واکنش وزیر کشور به کشف حجاب کارمندان ادارات

منبع: سیمرغ

2

1402/5/30

15:16


واکنش وزیر کشور به کشف حجاب کارمندان ادارات

وزیر کشور: معاون سیاسی‌ام را عزل نکردم/ مصلحت دید تا دیگر فعالیتی نداشته باشد!


وزیر کشور ظهر امروز در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر شد و به پرسش‌های تلفنی شهروندان از شهرهای مختلف کشور پاسخ داد.

وزیر کشور نیز در پاسخ به وی تصریح کرد: دولت در چارچوب اختیارات خود کارهای لازم را به انجام می رساند. در سطح استان ها قرارگاهی برای این موضوع شکل‌گرفته است و هفته ای یک بار در این زمینه جلسه داریم ولی اختیارات قضایی در حوزه دولت نیست و دغدغه های شما به حوزه جرم برمی‌گردد و این حوزه زیر نظر قوه قضاییه است.

وحیدی گفت: هیچ‌کارمندی در ادارات نداریم که کشف حجاب کرده باشد. پیگیری شبکه های فساد در دستور کار دولت قرار دارد و حتما برخورد جدی خواهد شد. امید است قوه قضاییه ظرفیت بیشتری را به میدان‌ آورد تا شرایط بهتر شود.

وی در پاسخ به شهروند دیگری که دلیل عزل معاون سیاسی وی را جویا شد، مطرح کرد: وی عزل نشده است، برای آنکه اختلافی بین دو قوه ایجاد نشود خودشان‌ مصلحت را بر آن دید تا دیگر فعالیتی نداشته باشد.

وزیر کشور در ادامه تاکید کرد: آقای محمدرضا غلامرضا فردی انقلابی است ولی با توجه به سوء تفاهمی که در بین نمایندگان ایجاد شده بود، مصلحت نبود که در کشور بین قوا اختلافی ایجاد شود و لازم بود به این‌ مساله رسیدگی شود.

وحیدی در پاسخ به این سوال که چرا وی شبانه عزل شد، اظهار داشت: برای دولت انقلابی آیت الله رییسی شب و روز فرقی ندارد ولی خبر عزل غلامرضا شب منتشر شده و این ارتباطی به اینکه وی شبانه عزل شده است،ندارد.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو