دستگاه خلاطه قیمت انواع خلاطه بتن ریز در bms-ind

دستگاه خلاطه قیمت انواع خلاطه بتن ریز در bms-ind


منبع: ایران ناز

4

1402/5/30

14:36


دستگاه خلاطه قیمت انواع خلاطه بتن ریز در bms-ind

دستگاه خلاطه قیمت انواع خلاطه بتن ریز در bms-ind

 

دستگاه خلاطه یکی از محصولات کاربردی است که برای تولید بتن و بتن ریزی در حجم‌های متفاوت، از آن استفاده می‌شود.

 

در واقع این محصول برای ارتفاعات مختلف قابل استفاده است و طوری طراحی شده که با سرعت بالا، عمل بتن ریزی را در سطوح مختلف انجام می‌دهد.

 

این محصولات در انواع بسیار متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند و هر فرد متناسب با نیاز خود، بر حسب برند، کیفیت، بودجه و…، می‌تواند بهترین نوع آن را خریداری کند.

 

دستگاه خلاطه قیمت انواع خلاطه بتن ریز در bms-ind

 

در واقع دستگاه خلاطه دارای لوازم جانبی خاصی است که هنگام تهیه باید آن‌ها را در نظر داشت. به عنوان مثال، این محصولات سیستم‌هایی مثل بالابر، باکت، یدک کش و…دارند.

 

با این تفاسیر به آسانی می‌توان آن‌ها را در جهت‌های مختلف حرکت داد. این محصولات با دو موتور دیزلی و برقی تولید می‌شوند که بر حسب نیاز، باید بهترین نوع آن را تهیه کرد.

 

همان‌طور که اشاره شد، این محصولات انواع بسیار متنوعی دارند. از این رو نمی‌توان نرخ ثابتی برای آن‌ها در نظر گرفت. به طور کلی قیمت میکسر بتن  از ۵ میلیون به بالا است.

 

در واقع عوامل مهمی مثل برند، نوع موتور، سایز شاسی، ظرفیت دستگاه، تعداد چرخ و…، در قیمت گذاری نهایی این محصولات، تأثیر مستقیم دارند.

 

البته ناگفته نماند که عوامل غیر مستقیم دیگری هم وجود دارند که نرخ این دستگاه را دچار نوسان می‌کند.

 

دستگاه خلاطه و قیمت انواع خلاطه بتن ریز در افراز بتن سرمد موجود است و با مراجعه به این سایت، می‌توانید مشخصات آن‌ها را بررسی و خریدی با بهترین قیمت را تجربه کنید.

 

دستگاه خلاطه چیست

 

دستگاه خلاطه چیست

ممکن است این سوال برای بیشتر افرادی که در کار ساخت و ساز و پروژه‌های عمرانی هستند پیش بیاید که دستگاه خلاطه چیست؟

 

در واقع این دستگاه همان میکسر است که از آن برای مخلوط کردن بتن استفاده می‌شود. در بازار این محصول را می‌توان با نام‌های بتونیر یا میکسر هم پیدا کرد.

 

تولید کنندگان بسیاری در ایران و سایر کشورها وجود دارند که انواع این محصولات را با کیفیت بالا، تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

 

به طور کلی این محصول طوری طراحی شده که یک دیگ دارد و به صورت برقی یا بنزینی، بتن را به گردش در می‌آورد.

 

این محصول به اصطلاح با گردش مداوم، سبب به عمل آمدن بتن می‌شود. از این رو بسیار کاربردی است و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

انواع دستگاه خلاطه

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، کارخانه‌های بسیاری وجود دارند که انواع دستگاه خلاطه را تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

 

از این رو هر فرد متناسب با نیاز خود، می‌تواند بهترین محصول را داشته باشد. در واقع تنوع بیشتر این محصولات در موتور آن است.

 

چون بعضی به صورت بنزینی کار می‌کنند. در صورتی که بعضی دیگر، موتورهای دیزلی یا برقی دارند.

 

در نتیجه این محصولات بسیار متفاوت هستند و با توجه به برند، قدرت موتور، حجم، قیمت و…، انواع مختلفی دارند.

 

به طور کلی این محصولات بر حسب حجم، به انواع میکسر آزمایشگاهی ۱۲۰ لیتری، ۲۵۰ لیتری، ۵۰۰ لیتری، ۷۵۰ لیتری، ۱۰۰۰ لیتری و…، تقسیم می‌شوند.

 

البته این حجم بسته به نیاز مشتری، ممکن است افزایش پیدا کند که این کار سبب افزایش نرخ نهایی محصول می‌شود.

 

انواع دیگری از این محصولات که در بازار موجود است شامل میکسر دنده زیر، دنده دور و رولیک لاستیک فشرده می‌شود و تفاوت‌های جزئی با هم دارند، اما به طور کلی توصیه می‌شود که موقع خرید این محصولات به انواع آن، نوع کاربرد و بودجه خودتان دقت کنید تا مناسب‌ترین آن را بخرید.

 

بتن سرمد تولید کننده انواع دستگاه خلاطه

 

بتن سرمد تولید کننده انواع دستگاه خلاطه

بتن سرمد یکی از شرکت‌های تولید کننده ماشین آلات ساختمانی است که سابقه بالایی در تولید انواع محصولات با کیفیت دارد.

 

از آن جایی که میکسر هم یکی از اصلی‌ترین ماشین آلات در صنعت ساخت و ساز و فعالیت‌های عمرانی است، این شرکت در تلاش است که انواع آن را با بهترین کیفیت، تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

 

با این تفاسیر، بتن سرمد تولید کننده انواع دستگاه خلاطه است و مدل‌های متفاوتی از این محصولات را با حجم‌های متفاوت، تولید و به بازار عرضه می‌کند.

 

برای اطلاعات بیشتر کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو