معاون قوه قضاییه: افراد مشمول عفو رهبری در جریان اغتشاشات سال گذشته مراقب توطئه‌های جدید دشمنان باشند

منبع: ساعد نیوز

3

1402/6/2

12:15


ساعد نیوز: معاون قضایی قوه قضائیه گفت: افراد مشمول عفو رهبری در جریان اغتشاشات سال گذشته مراقب توطئه‌های جدید دشمنان باشند زیرا دشمن مترصد است تا مجدد شیطنت‌هایی در فضای داخلی کشور ایجاد کند.

معاون قوه قضاییه: افراد مشمول عفو رهبری در جریان اغتشاشات سال گذشته مراقب توطئه‌های جدید دشمنان باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایرنا، از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رحیمی افزود: دشمنان قصد دارند به بهانه‌هایی مشابه سال قبل، عده‌ای را تحریک کرده و مشکلاتی را برای نظام و مردم ایجاد کنند و در نتیجه مردم را نسبت به آینده کشور و نظام دل سرد کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران بصیر و هوشیار هستند و در نقطه مقابل دشمن قرار دارند، افزود: مردم ایران مدافع نظام و ولایت فقیه هستند و در خط اهل بیت(ع) قرار دارند آن‌گونه که پس از حوادث سال قبل، در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور چشم گیر و پررنگ پیدا کرده و فریب دشمن را نخورده‌اند.

معاون قضایی قوه قضائیه اظهارداشت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، همه این تحرکات را تحت نظر دارند و در صورت مشاهده عده‌ای قلیل که بخواهند به‌هر بهانه‌ای، در روزهای آتی ساختارشکنی کرده و به خیابان‌ها بریزند و مشکلاتی را برای کشور و مردم فهیم ایجاد کنند، آنان را شناسایی کرده و تحویل دستگاه قضایی خواهند داد.

رحیمی ادامه داد: به طور قطع دستگاه قضایی نیز طبق روال سابق با قاطعیت و در چارچوب قانون با این افراد برخورد می‌کند و در این مرحله خبری از عفو نخواهد بود.

وی ادامه داد: کسانی‌که در جریان اغتشاشات سال گذشته، مشمول عفو رهبری قرار گرفتند، اگر مجدداً فریب خورده و اقدامات خود را تکرار کنند با قاطعیت بیشتری با آنان برخورد می‌شود؛ بدین معنا که مجازات آنان مضاعف، و ارفاق و تخفیفی نسبت به ایشان اعمال نخواهد شد؛ بنابراین به این اشخاص و خانواده‌های آنان توصیه می‌شود مراقب شیطنت‌های دشمن باشند زیرا بدخواهان این کشور دلسوز آنان نیستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو