کنسول دستی Ayaneo Pocket S معرفی شد

منبع: تکراتو

3

1402/6/3

15:32


کنسول دستی Ayaneo Pocket S به‌عنوان یک کنسول قابل حمل پرچمدار معرفی شد. این کنسول قدرتمند مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید است.

کنسول دستی Ayaneo Pocket S معرفی شد

کنسول دستی Ayaneo Pocket S به‌عنوان یک کنسول قابل حمل پرچمدار معرفی شد. این کنسول قدرتمند مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید است.

کنسول دستی Ayaneo Pocket S به‌عنوان قدرتمندترین کنسول دستی مجهز به اندروید رونمایی شد. قلب تپنده این کنسول جذاب را پردازنده پرچمدار Snapdragon G3x Gen2 تشکیل داده که می‌تواند خیال کاربر را از هر لحاظی راحت کند. شرکت Ayaneo یکی‌از برترین شرکت‌های شناخته شده در تولید کنسول‌های بازی قابل حمل است که تاکنون چندین کنسول مبتنی‌بر ویندوز ارائه کرده و حالا می‌بینیم که برای دومین بار نیز به دنیای اندروید آمده و قوی‌ترین کنسول بازی اندرویدی را روانه بازار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: کنسول دستی سونی با نام پلی استیشن پورتال (PlayStation Portal) رسما رونمایی شد

کنسول دستی Ayaneo Pocket S با پردازنده پرچمدار کوالکام معرفی شد

شرکت Ayaneo که در حوزه تولید کنسول‌های گیمینگ دستی فعالیت گسترده‌ای دارد، امروز محصول جدیدی با عنوان Pocket S را معرفی کرد که قرار است یک کنسول پرچمدار و مبتنی بر سیستم عامل اندروید باشد. این کنسول گیمینگ همچنین به تراشه جدید و قدرتمند اسنپدراگون G3x Gen2 مجهز است تا عملکرد و قدرت بالایی در اجرای بازی‌ها داشته باشد.

بیش از یکسال از معرفی و عرضه کنسول Steam Deck می‌گذرد و این محصول همچنان به‌دلیل قیمت مناسب و پشتیبانی عالی یکی از بهترین کنسول‌های گیمینگ دستی موجود در بازار محسوب می‌شود. پس از عرضه این کنسول بود که بسیاری از شرکت‌های بزرگ همچون لاجیتک، ریزر و ایسوس نیز تلاش کردند کنسول‌های گیمینگ دستی جدید و قدرتمندی را روانه بازار کنند. شرکت Ayaneo نیز امروز با معرفی محصول جدیدی با عنوان Pocket S اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال این کنسول گیمینگ پرچمدار خود را روانه بازار کند.

کنسول دستی Ayaneo Pocket S معرفی شد

براساس گزارش Xda-developers، شرکت Ayaneo ساعاتی پیش در حاشیه رویداد Gamescom 2023، از کنسول گیمینگ Pocket S رونمایی کرد. بنا به گفته شرکت سازنده این کنسول از تراشه‌های جدید اسنپدراگون G شرکت کوالکام بهره می‌برد و قرار است در ماه دسامبر سال جاری میلادی شاهد عرضه آن به بازارهای جهانی باشیم. بدون شک یکی از ویژگی‌های مهم این کنسول گیمینگ تراشه Snapdragon G3x Gen2 است که قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین تراشه کوالکام در سری اسنپدراگون G محسوب می‌شود.

متاسفانه شرکت Ayaneo اطلاعات چندان زیادی را از ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت این کنسول گیمینگ منتشر نکرده است و تنها به‌مدل تراشه و همچنین انتشار تصاویری از آن بسنده کرده است. به‌نظر می‌رسد اطلاعات بیشتر از این کنسول قرار است در طی روزهای آینده منتشر شود.

شرکت سازنده اعلام کرده که در ساخت کنسول Pocket S از طراحی تازه‌ای بهره گرفته است تا آن دارای وزن و ضخامتی کم باشد. همچنین برای این کنسول قدرتمند از یک سیستم خنک‌سازی جدید بهره گرفته شده است که سبب می‌شود عملکرد تراشه Snapdragon G3x Gen2 در بالاترین حد خود قرار داده شود. کنسول Pocket S همچنین دارای انبوهی از دکمه‌های کنترلی است که به اجرای بازی‌های مختلف توسط کاربران کمک می‌کند. کوالکام در مراسم معرفی این تراشه‌های جدید اعلام کرد که آن‌ها می‌توانند در اجرای طولانی مدت بازی‌ها عملکرد بسیار بهتری را از خود به‌نمایش بگذارند.

کنسول دستی Ayaneo Pocket S معرفی شد

کنسول دستی Ayaneo Pocket S

تصاویر منتشر شده حضور کنترلر آنالوگ، دکمه‌های D-pad و همچنین کلیدهای کنترلی را بر روی لبه این کنسول تایید می‌کند. در بخش دیگری از این تصاویر می‌توان پورت USB-C و همچنین جک صوتی 3.5 میلی‌متری این کنسول را مشاهده کرد. استفاده از کنسول Ayaneo Pocket S برای کاربرانی که قصد دارند از سرویس‌های گیمینگ ابری و همچنین سرویس Steam Link استفاده کنند نیز بسیار عالی به‌نظر می‌رسد.

Ayaneo اعلام کرده است که نسخه‌های مختلفی از کنسول Pocket S معرفی و عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد از این کنسول وزنی سبک و کم خواهد داشت؛ اما برای نسخه مرغوب آن باتری بزرگ‌تر و همچنین قطعات سخت‌افزاری قدرتمندتری در نظر گرفته شده است. قرار است این نسخه از کنسول Pocket S، بازی‌ها را در بهترین کلاس عملکرد به اجرا درآورد.

Ayaneo تاکنون به‌صورت ویژه بر روی تولید و عرضه کنسول‌های دستی ویندوزی تمرکز داشته است اما چندی پیش با معرفی کنسول Pocket Air وارد دنیای کنسول‌های دستی اندرویدی شد. Pocket S دومین کنسول اندرویدی این شرکت محسوب می‌شود که انتظار می‌رود پس از عرضه، بلافاصله به یک محصول پرطرفدار تبدیل شود و در نهایت یکی از بهترین کنسول‌های گیمینگ اندرویدی لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کنسول دستی Ayaneo Pocket S چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت افزار

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو