ایلان ماسک: احتمال شکست پروژه ایکس وجود دارد!

منبع: تکراتو

7

1402/5/30

20:59


ایلان ماسک در توییت جدید خود از احتمال شکست پروژه ایکس سخن گفته که درواقع تاییدی بر پیش‌بینی تحلیلگران، مبنی بر شکست این شبکه اجتماعی است.

ایلان ماسک: احتمال شکست پروژه ایکس وجود دارد!

ایلان ماسک در توییت جدید خود از احتمال شکست پروژه ایکس سخن گفته که درواقع تاییدی بر پیش‌بینی تحلیلگران، مبنی بر شکست این شبکه اجتماعی است.

از هنگام تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، وی تغییرات مورد نظر خود را در این شرکت اجرایی کرده؛ بااین‌حال بسیاری پیش‌بینی داشته‌اند که او درنهایت به موفقیت نرسد. اکنون هم خود ماسک در توییتی به‌نوعی به احتمال شکست پروژه ایکس اشاره داشته، اما اعلام کرده که به تلاش خود جهت ساخت یک شبکه اجتماعی عالی ادامه خواهد داد.

این میلیاردر جنجالی از همان ابتدای ورود خود به توییتر تلاش داشته تا این شبکه اجتماعی را از بات‌ها پاک کند و آن را به یک سوپراپلیکیشن مشابه با وی‌چت تبدیل کند. بااین‌حال «مت بایندر» از وب‌سایت Mashable بیان داشته که فعلاً حدود 42 درصد دنبال‌کنندگان او در ایکس، اکانت‌هایی هستند که هیچ دنبال‌کننده‌ای ندارند. درواقع این اکانت‌ها احتمالاً بات خواهند بود.

ایلان ماسک طی توییت جدید خود درباره احتمال شکست پروژه ایکس بیان داشته است: «حقیقت تلخ این است که درحال‌حاضر هیچ شبکه اجتماعی عالی وجود ندارد. همان‌طور که خیلی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند، شاید ما شکست بخوریم، اما نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا حداقل یک شبکه اجتماعی عالی بسازیم.»

بیشتر بخوانید: قابلیت بلاک شبکه اجتماعی ایکس به زودی حذف می‌شود

احتمال شکست پروژه ایکس

اظهارنظر ماسک در روزهایی اعلام شده که وی به‌تازگی به‌علت اعلام تصمیمش جهت حذف قابلیت بلاک از شبکه اجتمایی ایکس مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته است. البته حتی خود کامیونیتی ایکس نیز روی پست ماسک این یادداشت را افزوده که حذف این ویژگی با توجه به قوانین گوگل پلی و اپ استور غیرممکن به‌نظر می‌رسد.

شکست پروژه ایکس

وال استریت ژورنال همچنین در ماه مه گزارش کرده بود که یکی از سرمایه‌گذاران توییتر به نام Fidelity اظهار داشته که ارزش کلی این شرکت به 15 میلیارد دلار رسیده؛ یعنی توییتر از هنگام ورود ماسک حدود دوسوم ارزش 44 میلیارد دلاری خود را از دست داده است.

لازم به ذکر است که ایلان ماسک اوایل مردادماه طی توییتی خبر داده بود که تعداد کاربران ماهانه پلتفرم ایکس به رکورد جدیدی در سال جاری میلادی دست یافته است. وی از طریق یک نمودار نشان داد که تعداد کاربران آن‌ها حالا به چیزی در حدود 540 میلیون است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص طرح احتمال شکست پروژه ایکس از سوی ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو