت دینی مثل جمهوری اسلامی را زمین بزنیم، ابلیس‌های زمان باید به سراغ زنان و دختران آن جامعه بروند.

اظهارات حسن عباسی درباره طرح سازمان سیا برای فریب زنان ایرانی + ویدئو

حسن عباسی که خود را کیسینجر اسلام (هنری کیسنیجر، سیاستمدار بحث برانگیز آمریکا) می‌نامد، با تئوری پردازی‌های جنجالی‌اش درباره طیف وسیعی از موضوعات، از سیاست گرفته تا سینما، فرهنگ، اقتصاد، تاریخ و فلسفه شناخته شده است.

او از سال ۸۸ تا ۹۲ عضو شورای پروانه نمایش و از اعضای هیات داوران بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر بود.

عباسی بارها به خاطر سخنانش از سوی مسئولین جمهوری اسلامی، ازجمله حسن روحانی، هاشمی رفسنجانی و نهادهایی نظیر وزارت اطلاعات و ارتش مورد شکایت قرار گرفته و سابقه بازداشت نیز دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو