پارس ناز پورتال

منبع: پارس ناز

4

1402/6/4

12:32


قیمت و خرید دستگاه زاویه فک

این روزها تبلیغات زیادی در زمینه دستگاههای فرمدهی به صورت و زاویه فک دیده میشود.در این مقاله میخواهیم در مورد این نوع دستگاهها و همچنین قیمت و خرید دستگاه زاویه فک صحبت کنیم.

 

دستگاه زوایه فک چیست ؟

 

دستگاه فرمدهی به صورت و زاویه فک یک وسیله ورزشی مانند وسایل بدنسازی است.شاید این عنوان برای شما تازه به نظر برسد اما این روش یک روش قدیمی به حساب می آید. در گذشته فرم دهی به صورت با تمرین و ورزش بدون وسایل مخصوص آن انجام میشد که کاری بسیار زمان بر بود و نتیجه ضعیفی ایجاد میشد.

 

بعد از آن دانشمندان متوجه شدند افرادی که مدت زیادی آدامس میجوند صورت متفاوتی نسبت به بقیه افراد دارند.لذا استفاده از آدامس های سفت روشی دیگر برای فرم دهی به صورت بود که نتیجه بهتری داشت.اما با پیشرفت علم دستگاه های جدیدی در زمینه فرم دهی ب صورت ساخته شد.

 

این دستگاه در شکلهای متفاوتی در فروشگاههای مختلف وجود دارد اما متداولترین آن )دستگاه زاویه فک فیت مد (میباشد.این دستگاه از سه توپ سیلیکونی با سختیهای متفاوت ساخته شده است.

 

این دستگاه همانند دمبل بدنسازی که وزنهای مختلفی دارد از سه توپ سیلیکونی با سختی های مختلف ساخته شده است که فشارهای متفاوتی از فشار کم به فشار زیادبه عضلات صورت وارد میکند.قیمت و خرید دستگاه زاویه فک یک موضوعی هست که افراد را دچار چالش میکند که در ادامه به راهنمایی در این زمینه میپردازیم.

 

زاویه سازی فک چیست؟

 

زاویه سازی فک یک روش برای زیباسازی و بهبود فرم صورت میباشد و با ایجاد زوایایی در صورت باعث فرمدهی به صورت و زیبایی صورت میشود.اما در ابتدا به تاریخچه زیبایی میپردازیم.انسان ها از ابتدا به دنبال جلب توجه جنس مخالف خود بوده اند ، و این امر از بدو پیدایش انسان وجود داشته است.

 

انسان ها در گذشته به دنبال افرادی بوده اند که از لحاظ ظاهری برتر بوده اند.به طور مثال در انسان های اولیه زنان مردانی را به همسری برمیگزیدند که قوای بدنی و جنسی بالایی داشته باشند تا بتوانند از آن ها و فرزندانشان مراقبت کنند.همچنین مردان به دنبال زنانی بوده اند که بتوانند فرزندانی سالم و قوی به دنیا بیاورند.

 

این موضوع طی سال های زیاد به شکل های متفاوت در جوامع بوده است.تا به امروز که زیبایی یک معیار برای جذب بهترین شریک زندگی میباشد.به طور مثال دیده میشودکه زنان ، مردانی را که بدن و صورت عضلانی داشته باشند بیشتر از سایر افراد دوست دارند.

 

مهمترین قسمت بدن که بیشتر به چشم میخورد صورت است.لذا مراقبت و زیبایی صورت ازاهمیت بالایی برخوردار است.روشهای متعددی برای فرمدهی به صورت و زاویه فک وجود دارد که در ادامه به بررسی اجمالی آنها میپردازیم.

 

1-زاویه سازی صورت با عمل جراحی

یکی از متداولترین روشهای فرمدهی به صورت و زاویه فک تا به امروز عملهای جراحی بوده است.یکی از رو شهای فرمدهی به صورت با عمل جراحی تزریق فیلر یا ژل میباشد.
در این روش پزشکان متخصص با تزریق فیلر یا ژل به نواحی مختلف صورت به صورت فرد مورد نظر فرم میدهند.ماندگاری این مواد بر اساس نوع آنها متفاوت است و از ۶ماه الی ۲ سال ماندگاری دارند و بعد از آن فرد باید دوباره آن را تجدید کند.

 

فرم دهی به صورت و زاویه فک با تمرین

یکی از متداولترین و کم خطرترین روش های فرمدهی به صورت ورزش میباشد.در صورت انسان همانند سایر اجزای بدن عضلاتی وجود دارد که این عضلات وظیفه فرمدهی به صورت و همچنین حرکات صورت را بر عهده دارند. عضلات صورت همانند عضلات اندامها از نوع مخطط میباشند در نتیجه با ورزش و تمرین تغییر اندازه و شکل میدهند.

فرم دهی به صورت و زاویه فک با تمرین

نتیجه گیری در دوگروه ورزشیو جراحی کاملا متفاوت است.معمولا کسانی که با ورزش و تمرین به فرم صورت ایده ال رسیده اند صورتی زیباترو طبیعی تر نسبت به افرادی که جراحی انجام داده اند دارند.

دستگاه زاویه فک فیت مد

بهترین روش فرم دهی به صورت،فرم دهی با دستگاه میباشد.که در این روش فرد با استفاده از دستگاه زاویه فک فیت مِد حداکثر فشار را به عضلات صورت خود وارد میکند.دستگاه زاویه فک فیت مد یک وسیله ورزشی برای عضلات صورت است که با تجربه پزشکی و ورزشی ساخته شده است.

دستگاه زاویه فک فیت مد

این دستگاه همانند دمبل بدنسازی میباشد اما برای عضلات صورت.این دستگاه از 3 توپ زاویه فک سیلیکونی ساخته شده است که هرکدام فشارهای متفاوتی دارند.عضلات صورت همانند سایر عضلات بدن از نوع عضلات مخطط میباشند که وظیفه فرم دهی به صورت و انجام حرکات را بر عهده دارند.

 

با فشار اوردن به عضلات صورت با دستگاه زاویه فک فیت مد این عضلات تغییر اندازه وفرم میدهند.استفاده از این محصول بسیار اسان است . برروی این محصول دونوار وجود دارد که محل قرار گیری دندان های ردیف بالا و پایین است.فیت مد را بین دندان های جلو قرار داده و اقدام به بازو بسته کردن دهان میکنیم.

 

حرکات مختلفی با این دستگاه قابل اجرا است که هرکدام فرم متفاوتی به صورت میدهند.مدت زمان نتیجه گیری درافراد مختلف متفاوت است و بستگی به میزان چربی صورت دارد،افرادی که درصد چربی پایینتری دارند سریعتر به نتیجه میرسند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو