دیوید بکهام،ماجرای جام چه بود؟ | صحبت های دیوید بکهام و جام بدست آمده

2

1402/6/2

06:49


دیوید بکهام،ماجرای جام چه بود؟ | صحبت های دیوید بکهام و جام بدست آمده

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

اینترمیامی از زمان امضای قرارداد با لیونل مسی و همچنین با ورود جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و مربی تاتا مارتینو، کاملا دگرگون شده است. آنها تیم دیوید بکام را برای کسب عنوان قهرمانی جام لیگ هدایت کردند، اما همه چیز به خوبی سپری نشد زیرا انتقادات سرازیر شدند و افرادی جرات کردند بگویند قهرمانی تیم اینترمیامی از قبل فیکس شده بود. مالک باشگاه به دفاع از تیمش لب به سخن گشود.

بکام خاطرنشان کرد: «هر بار که لئو یکی از آن گل‌ها را به ثمر می‌رساند، هر بار که بوسکتس یکی از آن پاس‌ها را می‌دهد، هر بار که جوردی آلبا آنگونه می‌دود، مردم می‌گویند «آیا اینگونه فیکس شده است؟» این بزرگترین تمجید برای بازیکنان است، زیرا همه چیز شبیه یک فیلم است.»

اما دیوید بکام همچنین آن شب جادویی را به یاد آورد که آنها اولین قهرمانی خود را به عنوان یک تیم حرفه‌ای کسب کردند. او افزود: «فکر می‌کنم یک شب فوق‌العاده احساسی بوده است، فکر می‌کنم همه ما در آن قهرمانی مشارکت داشتیم و این یک سفر طولانی برای من بوده است. چند سال پیش شرکای ایده‌آلی پیدا کردم که در این مسیر با من و خانواده‌ام باشند و آن خانواده ماس بود. حضور آنها این مسیر را خاص‌تر می‌کند زیرا آنها به عنوان یک خانواده فقط به یکدیگر اهمیت نمی‌دهند، بلکه به شهر خود اهمیت می‌دهند، به باشگاه اهمیت می‌دهند، به همه کسانی که در باشگاه هستند و این برای من معنی زیادی دارد.»/خبرورزشی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو