روزبه حصاری و علی ضیا باجناق شدند +عکس

منبع: شبونه

2

1402/6/4

10:06


باجناق بودن علی ضیا و روزبه حصاری از ادعاهای عجیب علی ضیا بوده که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت! اینکه آیا علی ضیا و روزبه حصاری با دو خواهر ازدواج کرده اند که با هم باجناق شده اند؟  باجناق شدن روزبه حصاری و علی ضیا علی ضیا مجری تلویزیونی در اینستاگرامش تصویری از خود و …

باجناق بودن علی ضیا و روزبه حصاری از ادعاهای عجیب علی ضیا بوده که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت! اینکه آیا علی ضیا و روزبه حصاری با دو خواهر ازدواج کرده اند که با هم باجناق شده اند؟

پشت پرده روزبه حصاری و علی ضیا که باجناق شدند +عکس

 باجناق شدن روزبه حصاری و علی ضیا

علی ضیا مجری تلویزیونی در اینستاگرامش تصویری از خود و روزبه حصاری درون خودرو به اشتراک گذاشت و از او به عنوان باجناق عزیزش یاد کرد.

حالا این شائبه در بین کاربران فضای مجازی به وجود آمده که آیا آنها با دو خواهر ازدواج کرده‌اند و همسران آنها خواهر هستند؟

چند سال پیش روزبه حصاری در برنامه تلویزیونی علی ضیا حضور پیدا کرد و گفت: پدرم علاقه زیادی به شما دارد و حکم برادر بزرگتر را دارید و اول باید شما ازدواج کنید تا من خواهر همسر شما را بگیرم و با هم باجناق شویم.

پشت پرده روزبه حصاری و علی ضیا که باجناق شدند +عکس

درباره اینکه باجناقی علی ضیا روزبه حصاری شوخی کرده است احتمال بیشتری داده می‌شود چرا که هیچ خبری درباره ازدواج این دو نفر در فضای مجازی رسانه‌ای نشد و شاید هم در سکوت خبری ازدواج کردند و حالا باجناق هستند.

همچنین ببینید

ماجرای نجمه جودکی و علی ضیا و اراجیف گویی امین فردین

دانلود کامل برنامه خندوانه علی ضیا

اجرای مهراد جم در برنامه فرمول یک +فیلم مصاحبه با علی ضیا

توئیت جنجالی علی ضیاء و شستن دستانش

به هر حال علی ضیا توضیح زیادی درباره این جمله درباره روزبه حصاری نداد و حتی ممکن است در یک سریال یا فیلمی نقش باجناق را بازی می‌کنند و اشاره علی ضیا به باجناق بودنش این مورد می‌باشد.

لازم به ذکر است که علی ضیا مجری تلویزیونی بوده که به دلیل اظهار نظرهای سیاسی از تلویزیون کنار گذاشته شده است و در حال حاضر بیکار است و با انتشار چنین اخباری خبرساز می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو