حمله شجاع به رکورد سیدجلال در تبریز

منبع: ساعد نیوز

4

1402/5/31

16:17


ساعد نیوز: شجاع خلیل‌زاده با شور و حال خاصی در مورد بازی الشارجه صحبت می‌کند و یک جمله را بارها به زبان می‌آورد: دلم روشن است.

حمله شجاع به رکورد سیدجلال در تبریز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ورزش 3، شجاع در بازی‌های بزرگ آسیایی به میدان رفته است. از جدال نیمه نهایی با السد و الهلال تا بازی‌های تاریخی نظیر الجزیره و الدحیل و… که اغلب با پیروزی یاران خلیل‌زاده همراه بوده است.

او حالا دوباره در معرض یک روز بزرگ آسیایی قرار دارد و این بار بازوبند کاپیتانی را هم در اختیار گرفته است. نکته جالب اینکه شجاع با 50 بازی در لیگ قهرمانان آسیا، یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان ایرانی است و حالا فرصت این را دارد تا بالاتر از سیدجلال حسینی، باسابقه‌ترین بازیکن ایرانی لیگ قهرمانان هم لقب بگیرد. البته او برای این کار نیاز دارد تا حداقل سه فصل با تراکتور به آسیا صعود کند.

مدافع شماره سه تراکتور روز گذشته در نشست خبری نیز حضور یافت و در حالی که کاملا با انگیزه و سرحال به نظر می‌رسید، با دعوت از هواداران تراکتور گفت: از هواداران درخواست داریم بیایند، آنها اسلحه پنهان ما هستند. امیدوارم با یک نمایش خوب به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسیم؛ این موضوع هم برای ما و هم برای باشگاه بسیار حساس است. خیلی دلم برای بازی فردا روشن است و امیدوارم بتوانیم موفق باشیم.

جالب اینکه او در پایان نشست مطبوعاتی نیز عبارت «دلم روشن است» را تکرار کرد تا نشان دهد حسابی به پیروزی در این بازی خوشبین است: باز هم می‌گویم دل من روشن است و هم من و هم مربی قول می‌دهیم که بیشترین تلاش را برای کسب نتیجه داشته باشیم و بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

شجاع که پیش از این با پرسپولیس موفق به مهار مهاجمان بزرگ خارجی شده بود، حالا در رقابت با آلکاسر تلاش می‌کند تا تجربه بالای خود را به نمایش بگذارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو