متقاضیان وام اربعین بشتابند! | آخرین مهلت دریافت وام ویژه اربعین بدون ضامن | وام 250 میلیونی اربعین با اقساط بلند مدت!!

2

1402/5/31

13:16


متقاضیان وام اربعین بشتابند! | آخرین مهلت دریافت وام ویژه اربعین بدون ضامن | وام 250 میلیونی اربعین با اقساط بلند مدت!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران به آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر حساب ویژه طرح تسهیلاتی «زائران اربعین» را افتتاح کرده باشند، این وام را پرداخت می‌کند. متقاضیان بعد از افتتاح حساب، باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند تا بتوانند از تاریخ اول تا پنجم شهریورماه سال جاری، در همراه بام، برای این تسهیلات درخواست بدهند. مبلغ این وام بعد از دریافت امضای الکترونیکی قرارداد تسهیلات به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

وام قرض الحسنه

طبق آخرین اطلاعات، متقاضیان با تودیع مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان، از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ 10 میلیون تومان برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر بهره مند شوند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و وام گیرندگان باید بعد از بازگشت از سفر برای تا شش برای پرداخت اقساط اقدام کنند.

بنابراین با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت شش ماهه، مبلغ اقساط 2 میلیون تومان خواهد بود. سود کل این وام 200 هزار تومان و مبلغ سود و تسهیلات با هم 10 میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.

در صورتی که زائران مایل به خرید ارز اربعین باشند می‌توانند از طریق بانک ملی اقدام کنند. فرآیند فروش ارز به صورت 24 ساعته و در بستر اپلیکیشن بله انجام می‌شود. فروش ارز اربعین به صورت حضوری نخواهد بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو