اضافه شدن تماس صوتی و تصویری به ایکس

منبع: تکراتو

4

1402/8/4

17:39


ایلان ماسک که از مدت‌ها پیش اضافه شدن تماس صوتی و تصویری به ایکس را وعده داده بود، حالا این قابلیت‌ها را به شبکه اجتماعی خود افزوده است.

اضافه شدن تماس صوتی و تصویری به ایکس

ایلان ماسک که از مدت‌ها پیش اضافه شدن تماس صوتی و تصویری به ایکس را وعده داده بود، حالا این قابلیت‌ها را به شبکه اجتماعی خود افزوده است.

شبکه اجتماعی ایکس، نام پلتفرمی است که پیش‌تر با نام توییتر مشهور بود. هم‌اکنون خبر اضافه شدن تماس صوتی و تصویری به ایکس به گوش می‌رسد و به‌نظر این وعده رنگ حقیقت به خود گرفته است. در همین راستا چندین کاربر ایکس در زمان بازکردن برنامه، اعلانی به‌دستشان رسیده که در آن به امکان استفاده از قابلیت تماس صوتی و تصویری اشاره شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اضافه شدن تماس صوتی و تصویری به ایکس ؛ یک قدم دیگر در راستای سوپر اپلیکیشن شدن

مالک ایکس، ایلان ماسک از مدت‌ها پیش افزودن قابلیت تماس صوتی و تصویری را جهت تبدیل این شبکه اجتماعی به سوپر اپلیکیشن، به‌عنوان یکی از اهداف اصلی خود، پیگیری کرده است. میلیاردر معروف به‌تازگی خبر داده که ویژگی مذکور برای iOS، اندروید، مک و ویندوز بدون نیاز به شماره تلفن در دسترس قرار خواهد گرفت.

براساس گزارش ورج، درحال‌حاضر گزینه جدیدی موسوم به Enable audio and video calling در تنظیمات ایکس افزوده شده و از طریق آن کاربر قادر خواهد بود تا مطابق نیازش قابلیت تماس صوتی و تصویری را فعال یا غیرفعال کند.

از طرفی بعد فعال‌سازی ویژگی مذکور، باید مشخص کنید که چه کسانی امکان برقراری تماس با شما را دارند که این حالت‌ها در حقیقت افراد موجود در فهرست مخاطبان، دنبال کنندگان، کاربران تأیید شده یا هر سه مورد را شامل خواهد شد. درنهایت با باز کردن قسمت ارسال پیام خصوصی و انتخاب نماد تلفن در گوشه سمت‌راست بالای آن، توانایی برقراری تماس صوتی یا تصویری برای شما فراهم می‌شود.

اضافه شدن تماس صوتی و تصویری به ایکس

درحالی‌که ایکس فعلاً به‌طور رسمی خبر اضافه‌شدن قابلیت تماس صوتی و تصویری را تایید نکرده، اما به‌نظر این شبکه اجتماعی با انتشار پستی رازآلود با مضمون ready for it تلاش دارد تا کاربران را از قابلیت مذکور باخبر سازد.

همچنین هنوز اطلاعاتی مبنی‌بر اینکه آیا کاربران غیر پریمیوم ایکس امکان استفاده از قابلیت تماس صوتی و تصویری این شبکه اجتماعی را خواهند داشت یا خیر در دست نیست. ماه پیش نیز کریس مسینا، مخترع هشتگ و از حامیان دنیای منبع‌باز دریافت که کد ایکس به کاربران پیشنهاد می‌دهد به‌منظور استفاده از تماس صوتی و تصویری، اشتراک پولی را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اضافه شدن تماس صوتی و تصویری به ایکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو